Fles noemt je slank en uiterst elegant.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
2 jaar daarvoor was ik voor het laatst dun
ik heb nog een oranje condoom voor jequote:Op vrijdag 29 april 2022 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Belt een oude manager op, dat is een erkend en berucht mannenverslindster, ik ben haar inmiddels al een tijd ruim voorbij in de mallenmolen van het bedrijfsleven en af en toe bereiken me nog wat vuige geruchten aangaande haar reputatie.
Ja hoiii dat is lang geleden.
Ja hoiii Loesje.
Jij bent ook niets veranderd joh, ik ben inmiddels blond in plaats van zwart.
Staat je meer dan prima hoor.
Hihihi.
![]()
Ik had je nummer niet vandaar dat ik je even via Teams benader.
Ooh raar, dat nummer lijkt anders wel bij een miljoen mensen onder speed-dial te staan.
Dat snap ik schat.
![]()
Vraagje, kun je me helpen met dit en dat?
Ja hoor, uiteraard.
Ik heb het vanmiddag nodig eigenlijk maar ik ben vrij, lekker borrelen in een vrijdagmiddagjurkje, het is lente.
Ik mail het wel.
Nee joh, stuur me maar een appje, heb ik meteen je nummer weer, het is echt te lang geleden, ik heb je gemist.
Ok doe ik dat.
Leuk leuk leuk leuk![]()
Zin om mezelf met chloor te wassen nu
Ehm, die post heb ik zeker gemistquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fles noemt je slank en uiterst elegant.
Ik nietquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ehm, die post heb ik zeker gemist
Nee hoor, dat doen we nooitquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Is er over mij geroddeld hier?
Hebben wij al een leger?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Moldavië brengt z’n 3 soldaten in hoogste staat van paraatheid uit angst voor de Russische beer. Echt, kan iemand een pistool afvuren in het gezicht van die Putin.
Waar dan? Wanneer?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doen we nooit
En eigenlijk was die opmerking positief
Mijn familie is hierom zojuist uitgebreid met wat onverstaanbaar volk die kaviaar vreten per kilo en wodka zuipen als ware het water en een Karina die om het uur een zwoel berichtje stuurt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Moldavië brengt z’n 3 soldaten in hoogste staat van paraatheid uit angst voor de Russische beer. Echt, kan iemand een pistool afvuren in het gezicht van die Putin.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Foqueville heeft alleen @kwiwi die de orde handhaaft. Maar die is even druk met bouwvakkers en alpaca’s.quote:
Namen en rugnummers!quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga weer wat blokkeren hoor, het is weer erg de laatste tijd.
klopt, maar ik vind het leuker om het van anderen te horenquote:
Hmm, ik geloof dat ik de budamansion toch maar niet open stel voor vluchtelingen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn familie is hierom zojuist uitgebreid met wat onverstaanbaar volk die kaviaar vreten per kilo en wodka zuipen als ware het water en een Karina die om het uur een zwoel berichtje stuurt.
Hmm ja misschien wel verstandig jaquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen wij samen een klein maar geducht legertje beginnen?
Ik verdenk ze ervan dat ze met voorkennis voor het eerst hun land uit zijn gegaan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik geloof dat ik de budamansion toch maar niet open stel voor vluchtelingen.
Is dit soep van kibbeling?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |