Mijn tenen zijn nog nooit zo gekromd geweest.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die gezichtsuitdrukking heb ik er ook bij
Ik heb gebruik gemaakt van die rode knop op mijn afstandsbediening en eventjes YouTube. En maar vroeg naar bed denk ikquote:Op zondag 1 mei 2022 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mijn tenen zijn nog nooit zo gekromd geweest.
Goed hey? Ik vind het een keigoede seriequote:Op maandag 2 mei 2022 18:50 schreef monkyyy het volgende:
Goenavund. Ik ben de Kraak aan het terugkijken, die is best leuk.
Goedenavond schatquote:Op maandag 2 mei 2022 18:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond lieve mensen
Maandag blijft voor mij vooralsnog de televisieavond van de week. Beetje teveel gedaan vandaag, dus lekker onderuit met een haakwerkje naar een scherm starenmisschien nog eventjes bezig met de miniboekwinkel
Jazekerquote:Op maandag 2 mei 2022 19:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedenavond schatLekker rustig aan doen dan vanavond.
Nee, was aan het werkquote:Op maandag 2 mei 2022 22:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelijk stout gedaan zodat je op de film kon?
Nou... naar buiten rennen, een trap tegen een fiets geven en wachtenquote:Op maandag 2 mei 2022 22:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee, was aan het werkoh ja en geen camera gespot
Ben buschauffeur, dus dat staat wel raar als ik opeens naar buiten renquote:Op maandag 2 mei 2022 22:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou... naar buiten rennen, een trap tegen een fiets geven en wachten
Oh... wacht... geen camera, dan heeft het geen zin
Meer aandacht! Meer kans om gespot te wordenquote:Op maandag 2 mei 2022 22:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ben buschauffeur, dus dat staat wel raar als ik opeens naar buiten ren
Ja dat is waar, maar trek liever geen aandachtquote:Op maandag 2 mei 2022 22:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Meer aandacht! Meer kans om gespot te worden
Ow... dan houdt het op en blijft het bij spottenquote:Op maandag 2 mei 2022 22:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar trek liever geen aandacht
Stond hij weer te preken bij een foutparkeerder?quote:
Nee reed nog op zijn fietsje in omgeving van het stationquote:Op maandag 2 mei 2022 23:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Stond hij weer te preken bij een foutparkeerder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |