'Die hoek'. Lekker hypocriet mensen beschuldigen!quote:Op donderdag 28 april 2022 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed bekend met de retoriek uit die hoek als ze anderen monddood proberen te maken, die vind ik nogal verwerpelijk namelijk.
De zogenaamde "woke" schreeuwers, janken altijd het hardstquote:Op donderdag 28 april 2022 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo kan je alles wel spinnen naar 'woke'-gedoe... Misschien zijn de mensen die het hardst schreeuwen dat dingen woke zijn nog wel het vervelendst.
Nou ja gecanceld.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:41 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dat we nu in een tijd leven waar je met elke gemaakte fout, kans maakt om gecanceld te worden. Dat terwijl iedereen fouten maakt en iets op zijn of haar kerfstok heeft.
Doodsverwensing. Foei.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:36 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Johan Derksen kan een tuintje op z'n buik krijgen
RTquote:Op donderdag 28 april 2022 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo kan je alles wel spinnen naar 'woke'-gedoe... Misschien zijn de mensen die het hardst schreeuwen dat dingen woke zijn nog wel het vervelendst.
Er is niets vervelenders dan die wokers op het moment.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En gezien jij het al woke noemt als er tegen jouw heilige huisjes wordt geschopt is die term behoorlijk aan inflatie onderhevigquote:Op donderdag 28 april 2022 09:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er is niets vervelenders dan die wokers op het moment.
Vind ik wel moeilijk maar er is wel een vuistregel die zegt dat de diepte onbeperkt is als slachtoffer na vieren nog met je meekomt óf comateus is. Bij beiden, tja. Bij beiden moet je maar kijken waar je zin in hebt. Kan me ook voorstellen dat je dan zelf moe bent.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:03 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Kun je een formule geven voor de toelaatbare diepte op basis van het tijdstip en de alcoholpromillages van slachtoffer en dader?
Tegenwoordig ben je al woke als je 1x per jaar je spekjes per ongeluk vergeet mee te bakken in je nasi en zo geen vlees eet.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En gezien jij het al woke noemt als er tegen jouw heilige huisjes wordt geschopt is die term behoorlijk aan inflatie onderhevig
Is dit een verkapte doodsverwensing?quote:Op donderdag 28 april 2022 09:36 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Johan Derksen kan een tuintje op z'n buik krijgen
quote:Op donderdag 28 april 2022 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben je al woke als je 1x per jaar je spekjes per ongeluk vergeet mee te bakken in je nasi en zo geen vlees eet.
Misschien kun je hier nog een grapje over Doornroosje bij maken!quote:Op donderdag 28 april 2022 09:56 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Johan was gewoon 50 jaar geleden de trendsetter op het gebied van transgenders. Een vrouw met een penis/kaars.
Een verhaaltje met een moderne twist.
Overigens adviseer ik wel dat de mensen die verdediging die ik hier lees niet in bv. Amerika gaan proberen. Gaat niet lukken denk ik
Heel goed punt. Woke heeft zijn specifieke mening (mijn inziens) wel verloren. Als je 'ergens' tegen bent of 'iets' support, ben je al Woke.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En gezien jij het al woke noemt als er tegen jouw heilige huisjes wordt geschopt is die term behoorlijk aan inflatie onderhevig
Nog vervelender zijn mannetjes die kritiek op seksueel misbruik 'woke' noemen.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er is niets vervelenders dan die wokers op het moment.
Nee woke is alleen een term voor mensen die zich kennelijk heel bedreigd voelen vanwege het feit dat een groep mensen zich uitspreken over dingen die in het verleden normaal waren.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:58 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Heel goed punt. Woke heeft zijn specifieke mening (mijn inziens) wel verloren. Als je 'ergens' tegen bent of 'iets' support, ben je al Woke.
Hoewel, is het geen algemene term geworden als tegenhanger van de 'het boeit me geen ruk'-generatie?
Of is Woke alleen progressief, links etc? (geen idee)
Inderdaad, het is gewoon een stropop van de status quo die bang is voor kritiek.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee woke is alleen een term voor mensen die zich kennelijk heel bedreigd voelen vanwege het feit dat een groep mensen zich uitspreken over dingen die in het verleden normaal waren.
Ik meen dat het eerst een term was voor vrij linksig groene hippiebende maar tegenwoordig lijk je het al te kunnen gebruiken bij iemand die een andere mening heeft.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:58 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Heel goed punt. Woke heeft zijn specifieke mening (mijn inziens) wel verloren. Als je 'ergens' tegen bent of 'iets' support, ben je al Woke.
Hoewel, is het geen algemene term geworden als tegenhanger van de 'het boeit me geen ruk'-generatie?
Of is Woke alleen progressief, links, opkomen voor minderheden (waar Woke geen conflict mee heeft) etc? (geen idee)
Het is alleen geen uitwas in de maatschappij, dit soort grensoverschrijdend gedrag en de grappen erover.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:48 schreef Het_Bokje het volgende:
Waarom worden uitwassen in niet-representatieve omgevingen zo geprojecteerd op de maatschappij?
TV-land: niet echt representatief voor gemiddeld NL hoop ik
Politiek: Idem
Dat is de 'alles moet kunnen' generatie. Zelfs seksueel misbruik is in hun ogen heel normaal.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nog vervelender zijn mannetjes die kritiek op seksueel misbruik 'woke' noemen.
Ik kijk alleen of bij sommige mensen nu niet een belletje gaat rinkelen.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kun je hier nog een grapje over Doornroosje bij maken!
Want? Vrouwen zijn pas te respecteren als iemand zich realiseert dat ze ook iemands kind/zus/vriendin zijn? De tip dat mannen aan hun eigen vrouw, moeder of dochter moeten denken voor ze ongepaste dingen doen (zoals een al dan niet verzonnen verkrachting weglachen) is een vorm van het normaliseren van dat fenomeen.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik kijk alleen of bij sommige mensen nu niet een belletje gaat rinkelen.
Zal wel niet, maar dan heb ik het in elk geval geprobeerd.
Wel vraag ik me af hoeveel van zijn fervente verdedigers dochters hebben.
Helemaal eens.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:07 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Want? Vrouwen zijn pas te respecteren als iemand zich realiseert dat ze ook iemands kind/zus/vriendin zijn? De tip dat mannen aan hun eigen vrouw, moeder of dochter moeten denken voor ze ongepaste dingen doen (zoals een al dan niet verzonnen verkrachting weglachen) is een vorm van het normaliseren van dat fenomeen.
Vrouwen als mens respecteren mag niet bestaan bij de gratie van een mannelijke eigenaar kunnen aanwijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |