Jaquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus we hadden ons tuig bij ons moeten houden eigenlijk.

Iemand in één van mijn modelgroepen heeft Freddie mooi nagemaakt.quote:

Enorme showman en enorme zangstemquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iemand in één van mijn modelgroepen heeft Freddie mooi nagemaakt.
[ afbeelding ]

Zijn we het tenminste ergens over eens.quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Enorme showman en enorme zangstem

quote:
BDS kennende: op een zandplaat.quote:

Wij hebben toch nooit een conflictquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn we het tenminste ergens over eens.

Drijfzandplaat bedoel je zeker?quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
BDS kennende: op een zandplaat.

Als de Titanic op een ijsberg?quote:

Ik geef nooit op en als dat de laaste optie isquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als de Titanic op een ijsberg?

quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als de Titanic op een ijsberg?

Jep en de meeste heb ik thuis.quote:

Is het weer sjansen en dansen tijd?quote:

Dan hoef je nu niet te kijkenquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep en de meeste heb ik thuis.

Doe ik ook niet. Het meisje met het rode haar moet alleen nog in mijn collectie.quote:

Die heb je nog nietquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Het meisje met het rode haar moet alleen nog in mijn collectie.
 Zo'n mooie film en zooo zielug
  Zo'n mooie film en zooo zielug   

Ik heb hem alleen als een gedownloade.quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb je nog nietZo'n mooie film en zooo zielug

Als ie niet anders te krijgen is why not? Die is zo oud dat het al bijna auteursrechtvrij is.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen als een gedownloade.

Ik zal wel weer eens op zoek gaan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Als ie niet anders te krijgen is why not? Die is zo oud dat het al bijna auteursrechtvrij is.
Je zou op de vrijmarkt of andere rommelmarktjes/kringlopen deze ook wel tegen kunnen komen

Of op Fok vragenquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal wel weer eens op zoek gaan.

Op VHS of Betamax?quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal wel weer eens op zoek gaan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |