Als je zegt dat je een moord gepleegd hebt en later blijkt dat het doodslag was?quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:45 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat je er NU voor vervolgd zou kunnen worden. En als ik zeg dat ik een moord gepleegd heb, maar het is al snel duidelijk dat daar helemaal geen sprake van is, dan blijf ik in jouw ogen toch een moordenaar?
Het was gewoon grootspraak joh, een foute anekdote. Alsof hij ook maar ooit een vrouw heeft versierd.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:50 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Als je zegt dat je een moord gepleegd hebt en later blijkt dat het doodslag was?
Ook in de jaren 60 was het steken van een kaars in je kut (zonder mogelijk weerwoord) verkrachting.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:45 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat je er NU voor vervolgd zou kunnen worden. En als ik zeg dat ik een moord gepleegd heb, maar het is al snel duidelijk dat daar helemaal geen sprake van is, dan blijf ik in jouw ogen toch een moordenaar?
quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:47 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Jij hebt ook liever mensen die buiten westen zijn?
Niks anekdote, dat moet hij er niet bij vermelden dat het strafbaar was wat hij deed.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:55 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Het was gewoon grootspraak joh, een foute anekdote. Alsof hij ook maar ooit een vrouw heeft versierd.
Mensvriendelijk? Hou op hoor, mensen zijn kut. En er zijn zeker verschillen, maar ze zijn allemaal redelijk kut.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ook in de jaren 60 was het steken van een kaars in je kut (zonder mogelijk weerwoord) verkrachting.
Echt he, ook voor de Johan adepten, en niks met woke en zo, dit was fout.
Het verdedigen of bagatelliseren maakt je net zo'n karakter als Johan.
Wil je dat? Ok, dan ben jij ook een verkrachter accepteerder. En dus ziek in de kop.
Ja, stellig, en niet een populaire mening blijkbaar, maar wel mensvriendelijk, mannen en vrouwen zijn gelijk.
Bron met alle artikelnummers en data van wetswijzigingen erbij graag.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ook in de jaren 60 was het steken van een kaars in je kut (zonder mogelijk weerwoord) verkrachting.
Dat zal het onderzoek moeten uitwijzen, alsof deze paardelul dat weet.quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:59 schreef Montagui het volgende:
[..]
Niks anekdote, dat moet hij er niet bij vermelden dat het strafbaar was wat hij deed.
Hahahaha, dwaasmens.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:01 schreef Andromache het volgende:
[..]
Bron met alle artikelnummers en data van wetswijzigingen erbij graag.
Ja, menig mens is kut.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:01 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Mensvriendelijk? Hou op hoor, mensen zijn kut. En er zijn zeker verschillen, maar ze zijn allemaal redelijk kut.
Jij weet dat wel? Gewoon een vraag.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:06 schreef Montagui het volgende:
[..]
Hahahaha, dwaasmens.
Als je al niet eens snapt wat vrouwen meemaken als ze verkracht worden, de impact. Dan ga je je verschuilen achter artikelnummers. Dan ben je ziek in de kop. Macho Derksen man.
Gelet op zijn 1e commentaar weet hij dat hij destijds fout zat.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:02 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat zal het onderzoek moeten uitwijzen, alsof deze paardelul dat weet.
Destijds maar jeetje, dat was toen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:08 schreef Montagui het volgende:
[..]
Gelet op zijn 1e commentaar weet hij dat hij destijds fout zat.
Dat besef kwam pas laterquote:Op zaterdag 30 april 2022 01:08 schreef Montagui het volgende:
[..]
En wat gaan we vervolgens doen met dit type mensen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 00:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
Echt he, ook voor de Johan adepten, en niks met woke en zo, dit was fout.
Het verdedigen of bagatelliseren maakt je net zo'n karakter als Johan.
Wil je dat? Ok, dan ben jij ook een verkrachter accepteerder. En dus ziek in de kop.
Ja, stellig, en niet een populaire mening blijkbaar, maar wel mensvriendelijk, mannen en vrouwen zijn gelijk.
Nee, maar kan jij je inleven in een ander?quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:08 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Jij weet dat wel? Gewoon een vraag.
FAAL. Met staart tussen de benen weg als ik je een kritische vraag stel. Lachertje. Het is wel degelijk relevant of het toen verkrachting was. Dat is iets heel anders dan of dit nare reacties oproept bij mensen die aantoonbaar verkracht zijn, allicht, heel naar en akelig voor hen, maar waar heeft Johan het waarschijnlijk onterecht beschuldigd worden van strafbare feiten aan verdiend?quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:06 schreef Montagui het volgende:
[..]
Hahahaha, dwaasmens.
Als je al niet eens snapt wat vrouwen meemaken als ze verkracht worden, de impact. Dan ga je je verschuilen achter artikelnummers. Dan ben je ziek in de kop. Macho Derksen man.
Zeker, maar ik schiet niet in een spasme en ik denk de kaars-dame ook niet. Let it goquote:Op zaterdag 30 april 2022 01:11 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nee, maar kan jij je inleven in een ander?
Gewoon een vraag.
Die heb ik niet.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En wat gaan we vervolgens doen met dit type mensen?
Vergeet niet dat we heel veel Johannen hebben.
Van 99% weet je het niet, daar ga ook jij dagelijks mee om.
Wat is je oplossing?
Strafrechtelijk? Mwah, lijkt het op van niet. Moreel, jazeker, maar dat is was nou juist het hele punt dat hij wilde maken.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:08 schreef Montagui het volgende:
[..]
Jij ook? Hoe ga jij om met een buurman met een verleden? En natuurlijk is je buurman niet zo, Derksen was tot maandag ook niet zo.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:11 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nee, maar kan jij je inleven in een ander?
Gewoon een vraag.
Een bekentenis is een bekentenis.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:12 schreef Andromache het volgende:
[..]
FAAL. Met staart tussen de benen weg als ik je een kritische vraag stel. Lachertje. Het is wel degelijk relevant of het toen verkrachting was. Dat is iets heel anders dan of dit nare reacties oproept bij mensen die aantoonbaar verkracht zijn, allicht, heel naar en akelig voor hen, maar waar heeft Johan het waarschijnlijk onterecht beschuldigd worden van strafbare feiten aan verdiend?
Dit is zo dom.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:15 schreef Montagui het volgende:
[..]
Een bekentenis is een bekentenis.
Lijkt me wetstechnisch gezien vrij belangrijk.
Dat is een andere benadering.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:12 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Zeker, maar ik schiet niet in een spasme en ik denk de kaars-dame ook niet. Let it go
Nee, hij zei letterlijk dat hij wist dat het fout was.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:13 schreef Andromache het volgende:
[..]
Strafrechtelijk? Mwah, lijkt het op van niet. Moreel, jazeker, maar dat is was nou juist het hele punt dat hij wilde maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |