quote:
“As I die” en “Embers fire” zijn bazennummers.quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch maar overstappen naar Paradise Lost.
Hij is het bewijs? Een rare anekdote is helaas geen bewijs.quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hij is zelf het bewijs.
[..]
Als je verkrachting afkeurt ben je een heetgebakerde woke social justice warrior. Nou, dan weten we in ieder geval wel met voor tokkie we hier te maken hebben.
Wel geinig, maar ik ben meer van de Ethereal zoals Cocteau Twins en This Mortal Coil.quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:24 schreef thedeedster het volgende:
[..]
“As I die” en “Embers fire” zijn bazennummers.
24quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:22 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die gozer was net 18 en ladderzat.
Die gaat toch vreemd als die de kans krijgt?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zegt hij ook gekke dingen?
De laatste keren vonden ze hem niet goed genoeg maar doet het wel aardig op de zondag...
Al wil hij wel veel vriendjes zijn met de gasten... daardoor minder kritisch...
Voor captain stabbin helaas welquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hij is het bewijs? Een rare anekdote is helaas geen bewijs.
Ah, thanks.quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, de keeper. Geboren in 1954.
Ja, maar dat mag toch?quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die gaat toch vreemd als die de kans krijgt?
Leuk, die foto van je vriendin.quote:
Yep.quote:
Sepultura.. heb ooit die Max Cavalera gemeet, vond het maar een ernstig vieze man.quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:01 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik juist wel echt een band voor meiden. Ik zei eigenlijk ook alleen maar meiden met Iron Maiden shirtjes lopen.
Als je nou Sepultura had gezegd of zo.
Ook geen AD premium hier maar stukje van Nu.nlquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |