quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voordeel van deze methode is dat dat stukje gescheurde nagel niet "de verkeerde kant" op gaat bewegen.
laat dan maar. ik blijf wel alleenquote:
Nagels en nagellak.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrouwen met een mening? Wat is dit
Mogen mannen ook hoor. Ik ben het linkse jankwijf, weet je nog, die doen niet zo krampachtig over de klassieke rolverdeling.quote:
Terecht. Geld heb ik ook niet dus wandelende portemonnee gaat het ook niet worden.quote:
Prrrr.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Terecht. Geld heb ik ook niet dus wandelende portemonnee gaat het ook niet worden.
Dan maar alleen beetje sexy proberen te zijn terwijl ik hele bakken eten in m'n giechel steek
quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prrrr.
Dus je zoekt eigenlijk gewoon een feedster?
Aanstamp-mental image.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Wel eentje die niet zo'n slang in m'n keel ramt om er meer in te krijgen. Ik wil het nog wel proeven
Dudor - foie grasquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Wel eentje die niet zo'n slang in m'n keel ramt om er meer in te krijgen. Ik wil het nog wel proeven
Dat is geen nulquote:
Stom. Heb al een andere opgezochtquote:
31 juniquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgende week komen ze ook de dakkapel inmetenhopelijk kunnen ze me dan ook vertellen wanneer ze ongeveer het dak komen vervangen.
ik zou er ook naar binnen gaan en wat kopen hoor, niet er alleen langslopenquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:39 schreef dud0r het volgende:
Tijd om eens langs de markt en de bakker te lopen
Kan bij de bakker niet naar binnen. Ja om te gaan zitten lunchen maar niet voor gewoon brood halenquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou er ook naar binnen gaan en wat kopen hoor, niet er alleen langslopen
Wachtwatquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan bij de bakker niet naar binnen. Ja om te gaan zitten lunchen maar niet voor gewoon brood halen
Ze hebben een brasserie waar je kan gaan zitten eten maar het verkoop gedeelte gaat via de balie. Ze zitten in het winkelcentrum. Op deze manier hebben ze de meeste ruimtequote:
Ben je ook door de woonkamer aan het hupsen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:41 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zit ik al de hele ochtend met Italo discohits in mijn hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |