Leuker dan het interview.quote:
Ja dat was erg goed. Ben zelf van een generatie eerder, maar het heeft mij ook niet geholpen op de universiteit. Ik wil niet voorstellen om ze daar ook te verbieden, maar als je het aanleert om er vanaf te blijven op de middelbare lukt dat daarna vast ook beter. Het is gewoon extreem verslavend.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:34 schreef golfer het volgende:
Heerlijk item over verbod op smartphones op scholen.
Wat mij betreft meteen een landelijk verbod.
Wat mij betreft ook, en dat vind ik al heel lang.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:34 schreef golfer het volgende:
Heerlijk item over verbod op smartphones op scholen.
Wat mij betreft meteen een landelijk verbod.
Arjen helpt mij mijn weddenschap te winnen.quote:Op zondag 18 december 2022 15:41 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik heb met mijn collega’s de gewed dat er binnen 5 jaar een soort kluisjes voor mobiele telefoons bij de deur komen. Wsl van overheidswege verplicht. De mobiele telefoon is een te grote afleider en de negatieve invloed op het leerrendement is te groot.
In verschillende landen komen ze de school al niet meer in. Ik zal het niet meer meemaken als docent, maar de weddenschap loopt.
Ik vond de Sport Studio rubriek echt heel erg in herhalingen vallen tov eerdere keren. En die nieuwe correspondenten slaan ook niet echt aan.quote:Op maandag 30 januari 2023 22:48 schreef NoCigar het volgende:
Is dit omdat het maandag is of zo, of was er echt niets leuks vanavond?
Dit was natuurlijk ook gewoon geen boeiend onderwerp. Djokovic is niet gevaccineerd en z’n pa is pro-Poetin, nou, jeetje. En Ajax-trainers zijn kaal, wisten we al.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond de Sport Studio rubriek echt heel erg in herhalingen vallen tov eerdere keren. En die nieuwe correspondenten slaan ook niet echt aan.
Je winst komt dichterbijquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:42 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook, en dat vind ik al heel lang.
[..]
Arjen helpt mij mijn weddenschap te winnen.
Vaak zorgen die poppen voor plaatsvervangende schaamte, maar deze was idd goed.quote:
Auw.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:57 schreef miss_sly het volgende:
Dat van die injectie die tien jaar werkzaam is was me nog niet bekend. Lijkt me een hele goede optie voor mannen
Prikpil, implanon, spiraal zijn ook allemaal auwquote:
Is hier meer informatie over te vinden? Ik vraag dit uiteraard voor een vriend.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:57 schreef miss_sly het volgende:
Dat van die injectie die tien jaar werkzaam is was me nog niet bekend. Lijkt me een hele goede optie voor mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |