Beetje vreemd om over "the lives of their own comrades" te spreken wanneer die comrades dood zijn.quote:
Ik denk dat jij een beetje moeite met lezen hebt. Ik zeg dat het geen pech was. Een tank met pech kan een botsing maken, maar rijdt dan niet in zijn achteruit nog eens over het voertuig heen.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
https://www.google.com/am(...)sh-civilian-car-kyiv
Kun je eigenwijs zijn maar ik had het zo gevonden. Was een Strela 10 een Oekrainse mobiele anti air. Lijkt me sterk dat de Russen met 1 gekaapte Strela 10 Kiev binnen rijden.
Na een ongeluk zie je ook vaker dat mensen in paniek zijn en hem in zijn achteruit knallen of gas blijven geven. Ik leg je letterlijk uit met een bron dat het bijzonder onwaarschijnlijk is dat het Russen waren. Enige kans dat het Russen waren die undercover waren om wat chaos te creren maar waarom zou je dan zoiets doms doen als voor de lol over een auto rijdenquote:Op woensdag 27 april 2022 23:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een beetje moeite met lezen hebt. Ik zeg dat het geen pech was. Een tank met pech kan een botsing maken, maar rijdt dan niet in zijn achteruit nog eens over het voertuig heen.
Of het voertuig een Russische of Oekraense bestuurder had, daar doe ik geen uitspraken over.
Russische tank rijdt twee keer over auto heen in Kiev. Inzittende leeft nog
Als dit vaker gebeurt, heb je daar vast een onderbouwing of bron van.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Na een ongeluk zie je ook vaker dat mensen in paniek zijn en hem in zijn achteruit knallen of gas blijven geven.
Kortom, het zouden best eens Russen kunnen zijn. Maar zeker weten doen we het niet. Overigens heb ik helemaal niet beweerd dat het Russen waren, dat standpunt hoef je mij dan ook niet in de schoenen te schuiven.quote:Ik leg je letterlijk uit met een bron dat het bijzonder onwaarschijnlijk is dat het Russen waren. Enige kans dat het Russen waren die undercover waren om wat chaos te creren
Waarom iemand zoiets zou doen? Er valt van alles te bedenken. Misschien had de bestuurder een hekel aan Oekraners, misschien was hij kacheltje lam, of misschien was hij gewoon op vernielzucht, zoals veel jongeren er ook lol in hebben om busjeshokjes te slopen.quote:maar waarom zou je dan zoiets doms doen als voor de lol over een auto rijden?
Weet je wat maat jij hebt gelijk.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als dit vaker gebeurt, heb je daar vast een onderbouwing of bron van.
[..]
Kortom, het zouden best eens Russen kunnen zijn. Maar zeker weten doen we het niet. Overigens heb ik helemaal niet beweerd dat het Russen waren, dat standpunt hoef je mij dan ook niet in de schoenen te schuiven.
[..]
Waarom iemand zoiets zou doen? Er valt van alles te bedenken. Misschien had de bestuurder een hekel aan Oekraners, misschien was hij kacheltje lam, of misschien was hij gewoon op vernielzucht, zoals veel jongeren er ook lol in hebben om busjeshokjes te slopen.
Ukraine volgt de playbook van Israel (die meerdere nuclear scientists in Iran heeft omgelegd en het altijd ontkent)quote:Kyiv ontkent verantwoordelijk te zijn voor de aanvallen en spreekt simpelweg van "karma".
In het Engels wel, maar misschien is zijn moederstaal geen Engels en is in zijn taal het woord voor lichaam, geest of ziel gelijk aan leven?quote:Op woensdag 27 april 2022 23:43 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Beetje vreemd om over "the lives of their own comrades" te spreken wanneer die comrades dood zijn.
Nou ja, als de rest is afgesloten voor jequote:Op donderdag 28 april 2022 00:46 schreef Zwoerd het volgende:
Zouden veel Russen echt naar dit sneue vertoon kijken?
Als dat het enige is wat je kan zien.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:46 schreef Zwoerd het volgende:
En voorstellingen van het Zwanenmeer door het Bolshoi balletquote:Op donderdag 28 april 2022 00:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als dat het enige is wat je kan zien.
Het is Putins enige vorm van intelligence.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:46 schreef Zwoerd het volgende:
Inbalseming is erg populair in de VS.quote:Op donderdag 28 april 2022 01:16 schreef crystal_meth het volgende:
[ twitter ]
??? Ze stierf op 23 maart, en wordt nu pas begraven?
In het kort:quote:Op donderdag 28 april 2022 04:42 schreef Idisrom het volgende:
Wanneer wordt dit weer een Nederlandstalig forum?
Ze laten het graag zienquote:Op woensdag 27 april 2022 23:46 schreef slashdotter3 het volgende:
De 1e groep heeft hun houwitzer training afgerond, nu de 2e groep
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |