Is dat wat Praad?quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:38 schreef praadje het volgende:
Geen zak aan die film. Ga nog maar even de laatste aflevering van Fortuyn terugkijken.
Yep, zeker de moeite waard. @monkyyy en ik vonden dat in ieder geval. Alleen de laatste aflevering toch niet gekeken want de film op Canvas was niet echt goed maar wel intrigerend. Een soort filmhuisfilm en daar hou ik wel van. Dus morgenavond de laatste aflevering kijken.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:55 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Is dat wat Praad?
Ik hoor daar verschillende verhalen over.
We willen foto's zien Praad!quote:Op zondag 1 mei 2022 10:03 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesAllemaal nog in je nest zeker?
Hier staan er al twee kruidkoeken te bakken in de oven
![]()
Fijne zondag allemaal
quote:Op zondag 1 mei 2022 16:21 schreef Oostblokkert het volgende:
Foto's waarvan we het al ruiken als we er naar kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18.00.00quote:Op zondag 1 mei 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Diversen;
18.00; Border security VER
20.22; Boer zoekt vrouw NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/boer-zoekt-vrouw
20.30; Undercover in Nederland SBS6
https://www.tvgids.nl/informatief/undercover-in-nederland
Amusement;
21.30; Million Dollar Island SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/million-dollar-island
21.40; Media Inside NPO3 https://www.tvgids.nl/amusement/media-inside
Serie;
21.08; Tropenjaren NPO3 3/10 https://www.tvgids.nl/serie/tropenjaren
Aktueel;
21.25; Humberto RTL4
Liefs van jullie online omroepster;
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
@:Drass
@:ChildoftheStars
Typefouten onder voorbehoud.![]()
quote:Op zondag 1 mei 2022 17:20 schreef praadje het volgende:
[..]Dat ziet er knapperig uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn tenen zijn nog nooit zo gekromd geweest.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die gezichtsuitdrukking heb ik er ook bij
Ik heb gebruik gemaakt van die rode knop op mijn afstandsbediening en eventjes YouTube. En maar vroeg naar bed denk ikquote:Op zondag 1 mei 2022 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mijn tenen zijn nog nooit zo gekromd geweest.
Goed hey? Ik vind het een keigoede seriequote:Op maandag 2 mei 2022 18:50 schreef monkyyy het volgende:
Goenavund. Ik ben de Kraak aan het terugkijken, die is best leuk.
Goedenavond schatquote:Op maandag 2 mei 2022 18:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond lieve mensen
Maandag blijft voor mij vooralsnog de televisieavond van de week. Beetje teveel gedaan vandaag, dus lekker onderuit met een haakwerkje naar een scherm starenmisschien nog eventjes bezig met de miniboekwinkel
Jazekerquote:Op maandag 2 mei 2022 19:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedenavond schatLekker rustig aan doen dan vanavond.
Nee, was aan het werkquote:Op maandag 2 mei 2022 22:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelijk stout gedaan zodat je op de film kon?
Nou... naar buiten rennen, een trap tegen een fiets geven en wachtenquote:Op maandag 2 mei 2022 22:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee, was aan het werkoh ja en geen camera gespot
Ben buschauffeur, dus dat staat wel raar als ik opeens naar buiten renquote:Op maandag 2 mei 2022 22:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou... naar buiten rennen, een trap tegen een fiets geven en wachten
Oh... wacht... geen camera, dan heeft het geen zin
Meer aandacht! Meer kans om gespot te wordenquote:Op maandag 2 mei 2022 22:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ben buschauffeur, dus dat staat wel raar als ik opeens naar buiten ren
Ja dat is waar, maar trek liever geen aandachtquote:Op maandag 2 mei 2022 22:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Meer aandacht! Meer kans om gespot te worden
Ow... dan houdt het op en blijft het bij spottenquote:Op maandag 2 mei 2022 22:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar trek liever geen aandacht
Stond hij weer te preken bij een foutparkeerder?quote:
Nee reed nog op zijn fietsje in omgeving van het stationquote:Op maandag 2 mei 2022 23:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Stond hij weer te preken bij een foutparkeerder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |