Ze hebben het aardig goed, helaas.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:10 schreef Jojoke het volgende:
[ afbeelding ]
Uit het rapport van 2010. Ze waren hun tijd ver vooruit met de analyses, maar toen dacht iedereen dat dit niet zou gebeuren.
wtf, tweet is verwijderd?quote:
Was vanaf het begin al wel te voorspellen. Putin gaat zich echt niet rustig terug trekken. Die ziet ook dat het westen niet onder de indruk is van de zoveelste nucleaire dreiging. Hij heeft er teveel mee gedreigd. Die gaat er gewoon eentje gooien om aan te tonen dat hij het durft. Vraag is dan vooral hoe het westen reageert. Maar een derde Wereldoorlog komt er in dit tempo sowieso wel.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:07 schreef quirina het volgende:
Ik denk ook dat putin die nuke gaat gooien hoor.
In elk geval gaat Rusland z'n restende bondgenoten China en India verliezen met het gooien van een nukequote:Op vrijdag 29 april 2022 00:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
Was vanaf het begin al wel te voorspellen. Putin gaat zich echt niet rustig terug trekken. Die ziet ook dat het westen niet onder de indruk is van de zoveelste nucleaire dreiging. Hij heeft er teveel mee gedreigd. Die gaat er gewoon eentje gooien om aan te tonen dat hij het durft. Vraag is dan vooral hoe het westen reageert. Maar een derde Wereldoorlog komt er in dit tempo sowieso wel.
Mwah, dat moet nog maar blijken. En dat zou ook niet meteen iets positiefs zijn. Hoe meer geïsoleerd ze raken in Rusland hoe gevaarlijker ze worden. Dan kom je echt op het punt dat ze niks meer te verliezen hebben. Ze bereiden de bevolking er al op voor door te roepen dat alle Russen naar de hemel gaan en mensen uit het westen niet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:25 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
In elk geval gaat Rusland z'n restende bondgenoten China en India verliezen met het gooien van een nuke
In welk opzicht dacht men dat het niet zou gebeuren?quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:10 schreef Jojoke het volgende:
[ afbeelding ]
Uit het rapport van 2010. Ze waren hun tijd ver vooruit met de analyses, maar toen dacht iedereen dat dit niet zou gebeuren.
Er werd gezegd dat China een stokje zou steken voor een kernoorlog met bijbehorende verwoesting tussen Rusland en het westen, want anders konden ze hun 'plastic rotzooi' niet meer kwijt.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:11 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Repentless de wereldeconomie als een zero-sum-game ziet. Als we dan iedereen in het westen vernietigen, moet de rest van de wereld wel enorm rijk worden.
Wel mooi in lijn met Trump's opvattingen over economie.
En dat laten we gebeuren? Kijk, Oekraïne was het eerste land en we wisten niet zeker dat het zou gebeuren. Behalve dat die enorme troepenmacht aan de grens voor de rationele mens eigenlijk genoeg zei. Met Moldavië zie ik ook waarom het zou kunnen gebeuren. Dat zou bijvoorbeeld met Poetin's 9 mei en de verovering van Odessa te maken kunnen hebben. Maar werkelijk Europa, daar zit een pro-Europese president in een piepklein staatje met een piepklein legertje. Laten we hen tegen hun wil een tweede Kaliningrad worden? Ik vind eigenlijk dat we daar moeten ingrijpen en wel zo snel als Moldavië toestaat. We zijn dom als we niets doen terwijl Moldavië erom smeekt en we niet weten wat de komende decennia ons gaat brengen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:22 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Kan me nog herinneren hoe Israel en Amerika begin februari (dus ver voor begin van de oorlog op 24 feb) al opriepen om Ukraine te verlaten. Beide hebben spionnen in het Kremlin dus als zij oproepen om per direct het land te verlaten dan kan je dat advies maar beter opvolgen.
Ben benieuwd hoeveel ruimte ze ingetekend hebben om de koelkasten, laptops en gestolen kleding te showen aan het publiek.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:31 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Nu al aan het oefenen voor die grote piemel parade van 9 mei?
quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Mwah, dat moet nog maar blijken. En dat zou ook niet meteen iets positiefs zijn. Hoe meer geïsoleerd ze raken in Rusland hoe gevaarlijker ze worden. Dan kom je echt op het punt dat ze niks meer te verliezen hebben. Ze bereiden de bevolking er al op voor door te roepen dat alle Russen naar de hemel gaan en mensen uit het westen niet.
Ik heb wat aangewaaide Moldaviërs in de familie, die zijn een week geleden voor het eerst een keer het land uit op bezoek in Nederland, die gaan dus echt niet terug, voor geen goud.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:33 schreef Jojoke het volgende:
[..]
En dat laten we gebeuren? Kijk, Oekraïne was het eerste land en we wisten niet zeker dat het zou gebeuren. Behalve dat die enorme troepenmacht aan de grens voor de rationele mens eigenlijk genoeg zei. Met Moldavië zie ik ook waarom het zou kunnen gebeuren. Dat zou bijvoorbeeld met Poetin's 9 mei en de verovering van Odessa te maken kunnen hebben. Maar werkelijk Europa, daar zit een pro-Europese president in een piepklein staatje met een piepklein legertje. Laten we hen tegen hun wil een tweede Kaliningrad worden? Ik vind eigenlijk dat we daar moeten ingrijpen en wel zo snel als Moldavië toestaat. We zijn dom als we niets doen terwijl Moldavië erom smeekt en we niet weten wat de komende decennia ons gaat brengen.
Zou het ideale moment zijn om de Russische tv weer te hacken voor Anonymousquote:Op vrijdag 29 april 2022 00:33 schreef Salina het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel ruimte ze ingetekend hebben om de koelkasten, laptops en gestolen kleding te showen aan het publiek.
Nee hoor hebben beide hun voor en nadelen. Zijn gewoon gelijkwaardige jets.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:38 schreef polderturk het volgende:
OMG
Oekraïne krijgt F16's. Piloten zijn al in opleiding. F16's zijn superieur aan welk Russisch vliegtuig dan ook.
[ twitter ]
quote:
Er zijn minimaal 198 F-16s beschikbaarquote:Op vrijdag 29 april 2022 00:38 schreef polderturk het volgende:
OMG
Oekraïne krijgt F16's. Piloten zijn al in opleiding. F16's zijn superieur aan welk Russisch vliegtuig dan ook.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |