SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ja ik dacht ook aan bloedzuigers ofzo. Maar weet niet waar die normaal leven.quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:46 schreef bitterbal het volgende:
Ja dacht aan iets van zeeluis maar na gegoogle las k dat die hier niet voorkomen. Misschien van die gekke visjes die ze gebruiken om die stukjes dode huid van je voeten te eten
Waarom?quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Tripje naar Duitsland geannuleerd.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Tripje naar Duitsland geannuleerd.
In de jungle :p. Die zijn ook in thailand. Maar in de zee zie je nooit wat je nou bijt en het is echt helder waterquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook aan bloedzuigers ofzo. Maar weet niet waar die normaal leven.
Oog doet nog steeds zeer. Zelfde als toen ik een poosje terug die oogontsteking had. Toen zat een dag later mijn hele oog dicht.quote:
Tijd voor een nieuwe dan maarquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oog doet nog steeds zeer. Zelfde als toen ik een poosje terug die oogontsteking had. Toen zat een dag later mijn hele oog dicht.
Mehquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oog doet nog steeds zeer. Zelfde als toen ik een poosje terug die oogontsteking had. Toen zat een dag later mijn hele oog dicht.
Ik moet elke dag allemaal zooi in mijn oog doen voor die andere kwaal. Dan is het risico op oogontsteking wat groter omdat je vaak aan je oog zit.quote:
andere kwaal heb ik vast gemist maar goed klotequote:Op vrijdag 29 april 2022 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet elke dag allemaal zooi in mijn oog doen voor die andere kwaal. Dan is het risico op oogontsteking wat groter omdat je vaak aan je oog zit.
Mja, gelukkig kon ik nog gratis annuleren.quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm ja dan kan je het ook niet nog een dag afwachten. Wat vervelend
Recidiverende cornea erosie is de vaktermquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:58 schreef mschol het volgende:
[..]
andere kwaal heb ik vast gemist maar goed klote
Wat veroorzaakt die ontsteking?quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, gelukkig kon ik nog gratis annuleren.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:03 schreef bitterbal het volgende:
Wat ve
[..]
Wat veroorzaakt die ontsteking?
Ik moet elke dag allemaal zooi in mijn oog doen voor die andere kwaal. Dan is het risico op oogontsteking wat groter omdat je vaak aan je oog zit.quote:
Ah zoquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ik moet elke dag allemaal zooi in mijn oog doen voor die andere kwaal. Dan is het risico op oogontsteking wat groter omdat je vaak aan je oog zit.
Ja, maar wel jammerquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aww.quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah zoquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Daar rond lopen met zon oog is het ook nietquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, had me er wel op verheugd. Nou ja, volgend weekend weer een kans
Jup. Even per ongeluk je ooglid aanraken met een tubetje zalf en hop…infectie.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Blijven ook stom kwetsbare dingen, die ogen.
Wat?quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:17 schreef bitterbal het volgende:
K ben gebeten door iets en nu blijft er maar doorzichtig vocht uit komen
Niet gewoon een vochtbultje of hitteuitslag ofzo?quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:17 schreef bitterbal het volgende:
K ben gebeten door iets en nu blijft er maar doorzichtig vocht uit komen
Neequote:Op vrijdag 29 april 2022 08:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet gewoon een vochtbultje of hitteuitslag ofzo?
In mijn vriendengroep kwam het ook voorbij. Lijkt wel bijna FOK! qua reacties af en toe.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:23 schreef CherryLips het volgende:
Moet je eens op Facebook bij De Gelderlander kijken, bij het bericht over Derksen. Tig mensen die het allemaal onzin vinden en vinden dat het aanstellerij is en dat hij moet blijven.
op de een of andere manier heeft die josti wel een hele schare fans jaquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:23 schreef CherryLips het volgende:
Moet je eens op Facebook bij De Gelderlander kijken, bij het bericht over Derksen. Tig mensen die het allemaal onzin vinden en vinden dat het aanstellerij is en dat hij moet blijven.
Hoop victim blaming ook, ook van vrouwenquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In mijn vriendengroep kwam het ook voorbij. Lijkt wel bijna FOK! qua reacties af en toe.
En wat voor Fansquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op de een of andere manier heeft die josti wel een hele schare fans ja
ik hoorde vanmorgen op de radio nog een uitspraak van hem dat ik dachtquote:
* Tas koffie geeftquote:
Zoiets ja. En ben je het er niet mee eens, dan ben je wokequote:Op vrijdag 29 april 2022 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoorde vanmorgen op de radio nog een uitspraak van hem dat ik dacht
jij snapt echt niet hoe dom je echt bent
iets van "er is nog 1 man slechter dan Putin en dat is Derksen"
Lekker tasje koffiequote:
Al kwispelend?quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* trekt klein zwembroekje aan en springt blij in de tas koffie.
Er zijn al pogingen genoeg gedaan, maar ze krijgen die idioten niet van tv af.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:36 schreef TaMieke het volgende:
Waarom is die vent nog niet gecancelled? Tis al de zoveelste keer. laat hem lekker achter de geraniums zitten ofzo.
Bijna weekendquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb medium zin vandaag![]()
Niet echt tegenzin, niet echt grote meezin
Valt dat ook onder John de Mol? Want dat verklaart wel het een en ander natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er zijn al pogingen genoeg gedaan, maar ze krijgen die idioten niet van tv af.
Misschien dat het nu eens is gelukt
quote:
Een duizenduren kaarsquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:38 schreef UitStraling het volgende:
Dat treurige gecancel is wel een vies dingetje voor sneu volk, NAZI gedrag is dat, ook al moet je geen huishoudelijke spullen in vagina's steken, zelfs niet in 1850.
Ja heb hem gisteren ingericht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
De verhalen die wij hebben meegemaakt zit zeker te weten ook wel 1 cancelwaardig dingetje bij.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:38 schreef UitStraling het volgende:
Dat treurige gecancel is wel een vies dingetje voor sneu volk, NAZI gedrag is dat, ook al moet je geen huishoudelijke spullen in vagina's steken, zelfs niet in 1850.
Alsof er ooit witte mannen daadwerkelijk gecancelled zijn in NL.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:38 schreef UitStraling het volgende:
Wat heeft hij fout gedaan dan? Heb daar wel iets van voorbij zien komen, maar snapte niet waarom.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Johnny de Mol en zijn Half8 zijn ook niet meer he?
Ik ben wel blij dat ik geen BN-er ben.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De verhalen die wij hebben meegemaakt zit zeker te weten ook wel 1 cancelwaardig dingetje bij.
Moraal van het verhaal, je mag niets meer opbiechten
Programma bestaat nog wel toch?quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom zou je zulke dingen überhaupt opbiechten op tv?quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De verhalen die wij hebben meegemaakt zit zeker te weten ook wel 1 cancelwaardig dingetje bij.
Moraal van het verhaal, je mag niets meer opbiechten
Mwah, daar geloof ik ook niet zo in, aandachtsgeil geval.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zou je zulke dingen überhaupt opbiechten op tv?
Zou Derksen gewoon niet willen stoppen, maar dat dit contractueel niet kan of zo ?
Welke negers hebben we dan al wel gecancelled?quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof er ooit witte mannen daadwerkelijk gecancelled zijn in NL.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat heeft hij fout gedaan dan? Heb daar wel iets van voorbij zien komen, maar snapte niet waarom.
Nu is dit wel de De Telegraaf en heb ik dit bericht van RTL Boulevard, dus ik weet niet hoe geloofwaardig dit is.quote:Johnny de Mol (43) heeft vanavond aan het einde van zijn talkshow 'HLF8' laten weten dat hij zal stoppen met de presentatie hiervan. De reden hiervoor is een nieuwe beschuldiging aan zijn adres van een vrouw die slachtoffer zegt te zijn geweest van seksueel misbruik, zo meldt 'De Telegraaf'.
Dat zou raar zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:42 schreef IJsdraakje het volgende:
STEL JE VOOR dat je gewoon op je flikker krijgt voor dingen die je uitvreet.
Maar nee, het is de schuld van het korte rokje.
GHB verkrachting, nou ja de aangifte ervan dan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat heeft hij fout gedaan dan? Heb daar wel iets van voorbij zien komen, maar snapte niet waarom.
Ik vind het in elk geval megadomquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, daar geloof ik ook niet zo in, aandachtsgeil geval.
De braboneger heeft zichzelf gecancelledquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke negers hebben we dan al wel gecancelled?
Oh ja.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De braboneger heeft zichzelf gecancelled
Goed punt. Dus, zeuren over cancelcultuur in Nederland is onzin?quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke negers hebben we dan al wel gecancelled?
Dat vond ik altijd net een blanke die goed kan dansen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De braboneger heeft zichzelf gecancelled
quote:
Bijna einde vakantiequote:
Jij begon erover dat witte mannen nooit gecancelled worden in Nederland.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja.
[..]
Goed punt. Dus, zeuren over cancelcultuur in Nederland is onzin?
Jij begon over cancellen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij begon erover dat witte mannen nooit gecancelled worden in Nederland.
Ik vond het wel grappig, maar hij kwam zichzelf tegen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd net een blanke die goed kan dansen.
Dus eh.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:38 schreef UitStraling het volgende:
'Waarom lag ze daar zo naakt en bewusteloos dan?'quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:42 schreef IJsdraakje het volgende:
In 1850 had hij nog jaren zijn act kunnen opvolgen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig, maar hij kwam zichzelf tegen.
Goede reden om geen radio te luisteren.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoorde gisteren op de radio ook de Turks-Nederlandse sensatie die het levenslied brengt.
Ook een beetje apart, maar wel grappig om te horen.
En nee, ik vind het levenslied verschrikkelijk
Heb je al iets bijzonders op de planning voor schoenmoederdag?quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoorde gisteren op de radio ook de Turks-Nederlandse sensatie die het levenslied brengt.
Ook een beetje apart, maar wel grappig om te horen.
En nee, ik vind het levenslied verschrikkelijk
Oef, 8 mei pas gelukkig.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je al iets bijzonders op de planning voor schoenmoederdag?
Eerst maar eens zien hoe dat zich ontvouwt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja Derksen cancelled zichzelf hiermee maar dat geroep erom is een beetje sneu.
Je gaat mensen die daar anders instaan toch niet overtuigen. Al dan niet toevallig zijn dat ook vaak mensen die op andere vlakken conservatieve meningen hebben en dat lekker veilig vinden.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:42 schreef IJsdraakje het volgende:
9/10 keer zet ik de radio ook uit en gooi ik Spotify aanquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goede reden om geen radio te luisteren.
Ja, 8 mei ben ik naar het strandquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je al iets bijzonders op de planning voor schoenmoederdag?
Ik was al aan het hopen dat ze geld naar mij over zouden makenquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:55 schreef mschol het volgende:
weekend
tijd om uitstel aan te vragen voor belastingen
Ach, ik mag daar "lekker woke" graag een beetje tegenaan schoppen. Die lui zelf overtuigen wordt 'm inderdaad niet, maar ze mogen best geconfronteerd worden met een ander standpunt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je gaat mensen die daar anders instaan toch niet overtuigen. Al dan niet toevallig zijn dat ook vaak mensen die op andere vlakken conservatieve meningen hebben en dat lekker veilig vinden.
Ik heb deze week vrij. Volgende week werken en dan weer een week vrijquote:
Ach, ik ben een weekendje weg met de familie. Lekker van de glijbaan in centerparcs en dan op zondag vast moederdagontbijt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, 8 mei ben ik naar het strand
Samen met schoonloeder?quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, 8 mei ben ik naar het strand
oh ja, dat is nu zondag he?quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ach, ik ben een weekendje weg met de familie. Lekker van de glijbaan in centerparcs en dan op zondag vast moederdagontbijt.
Met je gekke berichten gisterenquote:
Nee, volgende week!quote:
Viel best mee. Had het antwoord gewoon al.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met je gekke berichten gisteren![]()
Ik ben nog steeds in de war
Domme Derksen had even niet door dat er tegenwoordig naast de rechterlijke macht tegenwoordig ook zoiets bestaat als de publieke macht, van de rechterlijke macht had hij een taakstraf van 200 uur gekregen, de publieke macht kost hem miljoentjes.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach, ik mag daar "lekker woke" graag een beetje tegenaan schoppen. Die lui zelf overtuigen wordt 'm inderdaad niet, maar ze mogen best geconfronteerd worden met een ander standpunt.
Ohhhh je familieweekendje!quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ach, ik ben een weekendje weg met de familie. Lekker van de glijbaan in centerparcs en dan op zondag vast moederdagontbijt.
Doe niet zo malquote:
IK BEN NOG STEEDS IN DE WARquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Viel best mee. Had het antwoord gewoon al.
ook goed. toch geen last vanquote:
Zit je nou nog steeds bij Derksen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Domme Derksen had even niet door dat er tegenwoordig naast de rechterlijke macht tegenwoordig ook zoiets bestaat als de publieke macht, van de rechterlijke macht had hij een taakstraf van 200 uur gekregen, de publieke macht kost hem miljoentjes.
Vrijdag tot en met maandag. Maar ik denk dat we 1 nachtje blijven en dat het dan mooi geweest is.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhh je familieweekendje!
Lekker genietenHebben ze je toch zover gekregen dat jullie blijven slapen ?
Oh ja ik moet ook nog aangifte doen. Stelt meestal niet zo bar veel voor.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:55 schreef mschol het volgende:
weekend
tijd om uitstel aan te vragen voor belastingen
Kan je haar verdrinken in de zee. Niet dat ik je nu op ideeën wil brengen maar ...quote:
Dat ze het strand bukt om een schelpje op te rapen en je met een warm gevoel van binnen beseft dat je thuis bent.quote:
ik snap nog steeds niet dat ze het niet automatisch kunnen, ze weten alles van mij alquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was al aan het hopen dat ze geld naar mij over zouden maken
Ja, same.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik moet ook nog aangifte doen. Stelt meestal niet zo bar veel voor.
Ik heb het bij sommige mensen echt opgegeven, een vriend van mij sluit zich ook letterlijk buiten met alles omdat hij overal tegen is.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach, ik mag daar "lekker woke" graag een beetje tegenaan schoppen. Die lui zelf overtuigen wordt 'm inderdaad niet, maar ze mogen best geconfronteerd worden met een ander standpunt.
Ben een beetje traag vandaag, waar gaat het nu over?quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit je nou nog steeds bij Derksen?
meestal niet, maar deze is voor mij raar uitgebreid ivm huis enzoquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik moet ook nog aangifte doen. Stelt meestal niet zo bar veel voor.
ik heb mn geld al binnenquote:
Blijkbaar konden ze een beleggingsrekening van mij niet automatisch vinden.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet dat ze het niet automatisch kunnen, ze weten alles van mij al
Dan vinden ze je een links jankwijf. Klaar.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit klopt niet (helemaal).quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Joe3:41 daglicht erbij, hopelijk wordt het nog wat vandaag
![]()
[ afbeelding ]
Het is ook niet zo dat ik regelmatig dat soort discussies voer hoor, de meeste mensen die ik regelmatig spreek, zitten in hetzelfde hoekje als ik. Da's dan meer dat het gesprek er toevallig over gaat en iemand bullshit uit gaat kramen, daar kan ik niet zo goed tegen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het bij sommige mensen echt opgegeven, een vriend van mij sluit zich ook letterlijk buiten met alles omdat hij overal tegen is.
Dit soort zaken vraagt ook wat inlevingsvermogen, lastig iets blijkbaar.
Best, als ze niet met me willen praten, hoor ik hun conservatieve bullshit ook niet meer.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan vinden ze je een links jankwijf. Klaar.
Die stoppen meestal met janken als ze een creditcard zien, zo werkt de menselijke moraal.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan vinden ze je een links jankwijf. Klaar.
de enige extra rekening is van de zaak en die kennen ze ook alquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijkbaar konden ze een beleggingsrekening van mij niet automatisch vinden.
Dan roepen ze nog even na dat je zuur bent en dat het goed voor je zou zijn als je ook eens een kaars ingebracht krijgt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Best, als ze niet met me willen praten, hoor ik hun conservatieve bullshit ook niet meer.
Zelf inbrengen mag toch nog wel?quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan roepen ze nog even na dat je zuur bent en dat het goed voor je zou zijn als je ook eens een kaars ingebracht krijgt.
Dat dacht ik ook al ja. Verhaal is compleet bedacht ook.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zou je zulke dingen überhaupt opbiechten op tv?
Zou Derksen gewoon niet willen stoppen, maar dat dit contractueel niet kan of zo ?
Wat.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze het strand bukt om een schelpje op te rapen en je met een warm gevoel van binnen beseft dat je thuis bent.
Dat is veel te doorzichtigquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan je haar verdrinken in de zee. Niet dat ik je nu op ideeën wil brengen maar ...
Och, dan zit m'n hoofd toch al zo:quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan roepen ze nog even na dat je zuur bent en dat het goed voor je zou zijn als je ook eens een kaars ingebracht krijgt.
en in het OV en in Hamburg zelfs FFP2, ook in binnenruimtes. Huilen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:13 schreef kwiwi het volgende:
In duitsland moet je blijkbaar nog een masker op bij de kapper
Ik denk niet dat iemand als IJsdraakje daar erg van onder de indruk is.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die stoppen meestal met janken als ze een creditcard zien, zo werkt de menselijke moraal.
Verlaat je straks de kapperszaak met een Duits bloempottenkapsel.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:13 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja heb hem gisteren ingericht.O dat zit er gezellig uit voor de ratjes, nog even geduld en ze rennen door de kooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Half 8 toch nog wel?quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
en je hebt net een kapseltje uitgezocht die 6 uur in beslag gaat nemen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:13 schreef kwiwi het volgende:
quote:
Volgens mij is hij gestopt:quote:
quote:Video 26 apr. Presentator Johnny de Mol stopt met het presenteren van talkshow HLF8 vanwege een nieuwe beschuldiging van een vrouw, die zegt slachtoffer te zijn van seksueel misbruik.
Graaf haar tot haar nek in en zet er een emmertje over. Dan wachten tot de vloedquote:
Ik heb m'n eigen creditcard.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand als IJsdraakje daar erg van onder de indruk is.
Jawel, maar dat is het punt niet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf inbrengen mag toch nog wel?
quote:
Blijf rustig zitten, ik stuur NU een ambulance naar je toequote:
Dan denk je wel minder aan je nagel.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu niet zo'n zin in teabagging.
Materiaal van een theezakje is ideaal om te voorkomen dat je nagel verder uitscheurt, dan kan die scheur rustig uitgroeien zonder meer schade.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe plak je dat er dan op?quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Materiaal van een theezakje is ideaal om te voorkomen dat je nagel verder uitscheurt, dan kan die scheur rustig uitgroeien zonder meer schade.
Ja Johnny wel maar het programma niet, gisteren was Daphne of zo en eergisteren Helenequote:Op vrijdag 29 april 2022 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gestopt:
[..]
Sommige mannen worden bang van dat eerste, denk ik. Hun mannenrechten worden aangetast!quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen creditcard.![]()
En dat soort patsergedrag doet me inderdaad weinig.
* dud0r doet broek weer dichtquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaat googelen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Secondelijmquote:
Straks alleen nog maar vrouwtjes op TV.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Johnny wel maar het programma niet, gisteren was Daphne of zo en eergisteren Helene
Ik was nog aan het typen yo.quote:
TYPTYPTYP dan ook snellerquote:
Oh! Mja, ik kijk het programma sowieso niet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Johnny wel maar het programma niet, gisteren was Daphne of zo en eergisteren Helene
Pure paniek en doodsangstquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Nu weet ik wat m'n caafs voelen als ik hun nagels knip.
Ik plak er gewoon een pleister op, tot ie wat verder gegroeid is en dan knip ik hem af (zo goed mogelijk).quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was nog aan het typen yo.
Hier met plaatjes: https://www.girlscene.nl/(...)-nagels-op-te-lossen
Ja, als ze *zelfs* niet meer interessant zijn als wandelende portemonnee, dan moeten ze wat ánders verzinnen om de vrouwtjes aan te trekken. Stel je voor, moeten ze... oh horror... een gesprek gaan voeren!quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige mannen worden bang van dat eerste, denk ik. Hun mannenrechten worden aangetast!
quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks alleen nog maar vrouwtjes op TV.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, als ze *zelfs* niet meer interessant zijn als wandelende portemonnee, dan moeten ze wat ánders verzinnen om de vrouwtjes aan te trekken. Stel je voor, moeten ze... oh horror... een gesprek gaan voeren!
https://www.encyclo.nl/be(...)mopwaarts%20varen%20(bergvaart)%20bedoeld.quote:
Vrouwen met een mening? Wat is ditquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, als ze *zelfs* niet meer interessant zijn als wandelende portemonnee, dan moeten ze wat ánders verzinnen om de vrouwtjes aan te trekken. Stel je voor, moeten ze... oh horror... een gesprek gaan voeren!
Voordeel van deze methode is dat dat stukje gescheurde nagel niet "de verkeerde kant" op gaat bewegen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik plak er gewoon een pleister op, tot ie wat verder gegroeid is en dan knip ik hem af (zo goed mogelijk).
dit ziet wel beter uit
gesprekken voeren?quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Over vijf jaar staat de Viva vol met klachten dat er geen echte mannen meer bestaan die weten hoe ze het roze kaboutermutsje moeten laten gillen.quote:
Ja gekke dingen hč.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voordeel van deze methode is dat dat stukje gescheurde nagel niet "de verkeerde kant" op gaat bewegen.
laat dan maar. ik blijf wel alleenquote:
Nagels en nagellak.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrouwen met een mening? Wat is dit
Mogen mannen ook hoor. Ik ben het linkse jankwijf, weet je nog, die doen niet zo krampachtig over de klassieke rolverdeling.quote:
Terecht. Geld heb ik ook niet dus wandelende portemonnee gaat het ook niet worden.quote:
Prrrr.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Terecht. Geld heb ik ook niet dus wandelende portemonnee gaat het ook niet worden.
Dan maar alleen beetje sexy proberen te zijn terwijl ik hele bakken eten in m'n giechel steek
quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prrrr.
Dus je zoekt eigenlijk gewoon een feedster?
Aanstamp-mental image.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Wel eentje die niet zo'n slang in m'n keel ramt om er meer in te krijgen. Ik wil het nog wel proeven
Dudor - foie grasquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Wel eentje die niet zo'n slang in m'n keel ramt om er meer in te krijgen. Ik wil het nog wel proeven
Dat is geen nulquote:
Stom. Heb al een andere opgezochtquote:
31 juniquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgende week komen ze ook de dakkapel inmetenhopelijk kunnen ze me dan ook vertellen wanneer ze ongeveer het dak komen vervangen.
ik zou er ook naar binnen gaan en wat kopen hoor, niet er alleen langslopenquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:39 schreef dud0r het volgende:
Tijd om eens langs de markt en de bakker te lopen
Kan bij de bakker niet naar binnen. Ja om te gaan zitten lunchen maar niet voor gewoon brood halenquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou er ook naar binnen gaan en wat kopen hoor, niet er alleen langslopen
Wachtwatquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan bij de bakker niet naar binnen. Ja om te gaan zitten lunchen maar niet voor gewoon brood halen
Ze hebben een brasserie waar je kan gaan zitten eten maar het verkoop gedeelte gaat via de balie. Ze zitten in het winkelcentrum. Op deze manier hebben ze de meeste ruimtequote:
Ben je ook door de woonkamer aan het hupsen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:41 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zit ik al de hele ochtend met Italo discohits in mijn hoofd.
Oooh zo. Ja, dat klinkt logisch.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze hebben een brasserie waar je kan gaan zitten eten maar het verkoop gedeelte gaat via de balie. Ze zitten in het winkelcentrum. Op deze manier hebben ze de meeste ruimte
Hoe weet jij dat IJstradamus?!quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgende single van Rammstein is trouwens een goeie.
Oke zie je zo.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:39 schreef dud0r het volgende:
Tijd om eens langs de markt en de bakker te lopen
vrindjequote:Op vrijdag 29 april 2022 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze hebben een brasserie waar je kan gaan zitten eten maar het verkoop gedeelte gaat via de balie. Ze zitten in het winkelcentrum. Op deze manier hebben ze de meeste ruimte
Gisteren in de bios gezien.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat IJstradamus?!
quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je ook door de woonkamer aan het hupsen?
Rammstein in de bios?quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gisteren in de bios gezien.Aangezien "Angst" de enige met een clipje was dat ik nog niet gezien had, lag het voor de hand dat 'ie de volgende single ging zijn en dat blijkt te kloppen.
quote:
Bakker Bart hier is ook zo verbouwd, ze hebben de winkel ernaast erbij getrokken huehue en daar een zitgedeelte gemaakt. Ik was er al jaren niet geweest dus moest even kijken hoe het nu zat. Er stond ook een bestelzuil enzo. Supermodern jonge.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kom vechtenquote:
Zoveel nieuwerwetsigheden kan ik niet aan hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bakker Bart hier is ook zo verbouwd, ze hebben de winkel ernaast erbij getrokken huehue en daar een zitgedeelte gemaakt. Ik was er al jaren niet geweest dus moest even kijken hoe het nu zat. Er stond ook een bestelzuil enzo. Supermodern jonge.
Ik vind broodjes bij de BB wel duur geworden.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bakker Bart hier is ook zo verbouwd, ze hebben de winkel ernaast erbij getrokken huehue en daar een zitgedeelte gemaakt. Ik was er al jaren niet geweest dus moest even kijken hoe het nu zat. Er stond ook een bestelzuil enzo. Supermodern jonge.
Lekker een avondje Duitse kitschrock luisteren van erkend vrouwenmishandelaar Till.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://loudwire.com/ramm(...)arty-movie-theaters/
Ik zag het toevallig én de bios hier in de stad deed mee, dus waarom ook niet heen dan.
Ik vind ze vooral irritant eten.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind broodjes bij de BB wel duur geworden.
Van die "een hap en alles flikkert eruit"-broodjes?quote:
Jaquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van die "een hap en alles flikkert eruit"-broodjes?
Oh ja, en m'n spalkje niet te vergeten.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaEn dan nog best hard zodat je mondhoeken open liggen.
Jij staat niet hier op de markt of bij de bakkerquote:
Hoi hoiquote:
Is goed.quote:
Hebben jullie die?quote:
Leukquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://loudwire.com/ramm(...)arty-movie-theaters/
Ik zag het toevallig én de bios hier in de stad deed mee, dus waarom ook niet heen dan.
Geer & Goor genotquote:Op vrijdag 29 april 2022 10:07 schreef dud0r het volgende:
Geen t stoepje meer hier op de markt. Wat is dit nou weer
Waarschijnlijk wel, maar even checken kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:08 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zou om elf uur een meeting hebben. Krijg ik een appje of het eerder kan want elf kwam niet helemaal goed uit. Ik zeg nee, maar later kan wel of via Teams.
Niks meer gehoord.![]()
Weet nu niet of ik nou om elf uur verwacht wordt![]()
Sommige mensen en communicatiequote:Op vrijdag 29 april 2022 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar even checken kan geen kwaad.
kapt toch vanaf mei of juni daarmee?quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en in het OV en in Hamburg zelfs FFP2, ook in binnenruimtes. Huilen.
geen idee. Veel te laat in ieder geval.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Duitsland
[..]
kapt toch vanaf mei of juni daarmee?
quote:
Heyquote:
Ze deel alleen met Dudor zo te zienquote:
Ze deelt niks. Harde pegels motte d'r kommequote:
Lekker toch, geniet er van.quote:
Ja ik lees het, ze eet alleenquote:Op vrijdag 29 april 2022 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze deelt niks. Harde pegels motte d'r komme
Me too, bijna weekendquote:
Ik heb al mijn gesprekjes al gehad, behalve om 16.00 uur nog even een kwartiertje de weekafsluiting en dan is het weekendquote:
Nee, dat niet.quote:
Ga eten danquote:
ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Soepje, carpaccio en gebakken eitje misschien
quote:
Is dit voor acht mensen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Soepje, carpaccio en gebakken eitje misschien
heeft issues met Merkel, de schatquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
O nee, dit is toch de KSC. @:uitstraling was net een verhandeling over borsten aan het geven in het Oekraīne-topic in NWS
Nee, 1 4E...quote:
Ik moet soms zo schijten van USquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
O nee, dit is toch de KSC. @:uitstraling was net een verhandeling over borsten aan het geven in het Oekraīne-topic in NWS
Maar jij bent raar.quote:
ettopettoquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat ik soms draakjes smelt? Nou nou...
Bijzondere invloed hebben sommige mensenquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat ik soms draakjes smelt? Nou nou...
Ik krijg vooral jeuk aan m'n block-knop.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijzondere invloed hebben sommige mensen
Misschien kan ik flesjes met een beetje van mezelf verkopen als probaat laxeermiddelquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijzondere invloed hebben sommige mensen
Waar zit die?quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg vooral jeuk aan m'n block-knop.
Op wat voor manier is mijn antwoord hierop zinvolle informatie voor je?quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meer nog dan van je vader en moeder of DHL?
Psychische blokkade vanwege dat spinnetje.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:13 schreef bitterbal het volgende:
ik heb al 2 dagen geen gerrie gedaan
@:uitstraling wil je wat zeggen?
Hoe is het met je lekbeen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:13 schreef bitterbal het volgende:
ik heb al 2 dagen geen gerrie gedaan
@:uitstraling wil je wat zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |