Laatste mee eens. Eerste vind ik op zich prima, dat moet eerst onderzocht worden lijkt mij.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Iedere advocaat heeft gisteren al uitgelegd dat het in ieder geval verjaard is en daarnaast is het snelle onderzoek nu van het OM vreemd terwijl het maanden heeft gewacht met het instellen van onderzoeken tegen de voice kliek.
Die bubble heeft niet per se iets te maken met Amsterdam. De Amsterdamse vastgoed-bubble heeft ook pareltjes.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zit zelf in een Amsterdamse bubble en ken geen enkele man die verkrachting, aanranding, seks zonder instemming of ongewenste versierpogingen goedpraat. Daarvoor kom ik op Fok! en GeenStijl.
Wat is volgens jou de definitie van een boef?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:38 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Geldverspilling, for starters. Tijdverspilling.
Moeten die mensen geen boeven achter slot en grendel krijgen?
Het was begin 70-er jaren en dus al lang en breed verjaard. En aangezien er capaciteitsgebrek is zou ik het dan logischer vinden om te concentreren op zaken waar je nog wel iets mee kan. Ik vind het een rare zaak.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is er mis met een onderzoek?
Ze geven zelf aan dat de zaken niet per se verjaard hoeft te zijn. Hoe op dit moment de exacte regels omtrent verjaring zijn weet ik zo uit m'n hoofd niet, maar het lijkt me niet direct een hele kansrijke exercitie waar wat uit gaat komen in ieder geval. Maar goed, niveautje 'ga boeven vangen!!!' is natuurlijk vrij infantiel.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar ze klagen we over capaciteitsgebrek en hun doorlooptijden zijn achterlijk lang.
Waarom je dan capaciteit inzet op een zaak die overduidelijk verjaard is ontgaat mij ook.
Blijkbaar hebben ze mijn #LOCKHIMUP posts gelezen en zijn ze in de houding geschoten.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
OM onderzoekt uitspraken Johan Derksen, betrokkenen opgeroepen verhaal te doen
Hebben die geen betere dingen te doen zoals Marco B, Ali B, Jeroen R, Johnny M.
Uslu heeft meer belangen. Vanwege haar achtergrond kunnen we niet zeker weten wat die zijn.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/op(...)nderzoeken~aa7e00a9/
Uslu is een Turk. @:GGMM
Ja, nu kan ze opeens wel reageren.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/op(...)nderzoeken~aa7e00a9/
Uslu is een Turk. @:GGMM
Alsof het OM daar niets aan doetquote:Op donderdag 28 april 2022 13:40 schreef Toine51 het volgende:
Heel de wereld staat in brand, hier in NL worden journalisten en advocaten vermoord, mocromaffia, minderjarigen met machetes en messen die elkaar te lijf gaan...
Maar het OM gaat een onderzoek doen naar een zaak van 50 jaar geleden, als die er überhaupt is geweest...
Dit land is kapot, ziek, ten dode opgeschreven..
Moet zij weten.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:41 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ja, nu kan ze opeens wel reageren.En als het in D66 -haar partij- gebeurt, zwijgt ze.
“De wereld staat in brand”quote:Op donderdag 28 april 2022 13:40 schreef Toine51 het volgende:
Heel de wereld staat in brand, hier in NL worden journalisten en advocaten vermoord, mocromaffia, minderjarigen met machetes en messen die elkaar te lijf gaan...
Maar het OM gaat een onderzoek doen naar een zaak van 50 jaar geleden, als die er überhaupt is geweest...
Dit land is kapot, ziek, ten dode opgeschreven..
Een vraag die een nutteloze, semantische discussie gaat opwekkenquote:Op donderdag 28 april 2022 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de definitie van een boef?
Dat hoeft allemaal niet, maar als het toch gebeurt is het niet de schuld van de vrouw dat de man zich niet kon beheersen. Dat is namelijk inderdaad victim blaming.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:31 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het zal wel weer als victimblaiming worden uitgelegd maar misschien is het ook niet onverstandig om te benoemen dat het wellicht wat onverstandig zou zijn om in dronken toestand met iemand mee naar huis te gaan/naar huis te nemen. En mocht dat wel gebeuren dat je in ieder geval voor jezelf in kunt staan en dat betekent misschien wel dat je gewoon niet strontbezopen de kroeg uit hoeft te rollen.
Waarom is Johan D geen boef en Marco B wel?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:42 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Een vraag die een nutteloze, semantische discussie gaat opwekken
Een onderzoek hiernaar instellen kent ook enkel drogredenenquote:Op donderdag 28 april 2022 13:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
“De wereld staat in brand”
Vind ik altijd zo’n drogreden
De termijn is 20 jaar. Alles wat voor 1993 is gebeurd is verjaard tenzij er levenslang op staat.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze geven zelf aan dat de zaken niet per se verjaard hoeft te zijn. Hoe op dit moment de exacte regels omtrent verjaring zijn weet ik zo uit m'n hoofd niet, maar het lijkt me niet direct een hele kansrijke exercitie waar wat uit gaat komen in ieder geval. Maar goed, niveautje 'ga boeven vangen!!!' is natuurlijk vrij infantiel.
Naast dat ik hier nimmer uitspraken over gedaan heb, heb ik geen zin en tijd in de discussie die je wil voerenquote:Op donderdag 28 april 2022 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom is Johan D geen boef en Marco B wel?
Omdat Johan D nooit veroordeeld gaat worden zou de redenering kunnen zijn. Maar ik vind dat niet erg overtuigend.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom is Johan D geen boef en Marco B wel?
Al zes keer gemeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |