Juist bij de eerste uitzending van het seizoen zou je toch denken dat er wat meer voorbereidingstijd mogelijk is, zodat in ieder geval de eerste aflevering staat als een huis. Ze zullen toch niet werkelijk pas vanochtend weer echt aan het werk gegaan zijn.quote:
Jazeker, maar die is 180 jaar oud, zal hem boeien. Lubach is de nieuwe Andre van Duin over 50 jaar.quote:Op dinsdag 6 september 2022 00:33 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
En André van Duin, die is niet van de NPO?
Waarom zeg je dan dat de NPO nooit grappig meer is?quote:Op dinsdag 6 september 2022 00:38 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Jazeker, maar die is 180 jaar oud, zal hem boeien. Lubach is de nieuwe Andre van Duin over 50 jaar.
Is dat wel zo dan?quote:Op dinsdag 6 september 2022 00:40 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat de NPO nooit grappig meer is?
André van Duin toch? Dat zei je zelf.quote:
Vroeger ja, ik neem aan dat deze generatie wijzer is.quote:Op dinsdag 6 september 2022 00:46 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
André van Duin toch? Dat zei je zelf.
Hoe bedoel je? Wijzer in welke zin?quote:Op dinsdag 6 september 2022 00:48 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Vroeger ja, ik neem aan dat deze generatie wijzer is.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 00:46 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
André van Duin toch? Dat zei je zelf.
Ik vind tegenwoordig al het eten bij McDonald's ronduit smerig. Weet je wat wel echt lekker is? Een Big Mac.
In en uit, manquote:Op dinsdag 6 september 2022 00:51 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Je snapt de analogie nog steeds niet?
Onzinquote:Op dinsdag 6 september 2022 00:38 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Jazeker, maar die is 180 jaar oud, zal hem boeien. Lubach is de nieuwe Andre van Duin over 50 jaar.
Uiterst goede timing om zo'n boek uit te brengenquote:Op woensdag 7 september 2022 22:57 schreef Blues het volgende:
Herman Koch en een nieuw boek
Envoor het MBO
Mis, toch de opener van het programma.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:37 schreef Rianne84 het volgende:
Hij neemt net iets te vroeg op, overlijden Elizabeth heeft ie nu gemist.
Ik neem aan dat de clou daarvan langzaam in 36 afleveringen duidelijk word?quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Snapt iemand de humor van de top 36?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |