Dat ligt aan de vrouw in kwestie en aan hoe hard je duwt. Ze zullen hem er wel een klein stukkie in hebben geduwd.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Een 1000 uren kaars op een sokkel aldus Derksen. Een soort paaskaars dus. Dat wordt echt heel ingewikkeld.
Hij zei: "dus die hebben we erin gestopt en zijn toen weggegaan". Ook maakte hij er een steekgebaar bij. Die latere correctie over de paaskaars die ze tussen de benen hebben gezet is een onzinverhaaltje.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Een 1000 uren kaars op een sokkel aldus Derksen. Een soort paaskaars dus. Dat wordt echt heel ingewikkeld.
Klein stukkie is geen verkrachting. Klein stukkie mag, als je dronken met iemand mee naar huis gaat. Afhankelijk van hoe laat kan je ook nog diepte bepalen.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ligt aan de vrouw in kwestie en aan hoe hard je duwt. Ze zullen hem er wel een klein stukkie in hebben geduwd.
Of het eerste verhaal was een onzinverhaal. Je weet het niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij zei: "dus die hebben we erin gestopt en zijn toen weggegaan". Ook maakte hij er een steekgebaar bij. Die latere correctie over de paaskaars die ze tussen de benen hebben gezet is een onzinverhaaltje.
quote:Op donderdag 28 april 2022 08:18 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Klein stukkie is geen verkrachting. Klein stukkie mag, als je dronken met iemand mee naar huis gaat. Afhankelijk van hoe laat kan je ook nog diepte bepalen.
Als ik neuk doe ik er ook altijd maar een klein stukkie van mezelf in.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:18 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Klein stukkie is geen verkrachting. Klein stukkie mag, als je dronken met iemand mee naar huis gaat. Afhankelijk van hoe laat kan je ook nog diepte bepalen.
Even een samenvatting van je postsquote:Op donderdag 28 april 2022 07:58 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Én nog iemand die ze interessant vond ook!
Hihi. Ik vind het nog hilarischer dat mijn posts serieus genomen worden.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:24 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Even een samenvatting van je posts
- politicus x is een pedo
- ik geef aan dat vele ongegronde beschuldigingen projectie kunnen zijn van eigen gedrag op anderen en de computergeschiedenis best eens mag worden nagelopen.
en nu lijk je wat verkrampt weg te krabbelen.
dat is zeker interessant.
Om het penetreren van een wilsonbekwaamde vrouw. Noem het maar niks.quote:
Het puntje dan bedoel je? Want vaak zijn die kaarsen breed aan de onderkant en smal aan de bovenkant.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ligt aan de vrouw in kwestie en aan hoe hard je duwt. Ze zullen hem er wel een klein stukkie in hebben geduwd.
Totdat het moeilijk werd. Of ze bang waren dat mevrouw wakker werd. Ofzo.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het puntje dan bedoel je? Want vaak zijn die kaarsen breed aan de onderkant en smal aan de bovenkant.
Toch een paar dingen:quote:Op donderdag 28 april 2022 08:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Om het penetreren van een wilsonbekwaamde vrouw. Noem het maar niks.
Dit!quote:Op donderdag 28 april 2022 08:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Toch een paar dingen:
1. Het verhaal was al bekend bij de vrouw van Derksen, wat nogal een zure tante schijnt te zijn. Ik kan me bijna niet voorstellen dat zij bij penetratie zo zou reageren.
2. Een dikke kaars maakt het verhaal wel een stuk minder waarschijnlijk. Bij een niet opgewonden vrouw is dat bijna onmogelijk. Of je moet echt met brute kracht die vrouw vasthouden en dat ding erin proppen. Denk niet dat dat gebeurd is.
3. Derksen en Gijp dikken verhalen heel vaak aan.
Kortom, ik denk dat het zo ongeveer gegaan is zoals Derksen gisteren zei. Wellicht lag de kaars tussen haar benen en stond hij niet rechtop maar ik denk toch dat hij er niet in is geweest.
Ik heb het totaal niet gevolgd... Had wel wat beters te doen.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Om het penetreren van een wilsonbekwaamde vrouw. Noem het maar niks.
Mijnheer heeft de volgende dag in het AD nog gezegd dat ie er 'geen woord van terugneemt'.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:37 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Dit!
Als je zelf ladderzat bent, dan ga je toch geen moeite doen om die benen wijd te doen en een kaars naar binnen te frotten?
Er stond toevallig een grote kaars in de buurt, en ik de uitzending zegt hij dat hij m er in heeft geduwd... tja...cafepraat in een voetbalprogramma.
Maargoed, in ieder geval goede kijkcijfers voor VI, op een avond waar normaal niemand zou kijken.
En John zag dat het goed was.
Ja niet gevolgd en wat beters te doen, maar te weinig te doen om je te weerhouden van hier te posten dat het ophef om niets is. Goeie!quote:Op donderdag 28 april 2022 08:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb het totaal niet gevolgd... Had wel wat beters te doen.
Ik denk dat dus ook. Maar Gijp en Derksen hebben de schijn tegen. Wat ik wel kwalijk vind is dat mensen helemaal niet meer geïnteresseerd lijken in wat er echt is gebeurd. Dat zag je ook bij Jinek en Lubach, alleen de versie met de kaars die er in is gestopt wordt uitgebreid besproken waardoor je een totaal verknipt beeld van de werkelijkheid krijgt.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:37 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Dit!
Als je zelf ladderzat bent, dan ga je toch geen moeite doen om die benen wijd te doen en een kaars naar binnen te frotten?
Er stond toevallig een grote kaars in de buurt, en ik de uitzending zegt hij dat hij m er in heeft geduwd... tja...cafepraat in een voetbalprogramma.
Maargoed, in ieder geval goede kijkcijfers voor VI, op een avond waar normaal niemand zou kijken.
En John zag dat het goed was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |