Als jij je caafs zou uitlaten zou je er ook trots mee rond lopenquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Sowieso denken dat anderen op je honden zitten te wachten
Ik vind dat altijd kut als mensen hun hond zomaar ergens los laten lopen en als hij dan bij je komt dat ze dan zeggen ja maar hij doet niks!!! Ja zal best maar moet ik dan maar zin hebben in je hond bij me?quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:08 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:08 schreef CherryLips het volgende:
snacks bedoel je toch?quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot welke leeftijd denk je seks nog echt nodig te hebben om gelukkig te zijn?
In tegenstelling tot nonnenrassen. Die hebben vaak nog die authentieke vroeg-Christelijke anijsgeur uit de vierde eeuw.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:07 schreef Ama het volgende:
Meeste hondenrassen zijn toch veel te doorgefokt.
"Doet ie anders nooit hoor... !!"quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd kut als mensen hun hond zomaar ergens los laten lopen en als hij dan bij je komt dat ze dan zeggen ja maar hij doet niks!!! Ja zal best maar moet ik dan maar zin hebben in je hond bij me?
Ik zit vooral niet te wachten op hondenkwijl en haren aan mijn kleding.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind gewoon dat je je honden bij je moet houden, je kunt er niet zomaar vanuit gaan dat andere mensen op je honden zitten te wachten.
Kef kef kef kef kef.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind gewoon dat je je honden bij je moet houden, je kunt er niet zomaar vanuit gaan dat andere mensen op je honden zitten te wachten.
Ja, nou dat dus.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit vooral niet te wachten op hondenkwijl en haren aan mijn kleding.
Kech kech kech kechquote:
Ja dat is wel zo natuurlijk, en als je honden wel leuk vindt ook niet zonder te vragen die beesten gaan knuffelen (of het moet overduidelijk zijn dat het baasje dat oke vindt)quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind honden ook leuk en lekker kroelenquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd kut als mensen hun hond zomaar ergens los laten lopen en als hij dan bij je komt dat ze dan zeggen ja maar hij doet niks!!! Ja zal best maar moet ik dan maar zin hebben in je hond bij me?
quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou dat dus.
Of een neus in mijn kruis..
Ga weg.
Nee dat is ook kut. Onze hond was op een gegeven moment half doof en zag ook niet zo best meer, dus dan schrok ze als je haar ineens aaide en wilde ze eerst je hand ruiken, en mensen dachten dat ze dan hapte. Nee, nooit zomaar ineens een hond aaien.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo natuurlijk, en als je honden wel leuk vindt ook niet zonder te vragen die beesten gaan knuffelen (of het moet overduidelijk zijn dat het baasje dat oke vindt)
Die man die altijd shag koopt voor mij (en mijn vriend) die heeft een hond thuis die ook de hele tijd in mijn kruis loopt te ruiken. Rot op.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou dat dus.
Ga weg.
Beetje het beste bewijs dat reīncarnatie bestaat.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou dat dus.
Ga weg.
Ahw, dat is gewoon sneuquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat is ook kut. Onze hond was op een gegeven moment half doof en zag ook niet zo best meer, dus dan schrok ze als je haar ineens aaide en wilde ze eerst je hand ruiken, en mensen dachten dat ze dan hapte. Nee, nooit zomaar ineens een hond aaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |