Hoe plak je dat er dan op?quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Materiaal van een theezakje is ideaal om te voorkomen dat je nagel verder uitscheurt, dan kan die scheur rustig uitgroeien zonder meer schade.
Ja Johnny wel maar het programma niet, gisteren was Daphne of zo en eergisteren Helenequote:Op vrijdag 29 april 2022 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gestopt:
[..]
Sommige mannen worden bang van dat eerste, denk ik. Hun mannenrechten worden aangetast!quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen creditcard.![]()
En dat soort patsergedrag doet me inderdaad weinig.
* dud0r doet broek weer dichtquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu niet zo'n zin in teabagging.
Gaat googelen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu niet zo'n zin in teabagging.
Secondelijmquote:
Straks alleen nog maar vrouwtjes op TV.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Johnny wel maar het programma niet, gisteren was Daphne of zo en eergisteren Helene
Ik was nog aan het typen yo.quote:
TYPTYPTYP dan ook snellerquote:
Oh! Mja, ik kijk het programma sowieso niet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Johnny wel maar het programma niet, gisteren was Daphne of zo en eergisteren Helene
Pure paniek en doodsangstquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Nu weet ik wat m'n caafs voelen als ik hun nagels knip.
Ik plak er gewoon een pleister op, tot ie wat verder gegroeid is en dan knip ik hem af (zo goed mogelijk).quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was nog aan het typen yo.
Hier met plaatjes: https://www.girlscene.nl/(...)-nagels-op-te-lossen
Ja, als ze *zelfs* niet meer interessant zijn als wandelende portemonnee, dan moeten ze wat ánders verzinnen om de vrouwtjes aan te trekken. Stel je voor, moeten ze... oh horror... een gesprek gaan voeren!quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige mannen worden bang van dat eerste, denk ik. Hun mannenrechten worden aangetast!
quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks alleen nog maar vrouwtjes op TV.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, als ze *zelfs* niet meer interessant zijn als wandelende portemonnee, dan moeten ze wat ánders verzinnen om de vrouwtjes aan te trekken. Stel je voor, moeten ze... oh horror... een gesprek gaan voeren!
https://www.encyclo.nl/be(...)mopwaarts%20varen%20(bergvaart)%20bedoeld.quote:
Vrouwen met een mening? Wat is ditquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, als ze *zelfs* niet meer interessant zijn als wandelende portemonnee, dan moeten ze wat ánders verzinnen om de vrouwtjes aan te trekken. Stel je voor, moeten ze... oh horror... een gesprek gaan voeren!
Voordeel van deze methode is dat dat stukje gescheurde nagel niet "de verkeerde kant" op gaat bewegen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik plak er gewoon een pleister op, tot ie wat verder gegroeid is en dan knip ik hem af (zo goed mogelijk).
dit ziet wel beter uit
gesprekken voeren?quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Over vijf jaar staat de Viva vol met klachten dat er geen echte mannen meer bestaan die weten hoe ze het roze kaboutermutsje moeten laten gillen.quote:
Ja gekke dingen hč.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |