Zou gewoon vragen wanneer ze dat ding eens halen en anders gewoon voor de deur gooien.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:39 schreef Karzai het volgende:
Benieuwd of het vandaag rond is gekomen met de nieuwe buren, hun nieuwe matras staat hier wel al twee weken. Blokkeerde de hele gang. Ik had hem maar even hier neergezet
[ afbeelding ]
Vanmiddag lekker Emma uit elkaar trekken?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:39 schreef Karzai het volgende:
Benieuwd of het vandaag rond is gekomen met de nieuwe buren, hun nieuwe matras staat hier wel al twee weken. Blokkeerde de hele gang. Ik had hem maar even hier neergezet
[ afbeelding ]
Dat is het nadeel van wonen in Foqueville, iemand piept iets over vreten en je krijgt er instant zin in, gelukkig geef ik mal weinig om plebsvoer.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was aan het twijfelen over naar de markt gaan om loempia's te halen net als Karzai, maar geen zin en ik heb toch zat eten in huis
Is dat bijzonder?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:43 schreef bitterbal het volgende:
K zit weer mensen te kijken met een colaatje
The stare from the Mummy from Rotterdam.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:43 schreef bitterbal het volgende:
Plebsvoerquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van wonen in Foqueville, iemand piept iets over vreten en je krijgt er instant zin in, gelukkig geef ik mal weinig om plebsvoer.
Als een soort poes in de vensterbank?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:43 schreef bitterbal het volgende:
Oke amaquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:44 schreef Ama het volgende:
Ik zie elke dag wel mensen met een colaatje.
Iedereen doodquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The stare from the Mummy from Rotterdam.
Plebsdrinkenquote:
Is dat bijzonder?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:48 schreef Ama het volgende:
Ik ga vanavond een borrelplank (ja de inhoud he) eten. Ik heb o.a. ciabatta gekocht.
Neuh eigenlijk niet. Wilde ook even een lief dagboek post maken.quote:
Zijn dat geen surfplanken?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:49 schreef bitterbal het volgende:
K zie elke dag wel mensen met een borrelplank
Hebben ze die ook in Thailand? Met gefrituurde vogelspin en stukjes hond?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:49 schreef bitterbal het volgende:
K zie elke dag wel mensen met een borrelplank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |