Ja!!quote:Op donderdag 28 april 2022 20:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die zou je een goede linkse moeten geven, recht op die ogen
Die heeft zich dan ook door honderden mannen laten nemen dus die is wel wat gewendquote:
We weten helemaal niet of het onvrijwillig was!quote:Op donderdag 28 april 2022 19:57 schreef Stikkelbaars het volgende:
[..]
Jij snapt het verschil niet tussen vrijwillig en onvrijwillig?
...
René was degene die die pruik opzette.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:03 schreef Stikkelbaars het volgende:
Trouwens, alle VI-relletjes zijn begonnen met Derksen. Zelfdestructief?
Tijd om dat fossiel in het museum te zetten.
Er zijn meer vrouwen die er anders over denken , Goddankquote:Op donderdag 28 april 2022 20:04 schreef Seeburg54 het volgende:
Heleen is niet zo snel onder de indruk. De mannen moeten banger voor haar zijn dan andersom. Ook fijn dat er nog stoere wijven zijn in plaats van die andere zeurkutten bij hlf8.
True. 9 van de 10x dan.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
René was degene die die pruik opzette.
Helaas hoor ik daar niet bijquote:Op donderdag 28 april 2022 20:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die heeft zich dan ook door honderden mannen laten nemen dus die is wel wat gewend
Ik vind dat je hier iets teveel van geniet, denk je nog wel aan het slachtoffer?quote:Op donderdag 28 april 2022 20:17 schreef Stikkelbaars het volgende:
Nu Derksen en VI door iedereen gecanceld wordt kan het niet anders dat vanavond de laatste aflevering is!
In your dreamsquote:Op donderdag 28 april 2022 20:17 schreef Stikkelbaars het volgende:
Nu Derksen en VI door iedereen gecanceld wordt kan het niet anders dat vanavond de laatste aflevering is!
Leonie bedoel je?quote:Op donderdag 28 april 2022 20:14 schreef GM78 het volgende:
[..]
Helaas hoor ik daar niet bij
Maar even zonder gekheid.
Die blonde bij Half8 is wel een bloedzuigertje hoor![]()
Welk slachtoffer?? Niemand heeft enig idee wie het is, of ze bestaat en of ze nog in leven is........quote:Op donderdag 28 april 2022 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind dat je hier iets teveel van geniet, denk je nog wel aan het slachtoffer?
Als ik de dames bij HLF8, Jinek en Op1 mag geloven dan zijn alle vrouwen slachtoffer van de kaars van Johan Derksen.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind dat je hier iets teveel van geniet, denk je nog wel aan het slachtoffer?
Die zit tandloos in huize Zonneschijn zich dood te lachen om deze poppenkast.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Welk slachtoffer?? Niemand heeft enig idee wie het is, of ze bestaat en of ze nog in leven is........
21:40 SBS 6 heeft geen voetbal.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:25 schreef ikbenrond het volgende:
Vanavond andere tijd door feyenoord? Of zelfde tijd gewoon?
Wat ze erover in Half 8 zeggen vind ik niet zo rullevant…quote:Op donderdag 28 april 2022 19:23 schreef RipCity het volgende:
Dadelijk in hlf8 allemaal nobuddies die er over gaan discussiëren.
Dit verhaal heeft in alle kranten gestaan.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.ad.nl/show/to(...)hows-kwijt~a68607d3/
Toto stopt ook
Toto moet stoppen, de tweede kamer gaat een wetsvoorstel aannemen dat gokreclames rondom programmas verbied.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.ad.nl/show/to(...)hows-kwijt~a68607d3/
Toto stopt ook
Je mag hopen voor hem van niet. Hier zit je op je oude dag op te wachten, dat een horde gefrustreerde heksen je bloed willen om iets wat je allang bent vergeten.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:30 schreef TjjWester het volgende:
Wie is eigenlijk de bewuste keeper?? En leeft die nog?
Wel opmerkelijk eigenlijk, normaal is Johan juist heel voorzichtig met anekdotes waarbij anderen zijn betrokken.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:33 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Je mag hopen voor hem van niet. Hier zit je op je oude dag op te wachten, dat een horde gefrustreerde heksen je bloed willen om iets wat je allang bent vergeten.
Nu.nl heeft er een mooi artikel over gemaakt, mits echt gebeurd in de jaren 70 is het al lang verjaard, toen was het verjaringstermijn 15 jaar.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk eigenlijk, normaal is Johan juist heel voorzichtig met anekdotes waarbij anderen zijn betrokken.
De volksmenners bij het OM gaan het toch onderzoeken. Beeldvorming is belangrijker dan de wet.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:36 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nu.nl heeft er een mooi artikel over gemaakt, mits echt gebeurd in de jaren 70 is het al lang verjaard, toen was het verjaringstermijn 15 jaar.
Hoffelijk dat hij zijn persoonlijke ervaring niet meeneemt.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:37 schreef NY_Giant het volgende:
Wel grappig om Bert van der Veer nu VI te zien verdedigen, nadat hij ooit een flinke veeg uit de pan kreeg van Derksen.
Hij noemt nooit namen of details waardoor je kan weten om wie het gaat. Dat is wat anders. Dat is hier niet van toepassing, want hij weet zelf niet eens wie de dame in kwestie was.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk eigenlijk, normaal is Johan juist heel voorzichtig met anekdotes waarbij anderen zijn betrokken.
Zeer professioneel, iets meer respect gekregen voor Bertquote:Op donderdag 28 april 2022 20:37 schreef NY_Giant het volgende:
Wel grappig om Bert van der Veer nu VI te zien verdedigen, nadat hij ooit een flinke veeg uit de pan kreeg van Derksen. Toen vond hij VI nog een flutprogramma. Al had dat uiteraard te maken met het niet winnen van de Televizierring.
Maar het moet niet moeilijk zijn de betreffende keeper te achterhalen.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:18 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Hij noemt nooit namen of details waardoor je kan weten om wie het gaat. Dat is wat anders. Dat is hier niet van toepassing, want hij weet zelf niet eens wie de dame in kwestie was.
Zo klinkt het wel jaquote:Op donderdag 28 april 2022 21:31 schreef Gehrman het volgende:
Ik denk dat Johan de stekker eruit trekt.
Die weet de namen ook niet (meer). Gewoon 4 dronken mensen in hun jeugd. Tegenwoordig duiken er zat mensen met elkaar het bed in (opgedoken in de kroeg) zonder dat ze weten hoe de ander heet. One night stands heten dat.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:31 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Maar het moet niet moeilijk zijn de betreffende keeper te achterhalen.
Ik ben voorquote:Op donderdag 28 april 2022 21:34 schreef Nober het volgende:
Tijd voor de tirade waarin Johan afrekent met de hypocriete John de Mol en al die andere media.
Die had ik vannacht al bungelend in zijn huis verwacht na de uitzending van gisterenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:29 schreef ikbenrond het volgende:
Toch bang voor een gijppie zenuwinzinking vanavond
Welke druif?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:35 schreef timmmmm het volgende:
Pappa heeft een groot glas wijn ingeschonken en zit er klaar voor
We beginnen met een restje sauvignon blanc en ik durf niet te zeggen wat de rosé is die nog klaar ligtquote:
Wel beter als die fossiel van tv verdwijnt. Johan is vaker een irratatiefactor met meningen over dingen waarover ie niks weet, dan dat ie bijdraagt.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:35 schreef Ronald het volgende:
Johan zal er wel voor het laatst zitten, die is alles kwijt geraakt intussen. Kan me niet voorstellen dat hij er dan nog gewoon blijft zitten.
Wellicht zal Talpa proberen een alternatief te maken zonder Johan. Dat wordt natuurlijk niks, maar ze gaan het denk ik wel proberen. René wil het ook eigenlijk niet, maar die halen ze dan over door er af en toe te gaan zitten met Kieft ofzo.
Lekker zegquote:Op donderdag 28 april 2022 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We beginnen met een restje sauvignon blanc en ik durf niet te zeggen wat de rosé is die nog klaar ligt
René heeft gisteren al gezegd dat het Wilfred + Johan + René is en anders niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:35 schreef Ronald het volgende:
Johan zal er wel voor het laatst zitten, die is alles kwijt geraakt intussen. Kan me niet voorstellen dat hij er dan nog gewoon blijft zitten.
Wellicht zal Talpa proberen een alternatief te maken zonder Johan. Dat wordt natuurlijk niks, maar ze gaan het denk ik wel proberen. René wil het ook eigenlijk niet, maar die halen ze dan over door er af en toe te gaan zitten met Kieft ofzo.
Die gaat z'n hachje proberen te redden.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:38 schreef superniger het volgende:
Braboneger is een verrader en geen getrouwe.
[ twitter ]
En braboneger?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:38 schreef Sfancta het volgende:
Goed dat ie stopt waarschijnlijk, want dit kan niet. Maar zonder hem is het programma ook niks waard.
Gijp is ook afgeschreven bij me met zijn uitbundige lachen daarover.
Moet wel zonder sponsorenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:39 schreef koffiekoekjes het volgende:
Extra veel reclame's ofzo vandaag?
Juiste huidskleur dus uitstekend voor de quota.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:41 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nooit wat geweest die vent, vervelend zelfs
Jepquote:Op donderdag 28 april 2022 21:42 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik moet toch elke keer weer om dit verhaal lachen
Cancelled. Wat een treurnis inderdaad.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:42 schreef Gehrman het volgende:
Overal ontslagen. Tering wat een treurnis.
Gewoon Picture in picture kijken johquote:Op donderdag 28 april 2022 21:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gezellig daar![]()
![]()
Ik neem het op en schakel naar Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |