Nee.quote:
je hebt DHL gewoon gekocht, de Musk methodequote:Op donderdag 28 april 2022 15:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Mijn issue met DHL lijkt opgelost. Dank voor jullie steun en opbeurende woorden.
Nee. Dit krijg ik in al mijn levensjaren niet recht gemanaged.quote:Op donderdag 28 april 2022 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hebt DHL gewoon gekocht, de Musk methode
quote:
Dan hoop ik maar dat je niet aan het lijntje wordt gehouden!quote:
Nu Coca Cola nog.quote:Op donderdag 28 april 2022 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hebt DHL gewoon gekocht, de Musk methode
UPDATE: zoals het er nu naar uitziet mag ik morgen naar het depot in Zwolle of naar de cityhub in Emmeloord om mijn pakketten op te halen.quote:Op donderdag 28 april 2022 15:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Dan hoop ik maar dat je niet aan het lijntje wordt gehouden!
quote:Op donderdag 28 april 2022 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
UPDATE: zoals het er nu naar uitziet mag ik morgen naar het depot in Zwolle of naar de cityhub in Emmeloord om mijn pakketten op te halen.
Mooi want ik ging keihard nat. (nu kun je hem alsnog bekijken denk ik)quote:Op donderdag 28 april 2022 15:39 schreef GGMM het volgende:
Mention van @:maxi-mus gekregen
Niks te zien
Stiekem had ik het ook wel gezien uiteraardquote:Op donderdag 28 april 2022 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooi want ik ging keihard nat. (nu kun je hem alsnog bekijken denk ik)
Ik zit al een half uur te refreshen in mijn topicquote:Op donderdag 28 april 2022 15:40 schreef Scrummie het volgende:
Nog geen review van we own this city @:maxi-mus
Er kwam wat tussen helaas. Sowieso dit weekend en ik hoop morgen!quote:Op donderdag 28 april 2022 15:40 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2022 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er kwam wat tussen helaas. Sowieso dit weekend en ik hoop morgen!
Staat pas 1 aflevering op hè. Nu kun je wel een aflevering reviewen, maar ik weet niet in hoeverre dat heel serieus gevonden gaat worden. Zeker niet omdat het de allereerste aflevering is.quote:Op donderdag 28 april 2022 15:40 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil je adviseren je hoop alvast wat te temperen. Kut DHL.quote:Op donderdag 28 april 2022 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, al is hij gister wel opgestuurd kreeg ik via een berichtje te horen. Ik hoop morgen!
door de sociale druk hier ik heb wel de laatste 3 afleveringen BCS gekeken, had er op basis van de reviews toch wat meer van verwachtquote:Op donderdag 28 april 2022 15:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Staat pas 1 aflevering op hè. Nu kun je wel een aflevering reviewen, maar ik weet niet in hoeverre dat heel serieus gevonden gaat worden. Zeker niet omdat het de allereerste aflevering is.
Als voorbeeld wil ik graag S3E10 van Breaking Bad uitlichten. Hoewel ik het een geweldige aflevering vond is deze volledig niet in lijn met de rest van Breaking Bad.
Ik wist niet dat jij zo gevoelig was voor drukquote:Op donderdag 28 april 2022 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
door de sociale druk hier ik heb wel de laatste 3 afleveringen BCS gekeken, had er op basis van de reviews toch wat meer van verwacht
meer voor spoilersquote:Op donderdag 28 april 2022 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo gevoelig was voor druk
Oké. Dan moet ik mijn verwachtingen wellicht gaan bijstellen. @jongejonga was wel erg genereus met zijn punten dus?quote:Op donderdag 28 april 2022 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
door de sociale druk hier ik heb wel de laatste 3 afleveringen BCS gekeken, had er op basis van de reviews toch wat meer van verwacht
Je kan beter mijn reviews lezen, die zijn een stuk beterquote:Op donderdag 28 april 2022 15:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké. Dan moet ik mijn verwachtingen wellicht gaan bijstellen. @:jongejonga was wel erg genereus met zijn punten dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |