abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 april 2022 @ 09:47:51 #26
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204562458
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik ben niet zo goed bekend met de retoriek uit die hoek als ze anderen monddood proberen te maken, die vind ik nogal verwerpelijk namelijk.
'Die hoek'. Lekker hypocriet mensen beschuldigen!

Zie je hoe dat werkt.
pi_204562463
Waarom worden uitwassen in niet-representatieve omgevingen zo geprojecteerd op de maatschappij?

TV-land: niet echt representatief voor gemiddeld NL hoop ik
Politiek: Idem
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_204562469
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Zo kan je alles wel spinnen naar 'woke'-gedoe... Misschien zijn de mensen die het hardst schreeuwen dat dingen woke zijn nog wel het vervelendst.
De zogenaamde "woke" schreeuwers, janken altijd het hardst :')
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
  donderdag 28 april 2022 @ 09:49:44 #29
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204562474
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:41 schreef Bananenpap het volgende:

[..]
Dat we nu in een tijd leven waar je met elke gemaakte fout, kans maakt om gecanceld te worden. Dat terwijl iedereen fouten maakt en iets op zijn of haar kerfstok heeft.
Nou ja gecanceld.
Deze man neemt al jarenlang iedereen de maat en kunnen we ook al jaren niet meer serieus nemen. Dit is weer het zoveelste dieptepunt.

Heeft weinig te maken met de tijd van nu. Als je vroeger als presentator een verkrachting zou opbiechten had je grote kans om ook in de problemen te raken.

Vergeet ook niet dat hij deze bagger uitgekraamt heeft om voor Sjonny de Mol op te komen.
"Eigenlijk is het allemaal niet zo erg wat Johnny zou hebben gedaan, ik stak vroeger ook kaarsen in de kut van bezopen vrouwen. Die vrouwen moeten zich niet aanstellen en Johnny moet op de buis blijven". Aldus Johan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 28 april 2022 @ 09:51:07 #30
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204562485
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:36 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Johan Derksen kan een tuintje op z'n buik krijgen :D
Doodsverwensing. Foei.
pi_204562487
quote:

[..]
Zo kan je alles wel spinnen naar 'woke'-gedoe... Misschien zijn de mensen die het hardst schreeuwen dat dingen woke zijn nog wel het vervelendst.
RT
pi_204562492
quote:

[..]
Er is niets vervelenders dan die wokers op het moment.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 28 april 2022 @ 09:54:39 #33
319979 Fok-it
All is well
pi_204562507
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]
En gezien jij het al woke noemt als er tegen jouw heilige huisjes wordt geschopt is die term behoorlijk aan inflatie onderhevig
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_204562513
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:03 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Kun je een formule geven voor de toelaatbare diepte op basis van het tijdstip en de alcoholpromillages van slachtoffer en dader?
Vind ik wel moeilijk maar er is wel een vuistregel die zegt dat de diepte onbeperkt is als slachtoffer na vieren nog met je meekomt óf comateus is. Bij beiden, tja. Bij beiden moet je maar kijken waar je zin in hebt. Kan me ook voorstellen dat je dan zelf moe bent.
-nee-
  donderdag 28 april 2022 @ 09:56:12 #35
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_204562514
Johan was gewoon 50 jaar geleden de trendsetter op het gebied van transgenders. Een vrouw met een penis/kaars.

Een verhaaltje met een moderne twist.

Overigens adviseer ik wel dat de mensen die verdediging die ik hier lees niet in bv. Amerika gaan proberen. Gaat niet lukken denk ik :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 09:56:19 #36
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204562516
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]
En gezien jij het al woke noemt als er tegen jouw heilige huisjes wordt geschopt is die term behoorlijk aan inflatie onderhevig
Tegenwoordig ben je al woke als je 1x per jaar je spekjes per ongeluk vergeet mee te bakken in je nasi en zo geen vlees eet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 28 april 2022 @ 09:57:09 #37
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_204562524
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:36 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Johan Derksen kan een tuintje op z'n buik krijgen :D
Is dit een verkapte doodsverwensing?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 28 april 2022 @ 09:57:25 #38
319979 Fok-it
All is well
pi_204562526
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Tegenwoordig ben je al woke als je 1x per jaar je spekjes per ongeluk vergeet mee te bakken in je nasi en zo geen vlees eet.
_O- inderdaad
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 09:57:27 #39
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204562527
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:56 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Johan was gewoon 50 jaar geleden de trendsetter op het gebied van transgenders. Een vrouw met een penis/kaars.

Een verhaaltje met een moderne twist.

Overigens adviseer ik wel dat de mensen die verdediging die ik hier lees niet in bv. Amerika gaan proberen. Gaat niet lukken denk ik :7
Misschien kun je hier nog een grapje over Doornroosje bij maken!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_204562533
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Heel goed punt. Woke heeft zijn specifieke mening (mijn inziens) wel verloren. Als je 'ergens' tegen bent of 'iets' support, ben je al Woke.

Hoewel, is het geen algemene term geworden als tegenhanger van de 'het boeit me geen ruk'-generatie?
Of is Woke alleen progressief, links, opkomen voor minderheden (waar Woke geen conflict mee heeft) etc? (geen idee)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_204562539
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nog vervelender zijn mannetjes die kritiek op seksueel misbruik 'woke' noemen.
PWBF
  donderdag 28 april 2022 @ 10:00:17 #42
319979 Fok-it
All is well
pi_204562544
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:58 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Heel goed punt. Woke heeft zijn specifieke mening (mijn inziens) wel verloren. Als je 'ergens' tegen bent of 'iets' support, ben je al Woke.

Hoewel, is het geen algemene term geworden als tegenhanger van de 'het boeit me geen ruk'-generatie?
Of is Woke alleen progressief, links etc? (geen idee)
Nee woke is alleen een term voor mensen die zich kennelijk heel bedreigd voelen vanwege het feit dat een groep mensen zich uitspreken over dingen die in het verleden normaal waren.
pi_204562547
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:00 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Nee woke is alleen een term voor mensen die zich kennelijk heel bedreigd voelen vanwege het feit dat een groep mensen zich uitspreken over dingen die in het verleden normaal waren.
Inderdaad, het is gewoon een stropop van de status quo die bang is voor kritiek.
pi_204562548
ben ik de enige die dit hele verhaal niet gelooft? Volgens mij een stoer kroegverhaal dat nu achteraf een enorme backfire heeft omdat het natuurlijk als het echt waar is op allerlei manieren onacceptabel en crimineel is.

Ik vind het hele verhaal ongeloofwaardig en ik denk niet dat het echt gebeurd is. Het is natuurlijk wel achterlijk dat je zoiets verzint en dan op TV ook nog uit gaat zitten kramen. Lekker ophefje spelen, dat is sowieso zijn verdienmodel. Altijd al geweest. Denk dat hij zich hier een beetje verslikt en misschien iets te veel ophef veroorzaakt.
Whatever...
  donderdag 28 april 2022 @ 10:01:04 #45
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204562550
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:58 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]

Of is Woke alleen progressief, links, opkomen voor minderheden (waar Woke geen conflict mee heeft) etc? (geen idee)
Ik meen dat het eerst een term was voor vrij linksig groene hippiebende maar tegenwoordig lijk je het al te kunnen gebruiken bij iemand die een andere mening heeft.
  donderdag 28 april 2022 @ 10:01:45 #46
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204562559
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:48 schreef Het_Bokje het volgende:
Waarom worden uitwassen in niet-representatieve omgevingen zo geprojecteerd op de maatschappij?

TV-land: niet echt representatief voor gemiddeld NL hoop ik
Politiek: Idem
Het is alleen geen uitwas in de maatschappij, dit soort grensoverschrijdend gedrag en de grappen erover.
Resistance is futile.
pi_204562566
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:59 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Nog vervelender zijn mannetjes die kritiek op seksueel misbruik 'woke' noemen.
Dat is de 'alles moet kunnen' generatie. Zelfs seksueel misbruik is in hun ogen heel normaal.
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
  donderdag 28 april 2022 @ 10:04:28 #48
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_204562567
quote:
18s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Misschien kun je hier nog een grapje over Doornroosje bij maken!
Ik kijk alleen of bij sommige mensen nu niet een belletje gaat rinkelen.

Zal wel niet, maar dan heb ik het in elk geval geprobeerd.

Wel vraag ik me af hoeveel van zijn fervente verdedigers dochters hebben.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_204562588
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ik kijk alleen of bij sommige mensen nu niet een belletje gaat rinkelen.

Zal wel niet, maar dan heb ik het in elk geval geprobeerd.

Wel vraag ik me af hoeveel van zijn fervente verdedigers dochters hebben.
Want? Vrouwen zijn pas te respecteren als iemand zich realiseert dat ze ook iemands kind/zus/vriendin zijn? De tip dat mannen aan hun eigen vrouw, moeder of dochter moeten denken voor ze ongepaste dingen doen (zoals een al dan niet verzonnen verkrachting weglachen) is een vorm van het normaliseren van dat fenomeen.

Vrouwen als mens respecteren mag niet bestaan bij de gratie van een mannelijke eigenaar kunnen aanwijzen.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 10:09:32 #50
5428 crew  miss_sly
pi_204562602
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:07 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Want? Vrouwen zijn pas te respecteren als iemand zich realiseert dat ze ook iemands kind/zus/vriendin zijn? De tip dat mannen aan hun eigen vrouw, moeder of dochter moeten denken voor ze ongepaste dingen doen (zoals een al dan niet verzonnen verkrachting weglachen) is een vorm van het normaliseren van dat fenomeen.

Vrouwen als mens respecteren mag niet bestaan bij de gratie van een mannelijke eigenaar kunnen aanwijzen.
Helemaal eens.

Maar aangezien dat voor sommige mannen een brug te ver is, is het wellicht een manier om ze anders te laten denken over zulke zaken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')