Jinek begint toch om 21.30? (Ik kijk het niet). EN ik kan me ook voorstellen dat Lubach 20 minuten van te voren niet het hele programma omgooit omdat Derksen net iets heeft gezegd ter rectificatie. Ik neem aan dat Lubach vanavond de rectificatie zal laten zien (en dan ook de discussie op zal werpen dat de waarheid vermoedelijk ergens in het midden ligt van grootspraak en bagatellisatie om zijn hachje te redden)quote:Op donderdag 28 april 2022 08:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat dus ook. Maar Gijp en Derksen hebben de schijn tegen. Wat ik wel kwalijk vind is dat mensen helemaal niet meer geïnteresseerd lijken in wat er echt is gebeurd. Dat zag je ook bij Jinek en Lubach, alleen de versie met de kaars die er in is gestopt wordt uitgebreid besproken waardoor je een totaal verknipt beeld van de werkelijkheid krijgt.
Ik vind dat ook kansloos, maar daar kun je geen poppetje aan hangen.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:43 schreef Supersoep het volgende:
Verplichte verontwaardiging las ik ergens. Klopt wel. Gaan we ook alle corpsballen opsporen die elkaar een pen in de kont stoppen als ze helemaal out zijn?
![]()
Dus het bericht wat ik vanochtend las is onzin?quote:Op donderdag 28 april 2022 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja niet gevolgd en wat beters te doen, maar te weinig te doen om je te weerhouden van hier te posten dat het ophef om niets is. Goeie!
Ik dacht dat je het 'totaal niet gevolgd' had?quote:Op donderdag 28 april 2022 08:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus het bericht wat ik vanochtend las is onzin?
https://www.nu.nl/media/6(...)ssen-haar-benen.html
Puur technisch gezien heb je gelijk maar toch heeft het alle schijn van een aangedikt verhaal.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijnheer heeft de volgende dag in het AD nog gezegd dat ie er 'geen woord van terugneemt'.
[ afbeelding ]
Maar een paar uur later was het al opeens een heel ander verhaal.
Dat laatste hoop ik ook.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jinek begint toch om 21.30? (Ik kijk het niet). EN ik kan me ook voorstellen dat Lubach 20 minuten van te voren niet het hele programma omgooit omdat Derksen net iets heeft gezegd ter rectificatie. Ik neem aan dat Lubach vanavond de rectificatie zal laten zien (en dan ook de discussie op zal werpen dat de waarheid vermoedelijk ergens in het midden ligt van grootspraak en bagatellisatie om zijn hachje te redden)
Nee had ik ook niet. Las het genoemde bericht net... Dus ja, het klopt prima. Dat jij dat allemasl maar moeilijk kunt bevatten is verder niet mijn probleem. Anyway, jij weet meer?quote:Op donderdag 28 april 2022 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht dat je het 'totaal niet gevolgd' had?
Hier klopt iets niet.
Dat is Derksens eigen schuld natuurlijk. Dan moet hij niet zeggen dat hij hem in haar heeft gestoken.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat dus ook. Maar Gijp en Derksen hebben de schijn tegen. Wat ik wel kwalijk vind is dat mensen helemaal niet meer geïnteresseerd lijken in wat er echt is gebeurd. Dat zag je ook bij Jinek en Lubach, alleen de versie met de kaars die er in is gestopt wordt uitgebreid besproken waardoor je een totaal verknipt beeld van de werkelijkheid krijgt.
Tussen 'geen woord terugnemen' en 'het ging eigenlijk anders' zat natuurlijk een gesprekje met Talpa.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Puur technisch gezien heb je gelijk maar toch heeft het alle schijn van een aangedikt verhaal.
Derksen heeft eergisteren een verhaal verteld dat hij een kaars bij een bewusteloze madam in de kut heeft geduwd, gisteren kwam hij daarop terug dat ie de kaars er alleen voor had gezet. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen tussen grootspraak/stoeremannenpraat en iemand die zijn hachje probeert te redden.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee had ik ook niet. Las het genoemde bericht net... Dus ja, het klopt prima. Dat jij dat allemasl maar moeilijk kunt bevatten is verder niet mijn probleem. Anyway, jij weet meer?
Dat zou zeker kunnen maar dan nog denk ik dat Derksen op het moment van de eerste versie het verhaal gewoon heeft aangedikt en zich zelfs na de uitzending nog niet besefte wat hij eigenlijk verteld had.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Tussen 'geen woord terugnemen' en 'het ging eigenlijk anders' zat natuurlijk een gesprekje met Talpa.
Bij Jinek is het gewijzigde verhaal wél besproken.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jinek begint toch om 21.30? (Ik kijk het niet). EN ik kan me ook voorstellen dat Lubach 20 minuten van te voren niet het hele programma omgooit omdat Derksen net iets heeft gezegd ter rectificatie. Ik neem aan dat Lubach vanavond de rectificatie zal laten zien (en dan ook de discussie op zal werpen dat de waarheid vermoedelijk ergens in het midden ligt van grootspraak en bagatellisatie om zijn hachje te redden)
Klopt. Lubach heeft wel vaker dat de 'avondactualiteit' nog niet in zijn programma is opgenomen. Ook dingen van een nog veel eerder tijdstip dan Verkrachting Inside.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aannemelijker is dat het eerste verhaal gewoon waar was en het tweede damage control.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat zou zeker kunnen maar dan nog denk ik dat Derksen op het moment van de eerste versie het verhaal gewoon heeft aangedikt en zich zelfs na de uitzending nog niet besefte wat hij eigenlijk verteld had.
Ja bij Lubach dus niet, maar hij besprak het om 22.20, misschien koud een half uurtje na het gesprek bij VI Vandaag en we weten allemaal dat Lubach vooraf helemaal gescript is, behalve delen van het gesprekje met de gast.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij Jinek is het gewijzigde verhaal wél besproken.
Lubach heb ik niet gekeken.
Nee dat vind ik dus niet om de redenen die ik hierboven heb gegeven. Met name omdat ik Derksen niet een dikke kaars in een droge vagina zie persen.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Aannemelijker is dat het eerste verhaal gewoon waar was en het tweede damage control.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |