Nee hoor, ik ben een vrouw en vindt dat ook. Maar niet zoals jij het stelt want dat vinden de jongetjes ook niet hoor Nuance is blijkbaar moeilijk hier.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:47 schreef Gutanoth het volgende:
Grappig dat het vrijwel alleen maar jongetjes zijn die vinden dat de maatschappij en vooral vrouwen zich niet zo moeten aanstellen over het ongewenst aanraken, aanranden of verkrachten van diezelfde vrouwen
Al staat een vrouw compleet naakt te hijgen op je eikel, als ze zegt dat ze niet wil dat je haar aanraakt, of niet in staat is om te zeggen dat ze niet wil dat je haar aanraakt, blijf je met je smerige poten van haar af.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Laten we vooral alle gedragingen van de vrouw(geil doen, kleren uittrekken, lam op de bank liggen) buitenspel zetten.
En de mond vol hebben over Verkrachting, misbruik en ShAmE!!
De gutmenschquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Laten we vooral alle gedragingen van de vrouw(geil doen, kleren uittrekken, lam op de bank liggen) buitenspel zetten.
En de mond vol hebben over Verkrachting, misbruik en ShAmE!!
Ik kopieer deze graag. Zonde en inderdaad een einde van een tijdperk. Lekker naar alle linkse ja knikkers kijken nu...quote:Op donderdag 28 april 2022 23:30 schreef Scrummie het volgende:
Johan
Einde tijdperk normale TV. De grachtengordel heeft gewonnen, het kon ook niet altijd voortduren natuurlijk, die groep is nou eenmaal, ook al is het volk om van te kotsen, veel groter. Grootste fout was naar het dagelijkse programma gaan en het niet meer zoveel over voetbal te hebben en uiteindelijk werd Johan ook gewoon te oud. Zonde, zonde, zonde.
Veel kans dat ze inmiddels ofwel niet meer leeft, ofwel kwijlend haar dagen slijt in Huize Avondrood.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
De schoen wringt hem vooral in de aanstelleritis mentaliteit van de huidige maatschappij.
Alles is "ophef"
Heeft het "slachtoffer" eigenlijk nog een mening?
Oh. Je dacht: kom laten we het gehele topic opnieuw doen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:56 schreef Ufopiloot51 het volgende:
In de aflevering van 28 april ging Johan dat incident relativeren door te zeggen dat hij het niet in maar tussen de benen heeft gestopt. Geloven jullie dat?
Tijdens zijn eerste verhaal maakte hij duidelijk een penetrerende beweging. Waarom zou je dat doen als je de kaars tussen de benen had gedaan?
Ik heb moeite met zijn tweede verhaal te geloven.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oh. Je dacht: kom laten we het gehele topic opnieuw doen?
Lekker man.
Dus want omdat ergo jij aanneemt dat hij heeft gepenetreerd vanwege een beweging die hij maakt, is hij nu een smerige verkrachter?quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:56 schreef Ufopiloot51 het volgende:
In de aflevering van 28 april ging Johan dat incident relativeren door te zeggen dat hij het niet in maar tussen de benen heeft gestopt. Geloven jullie dat?
Tijdens zijn eerste verhaal maakte hij duidelijk een penetrerende beweging. Waarom zou je dat doen als je de kaars tussen de benen had gedaan?
Ik heb moeite met zijn tweede verhaal te geloven.
Je moet het zien in het tijdperk waarin het speelde.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik kopieer deze graag. Zonde en inderdaad een einde van een tijdperk. Lekker naar alle linkse ja knikkers kijken nu...
quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Lekker man.
Nou ik heb geen zien om 14 delen terug te lezenquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Lekker man.
Of hij nu wel of niet haar verkracht heeft, er zaten daar wel 3 oude vieze witte mannetjes en 1 jong vies donker mannetje teringhard te lachen om het, al dan niet verzonnen, verhaal van die oude smeerpijp.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:59 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dus want omdat ergo jij aanneemt dat hij heeft gepenetreerd vanwege een beweging die hij maakt, is hij nu een smerige verkrachter?
Kaag!quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:21 schreef Tengano het volgende:
Ben benieuwd wie de woke hyena's nu als volgende prooi gaan targetten.
#allesmoetkapot
Teringhard te lachen? En je gaat het ook nog racistisch maken? Je discussieert al net zo sneu als @EinarBoequote:Op vrijdag 29 april 2022 17:01 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Of hij nu wel of niet haar verkracht heeft, er zaten daar wel 3 oude vieze witte mannetjes en 1 jong vies donker mannetje teringhard te lachen om het, al dan niet verzonnen, verhaal van die oude smeerpijp.
Nou het gaat nu om wat hij nou precies heeft gedaan. Welke van de 2 verhalen de waarheid is. Of het verkrachting is of niet is een ander discussie.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:59 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dus want omdat ergo jij aanneemt dat hij heeft gepenetreerd vanwege een beweging die hij maakt, is hij nu een smerige verkrachter?
Nee joh. Groot gelijk.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:01 schreef Ufopiloot51 het volgende:
[..]
Nou ik heb geen zien om 14 delen terug te lezen
Al besprokenquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:02 schreef probeer het volgende:
[ afbeelding ]
[twimg.com/media/FRgK_ObWYAAUGTQ?format=jpg&name=small]afbeelding[/url] ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |