Het OM lijkt zelf te gaan bepalen of het feit wel of niet verjaard is gezien het NOS. Ze stellen het afhankelijk van de aard en context. Vandaar het onderzoek.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:47 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Het lijkt aannemelijk om een onderzoek in te stellen maar dat is niet correct.
Gezien de verjaring
Waarom is zij eigenlijk zo belangrijk?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Angela de Jong schuift vanavond aan bij Vandaag Inside. Als dat geen vuurwerk wordt
Eens.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:58 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nee. Een vreemd toneelspel. In de eerste versie noemde hij expliciet "er in". Daarna veranderde dat ineens in "er tussen".
Zoals hij het 'uitbeelde' kan je hem niet eens erin stoppen. Dan schrikt ook een drinken iemand wakker van de pijn. Totaal niet logisch.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:53 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Nee hij zei echt dat hij een kaars er volop in had gejankt. Hij beelde het zelfs uit met zijn handen. Tevens heb ik alleen die aflevering gezien en verder geen aflevering meer gekeken omdat ik zo geschrokken was van dit verhaal. Ik vind het vies. Heel erg vies. BAH
Gelukkig grijpt Stella in.
Bovendien laat de context in de eerste versie er geen misverstand over bestaan. Kijk je mag best terugkrabbelen als je merkt dat het allemaal niet zo lekker valt, dan doen mensen wel vaker en advocaten van verdachten op TV doen ook niets anders dan ontkennen dat water nat is, maar heel geloofwaardig is dat ook vaak niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:58 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nee. Een vreemd toneelspel. In de eerste versie noemde hij expliciet "er in". Daarna veranderde dat ineens in "er tussen".
Dan kan dat toch ook gewoon de uitkomst zijn?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:57 schreef Twiitch het volgende:
[..]
50 (?) jaar geledenDit heeft een hoog voorgedrukte aangiftes gehalte.
Leuk voor al die vrouwen die te horen krijgen van politie/OM dat aangifte doen van hun verkrachting geen zin heeft wegens te weinig mankracht/bewijs en dan nu wel proactief een 50 jaar oude zaak oppakken. Gewoon kansloos dit van het OM.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het OM lijkt zelf te gaan bepalen of het feit wel of niet verjaard is gezien het NOS. Ze stellen het afhankelijk van de aard en context. Vandaar het onderzoek.
Dat weet niemand.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom is zij eigenlijk zo belangrijk?
Ik heb het altijd al geweten dat je een kut hebt.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:59 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zoals hij het 'uitbeelde' kan je hem niet eens erin stoppen. Dan schrikt ook een drinken iemand wakker van de pijn. Totaal niet logisch.
Helaas is dat nog steeds zo. Het zou al mooi zijn als jij dat ook 'helaas' zou vinden en zou vinden dat het moet veranderen. Want het is vooral in de hoofden van veel mannen 'niet reel" en zou moeten transformeren naar "inderdaad, zo hoort het te zijn".quote:
Ook een mooi voorbeeld van hoe het 'onafhankelijke' OM door de publieke opinie wordt beinvloed.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Leuk voor al die vrouwen die te horen krijgen van politie/OM dat aangifte doen van hun verkrachting geen zin heeft en dan nu wel proactief een 50 jaar oude zaak oppakken. Gewoon kansloos dit van het OM.
Ah, even weer een leuk inkijkje in de hoofden van mannen. Bedankt miss_sly!quote:Op donderdag 28 april 2022 14:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Helaas is dat nog steeds zo. Het zou al mooi zijn als jij dat ook 'helaas' zou vinden en zou vinden dat het moet veranderen. Want het is vooral in de hoofden van veel mannen 'niet reel" en zou moeten transformeren naar "inderdaad, zo hoort het te zijn".
Dat hoor je mij niet zeggen. Ik zeg viezerik, vuile vieze viezerik. Dat is wat ik wel zeg. Alleen al door zulke vieze verhalen te vertellen. BAH.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh het klonk ongeloofwaardig. Dan moet het wel een verkrachter zijn.
Vaak is er ook sprake van een patroon wat zich over een langere termijn uitstrekt. Bij daders van zedenmisdrijven.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:57 schreef Twiitch het volgende:
[..]
50 (?) jaar geledenDit heeft een hoog voorgedrukte aangiftes gehalte.
Zelfs als het allemaal niet waar zou zijn, dat is niet meer zo bijster relevant. Waar het om gaat is dat Derksen trots op tv verkondigt een vrouw te hebben verkracht.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:59 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zoals hij het 'uitbeelde' kan je hem niet eens erin stoppen. Dan schrikt ook een drinken iemand wakker van de pijn. Totaal niet logisch.
Stel het slachtoffer stapt naar voren en die bevestigt de eerste versie van Johan D.’s verhaal, dan heb je een prima zaak lijkt me zoquote:Op donderdag 28 april 2022 14:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Leuk voor al die vrouwen die te horen krijgen van politie/OM dat aangifte doen van hun verkrachting geen zin heeft wegens te weinig mankracht/bewijs en dan nu wel proactief een 50 jaar oude zaak oppakken. Gewoon kansloos dit van het OM.
‘Ik schaam me ervoor’ is trots?quote:Op donderdag 28 april 2022 14:02 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Zelfs als het allemaal niet waar zou zijn, dat is niet meer zo bijster relevant. Waar het om gaat is dat Derksen trots op tv verkondigt een vrouw te hebben verkracht.
Vind jij het gedrag van JD van die bewuste avond en hoongelach dan volkomen normaal?quote:Op donderdag 28 april 2022 14:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar ik begrijp echt alle ophef niet.
En ook nog dat hij dit probeert in te zetten als argument om het grensoverschrijdend gedrag van een ander te bagatelliseren.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:02 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Zelfs als het allemaal niet waar zou zijn, dat is niet meer zo bijster relevant. Waar het om gaat is dat Derksen trots op tv verkondigt een vrouw te hebben verkracht.
Nouja dat domme gelach erbij helpt natuurlijk niet. Lekker genieten van een verhaaltje van vroeger, even kaarsje proppen. Leuk man. O ja heb ook wel beetje spijt hihi maar wel grappig verhaal toch?quote:
Hou zelf op joh.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:05 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Nouja dat domme gelach erbij helpt natuurlijk niet. Lekker genieten van een verhaaltje van vroeger, even kaarsje proppen. Leuk man. O ja heb ook wel beetje spijt hihi maar wel grappig verhaal toch?
Hou op joh, dit is zuivere viespeukerie van de bovenste plank.
Je begrijpt de ophef niet? Voor jou is het normaal om kaarsen in je lichaam gestoken te krijgen? Akelige viezerikken hier zeg.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zit hier ook lekker mee te lezen en soms zelfs te reageren. Maar ik begrijp echt alle ophef niet. Hebben al die mensen inclusief het OM en iedereen hier niks beters te doen? Er gebeuren toch wel dingen in en buiten NL die meer zorgwekkend zijn.
Ah kijk, zelf in Belgi is het wereldnieuws. Heb altijd Studio Brussel aan en daar wordt nu gezegd dat het OM een onderzoek tegen JD in gaat stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |