SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Wat heb je gegeten?quote:
nou had graag al gewildquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe laat denk je ongeveer dat je moet en kunt poepen?
Zelfgemaakte pizza met kip, kaas, paprika, creme fraiche, tomaatquote:
TMIquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfgemaakte pizza met kip, kaas, paprika, creme fraiche, tomaat
En tussen de middag dat frikandelbroodje. Maar had geen buikpijn verder, was niet beroerd, de boel werd alleen geëvacueerd als thee.
Vaag.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En tussen de middag dat frikandelbroodje. Maar had geen buikpijn verder, was niet beroerd, de boel werd alleen geëvacueerd als thee.
Denk maar aan mij in een strakke ruitjesbroek met in mijn ene hand een levende paling en in de andere een spuitbus slagroom terwijl ik je een snaakse knipoog geef.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zeg maar iets typisch uitstraings
Wat weet je dit toch weer prachtig onder woorden te brengenquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt wel als een specifieke boosdoener. Dat is een van de opties als ik bonen eet namelijk. (De andere is verstopping en kramp).quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Of nou ja, ik werd wakker en had het heet en koud en had kippenvel, kreeg kramp, ging zitten, en tadaaa. Toen het eruit was, was ik ook niet meer beroerd.
Alleen koud want zat al een tijdje op de wc.
*rent*quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk maar aan mij in een strakke ruitjesbroek met in mijn ene hand een levende paling en in de andere een spuitbus slagroom terwijl ik je een snaakse knipoog geef.
hoe is et met pita?quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Heb nog de wc schoongemaakt en water gedronken, caafs even lastiggevallen, Pitaatje geaaid.
Hoeveel tijd zit daar dan tussen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt wel als een specifieke boosdoener. Dat is een van de opties als ik bonen eet namelijk. (De andere is verstopping en kramp).
Goed, maar ze verveelt zich volgens mij in haar kooi en ik weet niet zo goed hoe ik haar moet helpen.quote:
hmm waarom denk je dat>quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed, maar ze verveelt zich volgens mij in haar kooi en ik weet niet zo goed hoe ik haar moet helpen.
Die achterste uilquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:25 schreef bitterbal het volgende:
wel toepasselijk voor de TT
https://9gag.com/gag/amgp0Av
Aww zie hem kijken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:25 schreef bitterbal het volgende:
wel toepasselijk voor de TT
https://9gag.com/gag/amgp0Av
De diarree is meestal een paar uur tot een halve dag, dan zeggen m'n darmen vrij vlot nope. Het is dat over m'n nek gaan dan geen optie meer is, zeg maar.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel tijd zit daar dan tussen?
Ik heb weleens gehad dat ik dacht voedselvergiftiging of salmonella te hebben, maar dan was ik een paar dagen ziek met buikpijn en veel diarree en kotsen enzo. Nu ben ik vooral brak omdat ik kut heb geslapen.
kan je niet googele wat voor dingen ze leuk vnden? of haar vaker uit haar kooi ?quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ze helemaal panisch rondjes loopt en tegen het plexiglas staat te springen.
Wel je handen gewassen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Heb nog de wc schoongemaakt en water gedronken, caafs even lastiggevallen, Pitaatje geaaid.
Ik heb net ook wc's schoongemaakt. Komt dichtbij zo.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Das een mooi woord voor scrabblequote:
Zal wel de tijd van de week zijn, heb ze hier ook net alle twee schoongemaaktquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb net ook wc's schoongemaakt. Komt dichtbij zo.
Ja heel vaak gewassenquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel je handen gewassen?
Of zitten de caafs en Pitaatje nu onder de poepbacteriën?
Ik heb het eens in de zoveel tijd. Huisarts vond het niet zo spannend allemaal. Ook meestal 's nachts, ook op deze manier. Maar zou niet weten waardoor het komt. Als het de kip was geweest, was ik er zieker van geworden. Misschien toch iets van spanningen en drukte ofzo, kan ook nog.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De diarree is meestal een paar uur tot een halve dag, dan zeggen m'n darmen vrij vlot nope. Het is dat over m'n nek gaan dan geen optie meer is, zeg maar.
Je raakt je diarreebips toch niet aan?quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel je handen gewassen?
Of zitten de caafs en Pitaatje nu onder de poepbacteriën?
Ik heb een tijdje op regelmatige basis moeten overgeven, maar dat was waarschijnlijk een soort uiting van stress.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het eens in de zoveel tijd. Huisarts vond het niet zo spannend allemaal. Ook meestal 's nachts, ook op deze manier. Maar zou niet weten waardoor het komt. Als het de kip was geweest, was ik er zieker van geworden. Misschien toch iets van spanningen en drukte ofzo, kan ook nog.
Die bacteriën laten zich niet tegenhouden door een stukje wc papierquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je raakt je diarreebips toch niet aan?
Als schoonloe aanbelde?quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje op regelmatige basis moeten overgeven, maar dat was waarschijnlijk een soort uiting van stress.
Dat is nu gelukkig over, maar ook wel vreemd hoe het lichaam reageert op stress en spanning.
Dat kon niet, want dat was nog in Den Haag.quote:
Heel dik papier gebruiken in dit soort situaties.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die bacteriën laten zich niet tegenhouden door een stukje wc papier
Komen ze nog doorheen, want is net schoonloeder, maar dan in een bacterie verpakkingquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel dik papier gebruiken in dit soort situaties.
Dat heb ik (vroeger) ook gehad. In sommige gevallen komt dat nog steeds terugquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje op regelmatige basis moeten overgeven, maar dat was waarschijnlijk een soort uiting van stress.
Dat is nu gelukkig over, maar ook wel vreemd hoe het lichaam reageert op stress en spanning.
Je zult je maar vergissen, dat er een pleerol aanbelt terwijl je net met schoonloe je bips kuist.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komen ze nog doorheen, want is net schoonloeder, maar dan in een bacterie verpakking
Ik had het ook, toen ik een jaar of 16, 17 was. Bizar. Kotste me een slag in de rondte.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik (vroeger) ook gehad. In sommige gevallen komt dat nog steeds terug
Ik was niet thuis aan het doenquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel de tijd van de week zijn, heb ze hier ook net alle twee schoongemaakt
Dat kan ook natuurlijk. ik welquote:
Op die leeftijd vrat ik me een slag in de rondtequote:Op vrijdag 29 april 2022 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het ook, toen ik een jaar of 16, 17 was. Bizar. Kotste me een slag in de rondte.
Zo klopt 'ie beter voor me.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op iedere leeftijd vrat ik me een slag in de rondte
Dat had ik ook, maar ik weet ook dat dat door overmatig drankgebruik kwamquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het ook, toen ik een jaar of 16, 17 was. Bizar. Kotste me een slag in de rondte.
Doe ik nog steeds.quote:
quote:
Ik was echt superdun toenquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op die leeftijd vrat ik me een slag in de rondte
Raar he?quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik (vroeger) ook gehad. In sommige gevallen komt dat nog steeds terug
quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zult je maar vergissen, dat er een pleerol aanbelt terwijl je net met schoonloe je bips kuist.
Ga werken opa.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Belt een oude manager op, dat is een erkend en berucht mannenverslindster, ik ben haar inmiddels al een tijd ruim voorbij in de mallenmolen van het bedrijfsleven en af en toe bereiken me nog wat vuige geruchten aangaande haar reputatie.
Ja hoiii dat is lang geleden.
Ja hoiii Loesje.
Jij bent ook niets veranderd joh, ik ben inmiddels blond in plaats van zwart.
Staat je meer dan prima hoor.
Hihihi.
![]()
Ik had je nummer niet vandaar dat ik je even via Teams benader.
Ooh raar, dat nummer lijkt anders wel bij een miljoen mensen onder speed-dial te staan.
Dat snap ik schat.
![]()
Vraagje, kun je me helpen met dit en dat?
Ja hoor, uiteraard.
Ik heb het vanmiddag nodig eigenlijk maar ik ben vrij, lekker borrelen in een vrijdagmiddagjurkje, het is lente.
Ik mail het wel.
Nee joh, stuur me maar een appje, heb ik meteen je nummer weer, het is echt te lang geleden, ik heb je gemist.
Ok doe ik dat.
Leuk leuk leuk leuk![]()
Zin om mezelf met chloor te wassen nu
Heet ze Gundogan van achteren ?quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Belt een oude manager op, dat is een erkend en berucht mannenverslindster, ik ben haar inmiddels al een tijd ruim voorbij in de mallenmolen van het bedrijfsleven en af en toe bereiken me nog wat vuige geruchten aangaande haar reputatie.
Ja hoiii Loesje.
Hihihi.
![]()
Ooh raar, dat nummer lijkt anders wel bij een miljoen mensen onder speed-dial te staan.
Dat snap ik schat.
![]()
Ja hoor, uiteraard.
Ik heb het vanmiddag nodig eigenlijk maar ik ben vrij, lekker borrelen in een vrijdagmiddagjurkje, het is lente.
Ik mail het wel.
Nee joh, stuur me maar een appje, heb ik meteen je nummer weer, het is echt te lang geleden, ik heb je gemist.
Ok doe ik dat.
Leuk leuk leuk leuk![]()
Je hebt het allemaal gelezen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heet ze Gundogan van achteren ?
Deze vind ik nog wat enger en ze rook op jonge leeftijd al naar oma.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heet ze Gundogan van achteren ?
Gewoon een beetje snellezenquote:
Eau de la huidschilférquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze vind ik nog wat enger en ze rook op jonge leeftijd al naar oma.
Je hobby en je werk is lezen maar zo'n intermenselijke gebeurtenis uit het volle leven gegrepen vind je te lang om te lezen?quote:
2 jaar daarvoor was ik voor het laatst dunquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was echt superdun toenVond ik zelf toen van niet natuurlijk.
Fles noemt je slank en uiterst elegant.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
2 jaar daarvoor was ik voor het laatst dun
ik heb nog een oranje condoom voor jequote:Op vrijdag 29 april 2022 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Ja hoiii Loesje.
Hihihi.
![]()
Dat snap ik schat.
![]()
Ja hoor, uiteraard.
Ik mail het wel.
Ok doe ik dat.
Leuk leuk leuk leuk![]()
Ehm, die post heb ik zeker gemistquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fles noemt je slank en uiterst elegant.
Ik nietquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ehm, die post heb ik zeker gemist
Nee hoor, dat doen we nooitquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Is er over mij geroddeld hier?
Hebben wij al een leger?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Moldavië brengt z’n 3 soldaten in hoogste staat van paraatheid uit angst voor de Russische beer. Echt, kan iemand een pistool afvuren in het gezicht van die Putin.
Waar dan? Wanneer?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doen we nooit
En eigenlijk was die opmerking positief
Mijn familie is hierom zojuist uitgebreid met wat onverstaanbaar volk die kaviaar vreten per kilo en wodka zuipen als ware het water en een Karina die om het uur een zwoel berichtje stuurt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Moldavië brengt z’n 3 soldaten in hoogste staat van paraatheid uit angst voor de Russische beer. Echt, kan iemand een pistool afvuren in het gezicht van die Putin.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Foqueville heeft alleen @kwiwi die de orde handhaaft. Maar die is even druk met bouwvakkers en alpaca’s.quote:
Namen en rugnummers!quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga weer wat blokkeren hoor, het is weer erg de laatste tijd.
klopt, maar ik vind het leuker om het van anderen te horenquote:
Hmm, ik geloof dat ik de budamansion toch maar niet open stel voor vluchtelingen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn familie is hierom zojuist uitgebreid met wat onverstaanbaar volk die kaviaar vreten per kilo en wodka zuipen als ware het water en een Karina die om het uur een zwoel berichtje stuurt.
Hmm ja misschien wel verstandig jaquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen wij samen een klein maar geducht legertje beginnen?
Ik verdenk ze ervan dat ze met voorkennis voor het eerst hun land uit zijn gegaan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik geloof dat ik de budamansion toch maar niet open stel voor vluchtelingen.
Is dit soep van kibbeling?quote:
Putin heeft een seintje gegeven dat de straatprijs gaat vallen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verdenk ze ervan dat ze met voorkennis voor het eerst hun land uit zijn gegaan.
Ewwwquote:
Sowieso in m'n hoofd.quote:
nee johquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ewww
[..]
Sowieso in m'n hoofd.
Hun oudste dochter die met mijn neefje wipt had ruzie met ze omdat zij Pro-Russisch zijn en ze vonden dat zij vergiftigd was door de westerse media, ze kwamen het goedmaken met hun twee dochters die beiden hier in Nederland wonen en werken, weekje en ze zijn bijdraait en de Efteling was het allermooiste dat ze ooit gezien hebbenquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Putin heeft een seintje gegeven dat de straatprijs gaat vallen?
Niks mis met jou hoorquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ewww
[..]
Sowieso in m'n hoofd.
Stuur Putin ook een dagje naar de Efteling dan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hun oudste dochter die met mijn neefje wipt had ruzie met ze omdat zij Pro-Russisch zijn en ze vonden dat zij vergiftigd was door de westerse media, ze kwamen het goedmaken met hun twee dochters die beiden hier in Nederland wonen en werken, weekje en ze zijn bijdraait en de Efteling was het allermooiste dat ze ooit gezien hebben
quote:
Ja, ongelooflijk nietwaar?quote:
Moet je de deur uit?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil vooral thuisblijven vandaag
Goed idee.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga weer wat blokkeren hoor, het is weer erg de laatste tijd.
Ik was aan het twijfelen over naar de markt gaan om loempia's te halen net als Karzai, maar geen zin en ik heb toch zat eten in huisquote:
Zou gewoon vragen wanneer ze dat ding eens halen en anders gewoon voor de deur gooien.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:39 schreef Karzai het volgende:
Benieuwd of het vandaag rond is gekomen met de nieuwe buren, hun nieuwe matras staat hier wel al twee weken. Blokkeerde de hele gang. Ik had hem maar even hier neergezet
[ afbeelding ]
Vanmiddag lekker Emma uit elkaar trekken?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:39 schreef Karzai het volgende:
Benieuwd of het vandaag rond is gekomen met de nieuwe buren, hun nieuwe matras staat hier wel al twee weken. Blokkeerde de hele gang. Ik had hem maar even hier neergezet
[ afbeelding ]
Dat is het nadeel van wonen in Foqueville, iemand piept iets over vreten en je krijgt er instant zin in, gelukkig geef ik mal weinig om plebsvoer.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was aan het twijfelen over naar de markt gaan om loempia's te halen net als Karzai, maar geen zin en ik heb toch zat eten in huis
Is dat bijzonder?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:43 schreef bitterbal het volgende:
K zit weer mensen te kijken met een colaatje
The stare from the Mummy from Rotterdam.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:43 schreef bitterbal het volgende:
Plebsvoerquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van wonen in Foqueville, iemand piept iets over vreten en je krijgt er instant zin in, gelukkig geef ik mal weinig om plebsvoer.
Als een soort poes in de vensterbank?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:43 schreef bitterbal het volgende:
Oke amaquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:44 schreef Ama het volgende:
Ik zie elke dag wel mensen met een colaatje.
Iedereen doodquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The stare from the Mummy from Rotterdam.
Plebsdrinkenquote:
Is dat bijzonder?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:48 schreef Ama het volgende:
Ik ga vanavond een borrelplank (ja de inhoud he) eten. Ik heb o.a. ciabatta gekocht.
Neuh eigenlijk niet. Wilde ook even een lief dagboek post maken.quote:
Zijn dat geen surfplanken?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:49 schreef bitterbal het volgende:
K zie elke dag wel mensen met een borrelplank
Hebben ze die ook in Thailand? Met gefrituurde vogelspin en stukjes hond?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:49 schreef bitterbal het volgende:
K zie elke dag wel mensen met een borrelplank
Ja menu is altijd thai dus geen idee wat er op zitquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben ze die ook in Thailand? Met gefrituurde vogelspin en stukjes hond?
Dat is vliegeren voor gevorderden toch?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hier surft men niet :p. Wel kiteboarden
Lijkt me eng.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is vliegeren voor gevorderden toch?
Ja zo kan je het wel omschrijven. Zijn een paar scholen hier. Maar het is vrij duur dus nooit gedaan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is vliegeren voor gevorderden toch?
Allebei aan de borrelplank?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:54 schreef Karzai het volgende:
ik ga ook even naar de markt, lekkere dingetjes halen
Nee. Wat zijn dat ook alweer?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie je dit daar ook veel?
[ afbeelding ]
He wat een mazzel toch dat jij zo'n Übermensch bent hequote:Op vrijdag 29 april 2022 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van wonen in Foqueville, iemand piept iets over vreten en je krijgt er instant zin in, gelukkig geef ik mal weinig om plebsvoer.
Kunnen ze daar wel tegen? Ik durf hier geen bevochtiger ofzo neer te zetten vanwege het veequote:Op vrijdag 29 april 2022 12:57 schreef Ama het volgende:
Ik ga denk ik een luchtreiniger kopen voor in de woonkamer.Ook voor de ratten.
Maar ook beetje voor mezelf.
Naja ik heb 1 uitgezocht zonder een ionisator (dat maakt ozone aan). Denk dat het wel moet kunnen. Zet hem ook niet de hele dag aan hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kunnen ze daar wel tegen? Ik durf hier geen bevochtiger ofzo neer te zetten vanwege het veeAl zouden m'n planten en de houten vloer er wel blij mee zijn.
1 of 2 per jaar vind ik best lekker, maar dat was het ook wel weerquote:
Heb je weer dieren?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:57 schreef Ama het volgende:
Ik ga denk ik een luchtreiniger kopen voor in de woonkamer.Ook voor de ratten.
Maar ook beetje voor mezelf.
Taai taai is leuk om aan een baby zonder tanden te geven of juist aan een bejaarde die alle tanden alweer kwijt is.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 of 2 per jaar vind ik best lekker, maar dat was het ook wel weer
Heb dat nooit lekker gevondenquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Taai taai is leuk om aan een baby zonder tanden te geven of juist aan een bejaarde die alle tanden alweer kwijt is.
Komt ook door dat beetje anijs erin, anijs is gewoon een van de minst lekkere uitvindingen van de mens, ooit.quote:
Je wil ze dood hebben?quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Taai taai is leuk om aan een baby zonder tanden te geven of juist aan een bejaarde die alle tanden alweer kwijt is.
Oh anijs lust k welquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt ook door dat beetje anijs erin, anijs is gewoon een van de minst lekkere uitvindingen van de mens, ooit.
Vind oude nonnen ook altijd ruiken naar anijs.
Aldus de grootste kenner op het gebied van oudenonnenruikologie van Nederland.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt ook door dat beetje anijs erin, anijs is gewoon een van de minst lekkere uitvindingen van de mens, ooit.
Vind oude nonnen ook altijd ruiken naar anijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ligt ook veel aan opvoeding en gefokt gedrag lijkt me.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:05 schreef bitterbal het volgende:
Hadden jullie dat artikel gelezen dat het hondenras minder bepalend is voor het karakter als gedacht?
https://www.instagram.com/p/Cc7TjwdqUxF/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Preciesquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt ook veel aan opvoeding en gefokt gedrag lijkt me.
Daar krijg je op latere leeftijd een geschrompelde droge perkamentvulva van heb ik gehoordquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aldus de grootste kenner op het gebied van oudenonnenruikologie van Nederland.Ruik maar eens aan een nonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar tot nu is blijkbaar altijd gedacht dat het ras voor een groot deel de karakter eigenschappen bepaaldquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt ook veel aan opvoeding en gefokt gedrag lijkt me.
Nou bepaalde type baasje zeker jaquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:07 schreef CherryLips het volgende:
En die staffords trekken een bepaald type baasje aan en misschien ook een bepaalde slag fokker?
Dan maakt het ook niet meer uitquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar krijg je op latere leeftijd een geschrompelde droge perkamentvulva van heb ik gehoord
Soort vicieuze cirkel. Baas voedt hond agressief op, fokt met andere agressieve hond, baas voedt hond agressief op, etc.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:07 schreef CherryLips het volgende:
En die staffords trekken een bepaald type baasje aan en misschien ook een bepaalde slag fokker?
Als jij je caafs zou uitlaten zou je er ook trots mee rond lopenquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Sowieso denken dat anderen op je honden zitten te wachten
Ik vind dat altijd kut als mensen hun hond zomaar ergens los laten lopen en als hij dan bij je komt dat ze dan zeggen ja maar hij doet niks!!! Ja zal best maar moet ik dan maar zin hebben in je hond bij me?quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:08 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:08 schreef CherryLips het volgende:
snacks bedoel je toch?quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot welke leeftijd denk je seks nog echt nodig te hebben om gelukkig te zijn?
In tegenstelling tot nonnenrassen. Die hebben vaak nog die authentieke vroeg-Christelijke anijsgeur uit de vierde eeuw.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:07 schreef Ama het volgende:
Meeste hondenrassen zijn toch veel te doorgefokt.
"Doet ie anders nooit hoor... !!"quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd kut als mensen hun hond zomaar ergens los laten lopen en als hij dan bij je komt dat ze dan zeggen ja maar hij doet niks!!! Ja zal best maar moet ik dan maar zin hebben in je hond bij me?
Ik zit vooral niet te wachten op hondenkwijl en haren aan mijn kleding.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind gewoon dat je je honden bij je moet houden, je kunt er niet zomaar vanuit gaan dat andere mensen op je honden zitten te wachten.
Kef kef kef kef kef.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind gewoon dat je je honden bij je moet houden, je kunt er niet zomaar vanuit gaan dat andere mensen op je honden zitten te wachten.
Ja, nou dat dus.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit vooral niet te wachten op hondenkwijl en haren aan mijn kleding.
Kech kech kech kechquote:
Ja dat is wel zo natuurlijk, en als je honden wel leuk vindt ook niet zonder te vragen die beesten gaan knuffelen (of het moet overduidelijk zijn dat het baasje dat oke vindt)quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind honden ook leuk en lekker kroelenquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd kut als mensen hun hond zomaar ergens los laten lopen en als hij dan bij je komt dat ze dan zeggen ja maar hij doet niks!!! Ja zal best maar moet ik dan maar zin hebben in je hond bij me?
quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou dat dus.
Of een neus in mijn kruis..
Ga weg.
Nee dat is ook kut. Onze hond was op een gegeven moment half doof en zag ook niet zo best meer, dus dan schrok ze als je haar ineens aaide en wilde ze eerst je hand ruiken, en mensen dachten dat ze dan hapte. Nee, nooit zomaar ineens een hond aaien.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo natuurlijk, en als je honden wel leuk vindt ook niet zonder te vragen die beesten gaan knuffelen (of het moet overduidelijk zijn dat het baasje dat oke vindt)
Die man die altijd shag koopt voor mij (en mijn vriend) die heeft een hond thuis die ook de hele tijd in mijn kruis loopt te ruiken. Rot op.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou dat dus.
Ga weg.
Beetje het beste bewijs dat reīncarnatie bestaat.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou dat dus.
Ga weg.
Ahw, dat is gewoon sneuquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat is ook kut. Onze hond was op een gegeven moment half doof en zag ook niet zo best meer, dus dan schrok ze als je haar ineens aaide en wilde ze eerst je hand ruiken, en mensen dachten dat ze dan hapte. Nee, nooit zomaar ineens een hond aaien.
US die zijn hele harem bij elkaar roept.quote:
Beetje ordinair dit.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik maak bij die hond in je kut altijd grapjes dat het een lekkere snack is maar niet voor jou, ja echt kut (haha)
Ik laat honden altijd eerst snuffelen aan mijn hand voordat ik ze aaiquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat is ook kut. Onze hond was op een gegeven moment half doof en zag ook niet zo best meer, dus dan schrok ze als je haar ineens aaide en wilde ze eerst je hand ruiken, en mensen dachten dat ze dan hapte. Nee, nooit zomaar ineens een hond aaien.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Vroeger moest je nooit je gedragen ondergoed even in een hoekje schoppen want dan likte de hond het uit
Ik pas hem wel even aan;quote:
Vroeger moest je nooit je gedragen ondergoed even in een hoekje schoppen want dan likte de hond het uit
Hm, ben liever ordinair dan een basisschoolkind sorry not sorryquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik pas hem wel even aan;
Ik maak bij die hond in mijn voorbipsje altijd grapjes dat het een lekkere snack is maar niet voor jou, ja echt muizewuis (haha)
quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]de hond van een vriendin is wel eens met een gevulde condoom aan de wandel gegaan
![]()
![]()
Jaaaa, helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo natuurlijk, en als je honden wel leuk vindt ook niet zonder te vragen die beesten gaan knuffelen (of het moet overduidelijk zijn dat het baasje dat oke vindt)
quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Die man die altijd shag koopt voor mij (en mijn vriend) die heeft een hond thuis die ook de hele tijd in mijn kruis loopt te ruiken. Rot op.
US één account tegelijk graag, dit wordt vermoeiend.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Of van die mensen die hun baby hadden verschoond op de hei, in het losloopgebied, en dan de luier in de struiken hadden gegooid. Als ze dat rook was ze weg hoor, kon je roepen wat je wilde. Lekker leegschrokken en erin rollen enzo. M'n moeder kwam weleens kotsend thuis met een stronthond achter in de auto die dan onder de douche moest.
Nou ja laatst met die labradorpuppy heb ik ook even geknuffeldquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaaa, helemaal mee eens.
Als je dan een puppy hebt, wil iedereen die aaien, maar daar zou ik ook niet echt op zitten te wachten.
Ik aai de kinderen van een wildvreemde toch ook niet, omdat ik ze schattig zou vinden (oke, dat laatste verhaal is verzonnen)
Godverdommequote:Op vrijdag 29 april 2022 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
US één account tegelijk graag, dit wordt vermoeiend.
Maar dit is echtquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
US één account tegelijk graag, dit wordt vermoeiend.
Gadverdamme babyluiergeur ook echtquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Of van die mensen die hun baby hadden verschoond op de hei, in het losloopgebied, en dan de luier in de struiken hadden gegooid. Als ze dat rook was ze weg hoor, kon je roepen wat je wilde. Lekker leegschrokken en erin rollen enzo. M'n moeder kwam weleens kotsend thuis met een stronthond achter in de auto die dan onder de douche moest.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaaa, helemaal mee eens.
Als je dan een puppy hebt, wil iedereen die aaien, maar daar zou ik ook niet echt op zitten te wachten.
Ik aai de kinderen van een wildvreemde toch ook niet, omdat ik ze schattig zou vinden (oke, dat laatste verhaal is verzonnen)
Dit doen echt veel honden inderdaad, of mensenpoep. Paardenpoep is ook lekker.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dit is echt![]()
Ze vrat ook vaak stront van andere honden op. Nu schijnt het dat ze dan iets in de voeding missen maar hallo, jaren 90, wisten wij veel. Dan zag je haar verderop op een drol afstuiven![]()
Maar paardenpoep is nog droog, dan zit die halve kop niet meteen onder.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit doen echt veel honden inderdaad, of mensenpoep. Paardenpoep is ook lekker.
Gatverdammequote:Op vrijdag 29 april 2022 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Ligt er aan hoe snel ze erbij waren toch. Oke kom vertel iets anders leukquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar paardenpoep is nog droog, dan zit die halve kop niet meteen onder.
Ja, maar dat is anders, want die persoon ken je al half ?quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja laatst met die labradorpuppy heb ik ook even geknuffeldMaar dat baasje stond al met m'n moeder te praten en ze wist wie ik ben. Ik raak dan gewoon even verblind door dat roze buikje en die roze voetkussentjes en die blauwe oogjes en die kleine witte tandjes
Als ze losliep op de hei dan verstopten we ons weleens achter een boom en dan raakte ze in paniek omdat ze ons kwijt wasquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe snel ze erbij waren toch. Oke kom vertel iets anders leuk
Honden zijn echt zo lomp als de tering. Hekel aan. Opbokken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit doen echt veel honden inderdaad, of mensenpoep. Paardenpoep is ook lekker.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit eens gedacht als er niemand keek, "ok toe maar dan Bello"
Nee. Takkie was hartstikke netjesquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deed Takkie dat nooit, dat er ineens zo'n stronttak aan de deur stond?
Zeker van aan de diarree geraakt omdat het te nat was.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Takkie was hartstikke netjes![]()
At alleen maar ijsbergsla
Een vegan hond. Natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Onopgevoede honden zijn zo lomp als de tering.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Honden zijn echt zo lomp als de tering. Hekel aan. Opbokken.
Misschien omdat hij niets anders kreeg.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee gerries ook beschaafd en kleinquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeker van aan de diarree geraakt omdat het te nat was.
Gelukkig is er niemand die Wattenschijfje uit het caviapaleis tiltquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:27 schreef Crack_ het volgende:
gewoon ongevraagd altijd van andermans spullen afblijven
![]()
Dit wordt de nieuwe BOOS hit, consent voor dieren knuffelen
quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze losliep op de hei dan verstopten we ons weleens achter een boom en dan raakte ze in paniek omdat ze ons kwijt was![]()
Nou ja weet niet wat ze nog meer etenquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien omdat hij niets anders kreeg.
Isgoequote:Op vrijdag 29 april 2022 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Honden zijn echt zo lomp als de tering. Hekel aan. Opbokken.
Zeker allemaal per stuk in een doosje met een satijnen strikje er omheen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee gerries ook beschaafd en klein
Niemand?!!?!?! Arm beestquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig is er niemand die Wattenschijfje uit het caviapaleis tilt
Als die dat had waren ze idd zo verpaktquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker allemaal per stuk in een doosje met een satijnen strikje er omheen.
Als ik een wandelende tak zou zijn zou dan zou ik het wel weten.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja weet niet wat ze nog meer eten
Ja wat dan?quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik een wandelende tak zou zijn zou dan zou ik het wel weten.
En tijdens familieweekend in Zeeland liep ze de hele tijd rondjes om ons heen om ons een beetje in de gaten te houden, was leuk als er een paar vooruit liepen, die was ze dan kwijt. En blij joh als ze die weer had gevonden.quote:
Huh doen cavia's normaal wel toch?quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vrat volgens mij geen stront.
Denk dat je dan snel wordt vermorzeld met een boekquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zachte vrouwendijbenen, ronde billen, gerijpte whisky, rib-eye, zeetong en borsten
Monsterquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat je dan snel wordt vermorzeld met een boek
Had het vanochtend toen ik mijn auto in wilde stappen dat er een mens met een loslopende hond was en dat mormel wilde bijna mijn auto inspringenquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh oeps, ik bedoelde eigenlijk een vreemdequote:
Auto's die ruiken naar natte hondquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had het vanochtend toen ik mijn auto in wilde stappen dat er een mens met een loslopende hond was en dat mormel wilde bijna mijn auto inspringen
Ja die is er ook, maar daar houd niet iedereen zich aan ... dat mens lijnde dat beest wel even snel aan toen die naar mijn auto liepquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Auto's die ruiken naar natte hond
Ik dacht dat er binnen een woonwijk een aanlijnplicht was ...
Dit was zo'n groot bruin ding met een agressieve kop, wel volgens mij half dement want die sukkelt maar wat doorquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vind het ook zo'n grappig gezicht als iemand met een grote hond uitgelaten wordt, ipv andersom
Dit gesprek ging echt van 'gadverdamme hondenquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En tijdens familieweekend in Zeeland liep ze de hele tijd rondjes om ons heen om ons een beetje in de gaten te houden, was leuk als er een paar vooruit liepen, die was ze dan kwijt. En blij joh als ze die weer had gevonden.
Dat deed onze hond ookquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had het vanochtend toen ik mijn auto in wilde stappen dat er een mens met een loslopende hond was en dat mormel wilde bijna mijn auto inspringen
Of doen konijnen dat altijd.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral als ze ziek zijn geloof ik, na antibiotica enzo.
Ja maar verdomme niet in mijn autoquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat deed onze hond ookWant auto = hei.
Ze was ook aangelijnd buiten, want drukke weg met busbaan en ze ging ervandoor als ze een golden retriever ofzo zag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |