Dit ziet er mooi uit hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:22 schreef koffieleuk het volgende:
Foto's!
https://eurovision.tv/gallery/netherlands-first-rehearsal-2022
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:23 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij gebeurt er echt veel met het licht, want elke foto is anders, ook de kleuren.
Die hebben dus op hun beurt een vrije vertaling gemaakt van het bericht over S10 op de blog van eurovision.tv.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:20 schreef Mandy040986 het volgende:
OGAE Greece zegt dit over Nederland: (ff door google translate gehaald)
Na de 2e pauze van de dag was het de beurt aan de organisator van vorig jaar, Nederland. S10 is klaar om te beginnen met de eerste repetitie van het lied van De diepte, een ballad die geheel in het Nederlands zal worden uitgevoerd.
S10 is absoluut een van de liefste en luidste stemmen van dit jaar. Zij draagt een zwarte broek met een zwarte jas, wat nogal onthullend is! Er is ook een lange zwarte staart op de achterkant van de jas. Op het podium hebben we het gebruik van rook en verlichting die een dramatisch gevoel geeft. Een heel sterk moment van de eerste halve finale.
Denk dat dat de smokey plinth is waar ze het over hebben? Daar komt rook uit?quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:25 schreef lashatumbai het volgende:
Ze staat wel op een verhoging, ik vraag me af wat voor doel dat dient?
De rook?quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:25 schreef lashatumbai het volgende:
Ze staat wel op een verhoging, ik vraag me af wat voor doel dat dient?
Je moet toch wat.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:26 schreef libranl het volgende:
[..]
Die hebben dus op hun beurt een vrije vertaling gemaakt van het bericht over S10 op de blog van eurovision.tv.
Als er veel wordt gewerkt met lichteffect moet je de camerabeelden zien, dit ziet er ok uit maar niet echt bijzonder ofzo. Dus ik wacht het af.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:26 schreef lashatumbai het volgende:
Ik ben benieuwd wat de staging 'bijzonder/uitgesproken' gaat maken.
Die staan op tape!quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:27 schreef lashatumbai het volgende:
En ze heeft dus geen backings mee, had gehoopt dat ze die wel had om het refrein te versterken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |