strakquote:Op donderdag 28 april 2022 17:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik sta strak waarschijnlijk weer in de file voor een potje proletenvoetbal.
Ja, dat denk ik wel.quote:
Kiek 'm goan.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:25 schreef AFCNiels het volgende:
Mijn beeld van @:Wereldgozer is opeens helemaal omgeslagen.
[ afbeelding ]
Smerig vet zwijn.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ontbeten met een bittergarnituurtje op brood met mayo, dus ik ben wel oke nu. @:drizzt
Ik ben in dit geval bang dat hij pas net wakker is geworden.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je kan teren op enkel een ontbijt vrees ik eerder voor ondervoeding.
Oh ja dat is ook een optie. Helaas moest ik vandaag gewoon werken en heb liters bier uitgezweet.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben in dit geval bang dat hij pas net wakker is geworden.
Ja, vandaag was echt een kutdag om te moeten werken. Wuppie was al eerder een beetje bij kennis zag ik net, al was hij wel de enige die niet doorhad dat Raiola niet dood is .quote:Op donderdag 28 april 2022 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook een optie. Helaas moest ik vandaag gewoon werken en heb liters bier uitgezweet.
quote:
Hemels voer echt waar @fetXquote:Op donderdag 28 april 2022 17:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ontbeten met een bittergarnituurtje op brood met mayo, dus ik ben wel oke nu. @:drizzt
Mes.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt crew niet blokkeren.
Anders zou moderator @:onlogisch op mijn lijst staan.
Hoog tijd dat je hem nog een ban aannaait.quote:
Gewoon zijn Aziaten act aanpakken en je bent er al.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoog tijd dat je hem nog een ban aannaait.
Moet kunnen vriend.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:32 schreef MC-M het volgende:
En of ik heb lopen juichen voor ons Feijenoord.
Morgen klein punthoofdje @:neef_wuppie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |