Ja!!quote:Op donderdag 28 april 2022 20:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die zou je een goede linkse moeten geven, recht op die ogen
Die heeft zich dan ook door honderden mannen laten nemen dus die is wel wat gewendquote:
We weten helemaal niet of het onvrijwillig was!quote:Op donderdag 28 april 2022 19:57 schreef Stikkelbaars het volgende:
[..]
Jij snapt het verschil niet tussen vrijwillig en onvrijwillig?
...
René was degene die die pruik opzette.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:03 schreef Stikkelbaars het volgende:
Trouwens, alle VI-relletjes zijn begonnen met Derksen. Zelfdestructief?
Tijd om dat fossiel in het museum te zetten.
Er zijn meer vrouwen die er anders over denken , Goddankquote:Op donderdag 28 april 2022 20:04 schreef Seeburg54 het volgende:
Heleen is niet zo snel onder de indruk. De mannen moeten banger voor haar zijn dan andersom. Ook fijn dat er nog stoere wijven zijn in plaats van die andere zeurkutten bij hlf8.
True. 9 van de 10x dan.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
René was degene die die pruik opzette.
Helaas hoor ik daar niet bijquote:Op donderdag 28 april 2022 20:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die heeft zich dan ook door honderden mannen laten nemen dus die is wel wat gewend
Ik vind dat je hier iets teveel van geniet, denk je nog wel aan het slachtoffer?quote:Op donderdag 28 april 2022 20:17 schreef Stikkelbaars het volgende:
Nu Derksen en VI door iedereen gecanceld wordt kan het niet anders dat vanavond de laatste aflevering is!
In your dreamsquote:Op donderdag 28 april 2022 20:17 schreef Stikkelbaars het volgende:
Nu Derksen en VI door iedereen gecanceld wordt kan het niet anders dat vanavond de laatste aflevering is!
Leonie bedoel je?quote:Op donderdag 28 april 2022 20:14 schreef GM78 het volgende:
[..]
Helaas hoor ik daar niet bij
Maar even zonder gekheid.
Die blonde bij Half8 is wel een bloedzuigertje hoor![]()
Welk slachtoffer?? Niemand heeft enig idee wie het is, of ze bestaat en of ze nog in leven is........quote:Op donderdag 28 april 2022 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind dat je hier iets teveel van geniet, denk je nog wel aan het slachtoffer?
Als ik de dames bij HLF8, Jinek en Op1 mag geloven dan zijn alle vrouwen slachtoffer van de kaars van Johan Derksen.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind dat je hier iets teveel van geniet, denk je nog wel aan het slachtoffer?
Die zit tandloos in huize Zonneschijn zich dood te lachen om deze poppenkast.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Welk slachtoffer?? Niemand heeft enig idee wie het is, of ze bestaat en of ze nog in leven is........
21:40 SBS 6 heeft geen voetbal.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:25 schreef ikbenrond het volgende:
Vanavond andere tijd door feyenoord? Of zelfde tijd gewoon?
Wat ze erover in Half 8 zeggen vind ik niet zo rullevant…quote:Op donderdag 28 april 2022 19:23 schreef RipCity het volgende:
Dadelijk in hlf8 allemaal nobuddies die er over gaan discussiëren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |