Vi-spion?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Stoppen kan niet want reclame inkomsten kan John niet missen
En ja van een insider gehoord
Ja het programma zal wel doorgaan maar dan met een andere bezetting.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dat soort 'mensen' komen er altijd vanaf met een boete of een lachwekkende taakstraf.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sjon moet eerst die debiele zoon uit de bak zien te houden
Die gasten zijn al jaren over de datum met hun voorspelbare en belegen gedoe. Hoe vaak zouden ze trouwens al niet stoppen? De geloofwaardigheid van al die gasten is echt nul. Daarbij draait die hele VI show om Johan, de rest is inwisselbaar (zeker die klapjosti van een Van Der Gijp). En dat heeft verder niets met dit gebeuren te maken...quote:
Ik vertrouw Mark Rutte meer dan jouw insidersquote:Op donderdag 28 april 2022 22:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Is bij elke rel zo. Zodra paar Twitteraartjes erover begonnen gaat iedereen het kopiëren.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:08 schreef Bill_Hillie het volgende:
Laten we even eerlijk wezen...op het moment van kijken en die grap vond plaats...haalden de meesten hun schouders op
Pas nu heeft iedereen het erover.
Zo in de kont.quote:
Dan heb je haar reet nog niet gezienquote:Op donderdag 28 april 2022 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Bizarre oorbellen heeft Angela trouwens.
Ik vind dit niet heel opwindend.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dan heb je haar reet nog niet gezien![]()
Als er ergens een 1000 uren kaars ….![]()
Is ook zoquote:Op donderdag 28 april 2022 22:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is bij elke rel zo. Zodra paar Twitteraartjes erover begonnen gaat iedereen het kopiëren.
Gijp is dan ook niet het meest heldere lichtquote:Op donderdag 28 april 2022 22:10 schreef Bill_Hillie het volgende:
Is ook zo
Wat Gijp gisteren al zei...als zo'n figuur je zo'n verhaal vertelt dan haal je je schouders op en ga je verder met bier drinken.
Maar dit is toevallig op televisie...dat is het enige verschil.
Ze kennen FOK! niet blijkbaar.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:11 schreef monkyyy het volgende:
Enige plek waar niet woke wordt gepraat is VI?
Ja die ziet 'r wekelijkse schnabbel ook opdrogen.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:11 schreef Aratanax het volgende:
Angela begint met slijmen. Heel goed. Nog even door en Johan voelt zichzelf weer belangrijk.
Ik niet Ik zou er veel te koppig voor zijn. Wat er ook gebeurt, die wokejankers ga ik NIET hun zin geven. Ik blijf.quote:
Ja! Topprogramma inderdaad!quote:Op donderdag 28 april 2022 22:12 schreef ikbenrond het volgende:
Sterker nog: de meeste programma’s zijn niet woke. Want de meeste programma’s zijn niet politiek. Zoals Van Onschatbare Waarde op de NPOFantastisch programma, allemaal kijken
Mwoa...heb ook wel eens bij van die sterke verhalen gezeten van andere kerels...nou ja dan besteed je daar niet al teveel aandacht aan en ga je weer verder toch?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:11 schreef Nine. het volgende:
[..]
Gijp is dan ook niet het meest heldere licht
Gewoon lekker sporten ofzo.quote:
Want dit is het enige programma waar ze zit?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:13 schreef Specularium het volgende:
Als dit stopt hoef ik Angela gelukkig ook niet meer te zien.
+1quote:Op donderdag 28 april 2022 22:15 schreef Aratanax het volgende:
Stop nou gvd eens met die verkrachting
Wel het enige programma dat ik kijk.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:14 schreef Martinello het volgende:
[..]
Want dit is het enige programma waar ze zit?
Uh, en de Rabobank dan?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:15 schreef Gehrman het volgende:
Dit is uiteindelijk allemaal de schuld van Mark Zuckerberg.
En van Rutte natuurlijk, en Hugo ookquote:Op donderdag 28 april 2022 22:15 schreef Gehrman het volgende:
Dit is uiteindelijk allemaal de schuld van Mark Zuckerberg.
Dat is dan wel weer positiefquote:Op donderdag 28 april 2022 22:13 schreef Specularium het volgende:
Als dit stopt hoef ik Angela gelukkig ook niet meer te zien.
Gaat er ook niet komenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:16 schreef Dutch_view het volgende:
Is dat excuses nu uiteindelijk gegeven? Ik heb nog niets gehoord?
Nope, Johan houdt z'n rug recht en stapt zelf op.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:16 schreef Dutch_view het volgende:
Is dat excuses nu uiteindelijk gegeven? Ik heb nog niets gehoord?
Ik gebruik zelf altijd een tandenborstelquote:Op donderdag 28 april 2022 22:17 schreef timmmmm het volgende:
Inmiddels ben ik halverwege de rosé
Ik sluit niet uit dat er vanavond ook iemand met een kaars erin eindigt. Zal ik wel weer zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |