SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPYour beauty never ever scared me.
En iets oranje.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
k ben ook weer van het terras af. Moet je trouwens verplicht een witte broek of legging aan vandaag?
Ja was een flink eind lopen maar eenmaal daar stond ik binnen twee minuten weer buiten gelukkig.quote:
Nee kennelijk is het hebben van een gevulde toneelzolder genoegquote:Op woensdag 27 april 2022 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
k ben ook weer van het terras af. Moet je trouwens verplicht een witte broek of legging aan vandaag?
Vrouwen met witte leggingsquote:Op woensdag 27 april 2022 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mannen in witte leggings vind je wel ok?quote:
In het vliegtuig laatst was een fitnessgriet met strakke witte legging en een klein topje aan. De hele vulva kwam gedetailleerd in zicht.quote:
Ik ben vanmorgen naar die in Wateringen geweest in het park, en ben net thuis van de Fred. Gezellig druk.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:40 schreef liesje1979 het volgende:
Drie vrijmarkten bezocht, lekker druk en gezellig. Die dichtbij mijn werk waren zoveel (oud) bekenden.
Maar niets gekocht want ik zocht vooral loombandjes.
Lekker met je kut te koop lopen als je gezicht kut is.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In het vliegtuig laatst was een fitnessgriet met strakke witte legging en een klein topje aan. De hele vulva kwam gedetailleerd in zicht.
Opzich gewoon raar.
Die in wateringen ken ik niet maar ben daar wel eens geweest naar euhm, waterpop? Maar geloof wel dat het daar gezellig was met die westlanders.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen naar die in Wateringen geweest in het park, en ben net thuis van de Fred. Gezellig druk.
Ga rond half 5 naar het Zuiderpark om af te sluiten met een feestje.
vooralsnog 1 bezig met bezoeken, is wel groot, en drukquote:Op woensdag 27 april 2022 14:40 schreef liesje1979 het volgende:
Drie vrijmarkten bezocht, lekker druk en gezellig. Die dichtbij mijn werk waren zoveel (oud) bekenden.
In Zoetermeer? Is het anders dan bij ons?quote:Op woensdag 27 april 2022 14:48 schreef mschol het volgende:
[..]
vooralsnog 1 bezig met bezoeken, is wel groot, en druk
Ah Pex daar kom ik ook graagquote:Op woensdag 27 april 2022 14:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die in wateringen ken ik niet maar ben daar wel eens geweest naar euhm, waterpop? Maar geloof wel dat het daar gezellig was met die westlanders.Fred vind ik altijd net niets zeg maar. Zelf ging ik naar Pex, maar kwam onderweg langs de Thomsonlaan en daar zou dit jaar geen vrijmarkt zijn. Maar zeg dat maar eens tegen die eigenwijze Hagenezen. Dus was gewoon weer ouderwets gezellig. Pex dus vooral veel bekenden en net nog even naar Koningsplein geweest, is ook altijd gezellig druk. Wat is er in het park dan?
Lol google zegt dat je dan precies op tijd bent voor Dave Roelvink.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ah Pex daar kom ik ook graag
Kingsworld '22 met wat artiesten.
Dan zal Haags wel vooraan staan.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol google zegt dat je dan precies op tijd bent voor Dave Roelvink.
quote:Op woensdag 27 april 2022 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zal Haags wel vooraan staan.
Nu ben ik extra trots dat ik in een zwarte joggingbroek en een bandshirt in m'n eigen achtertuin zitquote:
Welke bandquote:Op woensdag 27 april 2022 14:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nu ben ik extra trots dat ik in een zwarte joggingbroek en een bandshirt in m'n eigen achtertuin zitEn dus niemand lastigval met m'n briljante verschijning
quote:Op woensdag 27 april 2022 14:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol google zegt dat je dan precies op tijd bent voor Dave Roelvink.
ik heb het idee dat in DH er meerdere kleinere zijn, hier ligt volgens mij heel dorp e.o. vol.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In Zoetermeer? Is het anders dan bij ons?
Een nieuwequote:Op woensdag 27 april 2022 14:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nu ben ik extra trots dat ik in een zwarte joggingbroek en een bandshirt in m'n eigen achtertuin zitEn dus niemand lastigval met m'n briljante verschijning
wat hebben ze gezegd over de zonkracht?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben niet gelogen over die zonkracht. Jezus.
Dat ie hoog was vandaag.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat hebben ze gezegd over de zonkracht?
De zon is hier nog niet eens verschenen vandaag. Sterker nog, het is ronduit fris hier met een temperatuur die net aan de 10 graden aantikt.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben niet gelogen over die zonkracht. Jezus.
Ik heb ook wel wat kleur gekregen tijdens het lopen.quote:
ik vond het nog best fris vanmorgen dus was te goed ingepakt om er iets van te merken.quote:
Goede avond.quote:
De zon schijnt wel op zich maar met deze temperaturen is het toch gewoon niet lekker. En er is nog steeds geen warmte in zicht. Tot 10 mei blijft het maximum schommelen tussen 13 en 16 gradenquote:Op woensdag 27 april 2022 15:12 schreef Haags het volgende:
[..]
De zon is hier nog niet eens verschenen vandaag. Sterker nog, het is ronduit fris hier met een temperatuur die net aan de 10 graden aantikt.
doe niet zo raar.quote:
Dimmy begon.quote:
ja, maar die is raar..quote:
Oh.. zal weer normaal doen danquote:
Heb je je niet ingesmeerd?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net op het balkon gezeten, maar moest na een minuut of twintig even wat pakken binnen en toen zag ik in de spiegel dat m'n nek en decolleté al rood waren.
Ja maar raar ZIJN is geen ontheffing van de verplichting om hier normaal te DOENquote:
Je kat is je niet dankbaarquote:Op woensdag 27 april 2022 15:22 schreef datismijnmening het volgende:
Met mijn domme hoofd kattenvoer vergeten
M'n dagcreme is factor 15, dat is ietsquote:Op woensdag 27 april 2022 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je je niet ingesmeerd?
Mijn wangen voel ik altijd binnen 5 minuten branden
Even een dansje doen hoor.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, nog honger.
Net een tompouce op en 3 vezelrijke crackers met kaas (niet achter elkaar).
Ik denk dat ik het broccolisoepje maar ga verwarmen
Je bent echt beetje een opa he.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga even op de bank liggen onder het warme dekentje. Is nodig. Brrr
Ik smeer me in met 30 of 50quote:Op woensdag 27 april 2022 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n dagcreme is factor 15, dat is iets
als ik er aan denk dan smeer ik met factor 30.quote:
Nou misschien wel ja. Slecht geslapen en al flink gelopen vandaag dusjah.quote:
Naar de snoepafdeling.quote:
Goed zoquote:Op woensdag 27 april 2022 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik er aan denk dan smeer ik met factor 30.
is die open vandaag? dan moet ik misschien ook nog even gaanquote:
Ja, net als de Hemaquote:Op woensdag 27 april 2022 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is die open vandaag? dan moet ik misschien ook nog even gaan
Ja, hier ook, enkele eettentjes zijn wel dicht.quote:
Zijn dat die plastic touwtjes die je in elkaar draait?quote:Op woensdag 27 april 2022 14:40 schreef liesje1979 het volgende:
Prinsesjequote:Op woensdag 27 april 2022 15:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope. Ik doe wel zo'n flitsbezorger bestellen want iets anders eet mevrouw niet.
Ja eigenlijk alles is wel open, gaat alleen een paar uurtjes eerder dichtquote:
Nee sorry.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk je dat dat een kans van slagen heeft?
Wat? Ik mis het punt evenquote:Op woensdag 27 april 2022 15:30 schreef UitStraling het volgende:
Nederland heeft zo weinig normen en waarden en tradities, bijna alle winkels zijn open en iedereen is simpelweg aan de zuip met Koningsdag, moet je proberen in Thailand.
ik denk ook niet dat er een punt is.quote:
Dan ga je toch lekker in Thailand wonenquote:Op woensdag 27 april 2022 15:30 schreef UitStraling het volgende:
Nederland heeft zo weinig normen en waarden en tradities, bijna alle winkels zijn open en iedereen is simpelweg aan de zuip met Koningsdag, moet je proberen in Thailand.
Op 5 mei ookquote:Op woensdag 27 april 2022 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat er veel winkels open zijn, dat is raar, de helft van Nederland moet dus gewoon werken.
Ja, moeten ze anders een uitkering trekken?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat er veel winkels open zijn, dat is raar, de helft van Nederland moet dus gewoon werken.
Ik ben trouwens vreemdgegaan. Ik heb op de markt droge worst gekocht.quote:
Lijkt me meer iets voor jou.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker in Thailand wonen
Wou ik ook net zeggenquote:Op woensdag 27 april 2022 15:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker in Thailand wonen
quote:Op woensdag 27 april 2022 15:32 schreef UitStraling het volgende:
En de andere helft is tompoucen vreten en een tweedehands servies scoren op vieze rommelmarkten.
Ik heb vanmorgen nog gewerkt. En het kan geen kwaad om zo nog even een paar uur te werkenquote:Op woensdag 27 april 2022 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, moeten ze anders een uitkering trekken?
Ik moest ook altijd op Koningsdag werken heur
quote:Op woensdag 27 april 2022 15:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben trouwens vreemdgegaan. Ik heb op de markt droge worst gekocht.
Heb deze nog niet gehad haha. Maar die had ook cowboy dus dacht probeer daar keertje.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]!!!
Welke vond je lekkerder?
Ik heb vandaag een mailtje naar mijn leidinggevende gedicht.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen nog gewerkt. En het kan geen kwaad om zo nog even een paar uur te werken
Mijn worsten zijn weer bijna op.. dus bijna een nieuwe batch bestellenquote:Op woensdag 27 april 2022 15:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb deze nog niet gehad haha. Maar die had ook cowboy dus dacht probeer daar keertje.Zelfde prijs trouwens.
hwy jarige, gefeliciteerd en sorry, meer inspiratie heb ik niet.. fijne dagquote:Op woensdag 27 april 2022 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben weer een verjaardagskaart aan het schrijven. Heb echt geen inspiratie. Waarom is iedereen in april en mei jarig.
quote:Op woensdag 27 april 2022 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn worsten zijn weer bijna op.. dus bijna een nieuwe batch bestellen
Ja ik weet dat je hier altijd erg moet opletten wat en hoe je het zegt.quote:
Sowieso de stinkerdquote:Op woensdag 27 april 2022 15:35 schreef Ama het volgende:
[..]![]()
Welke is nu je favoriet? Als je 1 moet kiezen.
Knoflook ook wel eigenlijkquote:Op woensdag 27 april 2022 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso de stinkerd![]()
![]()
![]()
Lekker 3 meter uit je muil stinken
En de jouwe? De cowboy?
Categorie: huehuehuehuequote:Op woensdag 27 april 2022 15:35 schreef Ama het volgende:
Wilde nog zeggen van de worstenman zijn wat harder maar ja dan krijg je weer 10 pubers die een reactie geven.
De koning van Thailand zou in een gesloten inrichting met in een kamer met zachte muren en een dwangbuis zitten als die geen koning wasquote:Op woensdag 27 april 2022 15:30 schreef UitStraling het volgende:
Klinkt als een leuke man.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De koning van Thailand zou in een gesloten inrichting met in een kamer met zachte muren en een dwangbuis zitten als die geen koning was
Wat is het verschil met Wim Lex?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De koning van Thailand zou in een gesloten inrichting met in een kamer met zachte muren en een dwangbuis zitten als die geen koning was
Vandaag bestellen is geen verzendkosten bij 20 euro worstquote:Op woensdag 27 april 2022 15:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben trouwens vreemdgegaan. Ik heb op de markt droge worst gekocht.
Als ik bestel brengt die man het wel naar mijn werk of iemand anders neemt het mee. Denk dit wel interessant is voor @4EverBlackEyedquote:Op woensdag 27 april 2022 15:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vandaag bestellen is geen verzendkosten bij 20 euro worst
OH DANquote:Op woensdag 27 april 2022 15:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vandaag bestellen is geen verzendkosten bij 20 euro worst
Ja klassieke autist is dat.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ons Willy (gelukkig) niet in een crop top rondlooptquote:Op woensdag 27 april 2022 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is het verschil met Wim Lex?
Snap ikquote:Op woensdag 27 april 2022 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OH DAN
*Gaat in bestelmodus zitten
WTF is dit danquote:Op woensdag 27 april 2022 15:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ons Willy (gelukkig) niet in een crop top rondloopt
[ afbeelding ]
Zeg dat dit photoshop is.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ons Willy (gelukkig) niet in een crop top rondloopt
[ afbeelding ]
Dat is de koning van Thailandquote:
Ja, ik zie het ook niet op de sitequote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is de koning van Thailand
[ afbeelding ]
Maar niemand die een opvolger naar voren schuift?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is de koning van Thailand
[ afbeelding ]
Ik wil ook maar ik mag niet van mezelfquote:Op woensdag 27 april 2022 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OH DAN
*Gaat in bestelmodus zitten
https://nos.nl/artikel/21(...)-koning-van-thailandquote:Op woensdag 27 april 2022 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar niemand die een opvolger naar voren schuift?
Dit kan toch niet
Worst is wel een goede snack.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wil ook maar ik mag niet van mezelf
In de mail. Je moet even de kortingscode invoeren ervoorquote:
Ja maar ik moet minder snackenquote:Op woensdag 27 april 2022 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Worst is wel een goede snack.
Die moet hij zelf maken, zo werkt dat nu juist in een monarchiequote:Op woensdag 27 april 2022 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar niemand die een opvolger naar voren schuift?
Dit kan toch niet
Gezond is anders.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Worst is wel een goede snack.
Moest grinnikenquote:
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 15:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wil ook maar ik mag niet van mezelf
Hij is 64, nou succesquote:Op woensdag 27 april 2022 15:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die moet hij zelf maken, zo werkt dat nu juist in een monarchie
Wel beter dan koolhydratenquote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 15:48 schreef Karzai het volgende:
Ook geen zin om naar een concert te gaan met derde rangs artiesten, hoewel daar vast een paar geile wijven rondlopen
quote:
Ik heb geen mail gekregen en ik heb 39383 x besteldquote:Op woensdag 27 april 2022 15:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
In de mail. Je moet even de kortingscode invoeren ervoor
Dud0r kan die code vast wel even delen.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen mail gekregen en ik heb 39383 x besteld
* puppyoogjes opzetquote:Op woensdag 27 april 2022 15:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Dud0r kan die code vast wel even delen.
Schandaligquote:Op woensdag 27 april 2022 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vader van Julio Iglesias lukte het op zijn negentigste nog.
Jawel. Er moet weer 2 kilo vanaf. Dat moet van mezelfquote:
Ik kan bestellenquote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 15:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jawel. Er moet weer 2 kilo vanaf. Dat moet van mezelf
quote:Op woensdag 27 april 2022 15:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Dud0r kan die code vast wel even delen.
2 kg is een wc bezoek en een dagje vastenquote:Op woensdag 27 april 2022 15:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jawel. Er moet weer 2 kilo vanaf. Dat moet van mezelf
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 27 april 2022 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2 kg is een wc bezoek en een dagje vasten
Ik weet niet wie bedacht heeft dat kinderen krijgen een recht is, maar diegene heeft bovenstaande vast niet meegenomenquote:Op woensdag 27 april 2022 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je zo'n baby met met een lodderoog, een half armpje en het IQ van een zeehondje.
sowieso zou je pas kinderen moeten mogen krijgen na een tien jaar ouderenstudie.. tot die tijd gewoon kuisheidsgordelsquote:Op woensdag 27 april 2022 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet wie bedacht heeft dat kinderen krijgen een recht is, maar diegene heeft bovenstaande vast niet meegenomen
Een Fok! account is voor de meeste hier voldoende voorbehoedsmiddel.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso zou je pas kinderen moeten mogen krijgen na een tien jaar ouderenstudie.. tot die tijd gewoon kuisheidsgordels
Zie het probleem niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een Fok! account is voor de meeste hier voldoende voorbehoedsmiddel.
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso zou je pas kinderen moeten mogen krijgen na een tien jaar ouderenstudie.. tot die tijd gewoon kuisheidsgordels
Neen hoor, lekker bandjequote:Op woensdag 27 april 2022 15:58 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
jij cult-icoon!
Of heb je dit snel even opgezocht en denk je nu 'what the fuck...'?
IQ test.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Kosten en batenanalyse en een risicomatrix erop loslaten als eis
quote:Op woensdag 27 april 2022 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neen hoor, lekker bandje![]()
"Timide shoegaze van gevoelige, intellectuele tuinarchitecten,draaien hun manchetknopen niet om voor een potje brute metal of een duitse ballade..."
de kinderwens helemaal doodgooien met regels en vergunningenquote:Op woensdag 27 april 2022 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Kosten en batenanalyse en een risicomatrix erop loslaten als eis
Je mag ook geen rabiës hebbenquote:
Minimaal 80 procent eigen tanden nog, kredietwaardigheidscheck en walgen van broccoli-gehakt.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mag ook geen rabiës hebben
quote:Op woensdag 27 april 2022 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minimaal 80 procent eigen tanden nog, kredietwaardigheidscheck en walgen van broccoli-gehakt.
Nee het zijn die elastiekjes en weer helemaal een hit op de opvang. Wat jij bedoelt is Scooby-doo, dat is volgens mij nog ouder qua rage.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zijn dat die plastic touwtjes die je in elkaar draait?
Ah oke..daarvan kwam ik er namelijk laatst een hele stapel tegen.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee het zijn die elastiekjes en weer helemaal een hit op de opvang. Wat jij bedoelt is Scooby-doo, dat is volgens mij nog ouder qua rage.
Ik heb toch ook maar besteldquote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 16:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah oke..daarvan kwam ik er namelijk laatst een hele stapel tegen.
[..]
Ik heb toch ook maar besteld![]()
![]()
Noem je ons nu oud?quote:Op woensdag 27 april 2022 16:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee het zijn die elastiekjes en weer helemaal een hit op de opvang. Wat jij bedoelt is Scooby-doo, dat is volgens mij nog ouder qua rage.
Ik heb laatst drie balen plospan naar boven gesleurdquote:Op woensdag 27 april 2022 16:09 schreef Ama het volgende:
Pff pakket met bodembedekking is gewoon 20 kg zie ik.
Euriquote:
Steekkarretje is wel handig ja. Ik laat het denk ik gewoon bezorgen in vervolg. Heb ook geen auto ofzo dus scheelt weer zeuren bij anderen.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb laatst drie balen plospan naar boven gesleurdgelukkig hebben we een lift, maar toch.
Zag later dat m'n vader het steekkarretje in m'n berging had achtergelaten.
Ik laat het ook bezorgen en eerst brachten ze het naar boven voor me, maar de laatste twee keer knalde ie het beneden net over de drempel heen. En dan is het nog tien meter naar de lift. En van de lift naar de berging.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Steekkarretje is wel handig ja. Ik laat het denk ik gewoon bezorgen in vervolg. Heb ook geen auto ofzo dus scheelt weer zeuren bij anderen.
Jezus wat kut.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik laat het ook bezorgen en eerst brachten ze het naar boven voor me, maar de laatste twee keer knalde ie het beneden net over de drempel heen. En dan is het nog tien meter naar de lift. En van de lift naar de berging.
quote:Op woensdag 27 april 2022 16:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee joh. Dan had ik het wel over flippo's gehad.
Als je onder de 3 verdiepingen woont, moet ie het gewoon netjes bezorgen.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik laat het ook bezorgen en eerst brachten ze het naar boven voor me, maar de laatste twee keer knalde ie het beneden net over de drempel heen. En dan is het nog tien meter naar de lift. En van de lift naar de berging.
Op driequote:Op woensdag 27 april 2022 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je onder de 3 verdiepingen woont, moet ie het gewoon netjes bezorgen.
melding van makenquote:Op woensdag 27 april 2022 16:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon naar boven dirigeren.. je hebt zelfs een lift !quote:
Oh... nou lekkere service danquote:Op woensdag 27 april 2022 16:24 schreef CherryLips het volgende:
Maar het komt niet met PostNL, maar met hun eigen bezorger.
Ik had ook nog drie keer 40 liter potgrond. Vette workout voor me.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh... nou lekkere service dan
In die enkels bijtenquote:Op woensdag 27 april 2022 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon naar boven dirigeren.. je hebt zelfs een lift !
Zaagsel. En er is beneden geen stopcontact. Of nou ja die is er wel, maar die zit in zo'n hok waar ik niet bij kan. Dus dan ruim ik het maar zo goed mogelijk op met stoffer en blik en de kruimeldief tot de schoonmaker vrijdag komt.quote:
Zaagsel is nog kutter.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zaagsel. En er is beneden geen stopcontact. Of nou ja die is er wel, maar die zit in zo'n hok waar ik niet bij kan. Dus dan ruim ik het maar zo goed mogelijk op met stoffer en blik en de kruimeldief tot de schoonmaker vrijdag komt.
Netjes. Hier laten ze het gewoon liggen.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zaagsel. En er is beneden geen stopcontact. Of nou ja die is er wel, maar die zit in zo'n hok waar ik niet bij kan. Dus dan ruim ik het maar zo goed mogelijk op met stoffer en blik en de kruimeldief tot de schoonmaker vrijdag komt.
Nou ja, ik had ooit boodschappen laten bezorgen, gaat die bezorger mij vertellen dat ik naar beneden moet komen.quote:
Kun je je ratten gewoon in je halve huis rond laten lopenquote:Op woensdag 27 april 2022 16:26 schreef Ama het volgende:
Zou ook wel janken als mijn halve huis ineens vol beukensnippers ligt.
Ik kocht alleen ooit hooi of stro voor de hamster om netjes te maken maar dan doe je maanden met 1 klein pakje.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Hooi haal ik per pak bij de welkoop want dat moet een beetje vers blijven. Een keer zo'n baal hooi van de boer gehad, rook heel vreemd en daar zit gewoon zo'n touw omheen. Wat een drama. Hele berging lag onder. En daar doe ik een eeuwigheid mee dus was helemaal niet goed meer.
Picnic komt altijd keurig naar boven, als ze m'n voordeur hebben gevonden.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik had ooit boodschappen laten bezorgen, gaat die bezorger mij vertellen dat ik naar beneden moet komen.
Dus ik heb gezegd dat ie naar boven moet komen en dat ik niet naar beneden kom, omdat ik 5 euro betaal voor de bezorger
Ging de bezorger eerst 10 minuten lopen mokken in zn auto en daarna kwam ie het toch netjes boven brengen.![]()
Zeker met de baas gebeld en die vond dat het wél naar boven moest.
Ja dat is wel wat mensen willen dat je dat doet maar gaat niet gebeuren. Mijn computerkamer is wel prima om rond te lopen trouwens.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je je ratten gewoon in je halve huis rond laten lopen![]()
Ik heb daar nooit problemen mee, het hooi wat ik haal bij zo'n veevoederbedrijf ruikt altijd lekker vers en kruidigquote:Op woensdag 27 april 2022 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Hooi haal ik per pak bij de welkoop want dat moet een beetje vers blijven. Een keer zo'n baal hooi van de boer gehad, rook heel vreemd en daar zit gewoon zo'n touw omheen. Wat een drama. Hele berging lag onder. En daar doe ik een eeuwigheid mee dus was helemaal niet goed meer.
Met of zonder auto ?quote:Op woensdag 27 april 2022 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Picnic komt altijd keurig naar boven, als ze m'n voordeur hebben gevonden.
Wat zijn dat voor mensen?quote:Op woensdag 27 april 2022 16:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat is wel wat mensen willen dat je dat doet maar gaat niet gebeuren. Mijn computerkamer is wel prima om rond te lopen trouwens.
quote:Op woensdag 27 april 2022 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik had ooit boodschappen laten bezorgen, gaat die bezorger mij vertellen dat ik naar beneden moet komen.
Dus ik heb gezegd dat ie naar boven moet komen en dat ik niet naar beneden kom, omdat ik 5 euro betaal voor de bezorger
Ging de bezorger eerst 10 minuten lopen mokken in zn auto en daarna kwam ie het toch netjes boven brengen.![]()
Zeker met de baas gebeld en die vond dat het wél naar boven moest.
Rattenmensen. Van die zelfde mensen die je hebt met cavia's enz waar je nooit iets goed genoeg doet.quote:
Winkelgebied, die arme stakkers lopen de hele straat door met die zooiquote:
Bezorgers van m'n bank toen ook, karwei. Maar ik was de dag ervoor door m'n rug gegaan dus ik kon niet eens naar beneden komen om iets te ondertekenen en toen hebben ze het toch voor me naar boven gebracht. Heb 1 deel uitgepakt zodat ik tenminste ergens op kon zitten tot m'n ouders 's avonds kwamen.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Bezorgers van Ikea deden ook zo moeilijk. Maar voor een tientje brachten ze mijn zooi wel tot over de drempel
Maar wel 40 euro bezorgkosten ofzo vragen.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Bezorgers van Ikea deden ook zo moeilijk. Maar voor een tientje brachten ze mijn zooi wel tot over de drempel
Kutvolk.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:30 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips weet precies wat voor mensen ik bedoel.
Zag gisteren ofzo nog iemand die 2 ratten in een konijnkooitje met hooi had staan. Oke ja dan wil ik ook wel iets zeggen.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kutvolk.
Misschien hoor ik er tot op zekere hoogte ook wel bij hoor, want soms zie je foto's voorbijkomen dat ik denk, Jezus knip die nagels. Maak dat hok schoon. Dat kán toch niet in zo'n klein kuthokje.
Maar je kan ook overdrijven
Zoietsquote:Op woensdag 27 april 2022 16:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar wel 40 euro bezorgkosten ofzo vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vriendin van me moest eens op de rat van iemand passen. Beestje was alleen en zat in zo'n duna kooi. Was al een oudje en zij had hem ook weer van iemand anders, maar ze had meer van die kneuzenbeestjes overgenomen. Maar dat beestje was nu niet beter af bij haar in die kooi, zo werkt "opvangen" niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Zag gisteren ofzo nog iemand die 2 ratten in een konijnkooitje met hooi had staan. Oke ja dan wil ik ook wel iets zeggen.
Duna kooien zijn alleen goed voor tijdelijk als rat geopereerd is ofzo.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me moest eens op de rat van iemand passen. Beestje was alleen en zat in zo'n duna kooi. Was al een oudje en zij had hem ook weer van iemand anders, maar ze had meer van die kneuzenbeestjes overgenomen. Maar dat beestje was nu niet beter af bij haar in die kooi, zo werkt "opvangen" niet.
quote:Op woensdag 27 april 2022 16:35 schreef liesje1979 het volgende:
Wooooow!2 weken albaantje erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik heb er ook eentje gekocht toen ik een zieke caaf had.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Duna kooien zijn alleen goed voor tijdelijk als rat geopereerd is ofzo.
quote:Op woensdag 27 april 2022 16:35 schreef liesje1979 het volgende:
Wooooow!Wow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ik hou marktplaats wel even in de gaten. Geen zin om nieuw te kopen.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook eentje gekocht toen ik een zieke caaf had.
Ik kreeg vorige week 30 euro, dat is denk ik alvast mijn erfenis hehe.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:38 schreef Karzai het volgende:
kreeg begin dit jaar tien ruggen van mijn vader, alvast een voorschot op de erfenis, mijn meubels en reis van madrid van betaald, maar had niet echt gehoeven. Toch lekker!
En de nieuwe vloer? En idd het hoeft echt niet maar is wel super lief en fijn.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:38 schreef Karzai het volgende:
kreeg begin dit jaar tien ruggen van mijn vader, alvast een voorschot op de erfenis, mijn meubels en reis van madrid van betaald, maar had niet echt gehoeven. Toch lekker!
ja dat kan ook,quote:Op woensdag 27 april 2022 16:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige week 30 euro, dat is denk ik alvast mijn erfenis hehe.
Mijn ouders hebben dit jaar hun huis verkocht en wonen nu in een luxe flat en ze hebben een chalet gekocht. Dus veel erfenis verwacht ik ook niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Mijn ouders hebben de erfenis uitgegeven aan een verbouwing geloof ik.
Is het einde al in zicht danquote:Op woensdag 27 april 2022 16:41 schreef Ama het volgende:
Ik krijg binnenkort wel te horen welke liedjes er op zijn uitvaart moeten. Jeetje.
Nee maar mijn vader wil dat het allemaal goed geregeld is enz.quote:
M'n vader roept weleens een titel van een liedje en dan krijgt ie altijd als antwoord SCHRIJF HET EVEN OP.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:41 schreef Ama het volgende:
Ik krijg binnenkort wel te horen welke liedjes er op zijn uitvaart moeten. Jeetje.
Die van de Aldi is erg goed.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Is die zonnebrand van Kruidvat een beetje oké? Of Etos?
denk het welquote:Op woensdag 27 april 2022 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Is die zonnebrand van Kruidvat een beetje oké? Of Etos?
Idemquote:Op woensdag 27 april 2022 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Zij hebben ervoor gewerkt, ik hoef het niet. Heb al zat gehad van ze.
Liefquote:Op woensdag 27 april 2022 16:44 schreef Karzai het volgende:
Maar dubbel pensioen, huis afbetaald, hij geeft zelf nauwelijks iets uit
hij had een bmw gekocht en gunt zijn kinderen ook wat
Blijkbaar moet ik ermee beginnen.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:57 schreef Karzai het volgende:
Maar met dit weer smeer ik nog niet hoor
Als ik dat in het donker tegenkom zou ik gaan meppen hoorquote:Op woensdag 27 april 2022 16:58 schreef bitterbal het volgende:
@:Uitstraling
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Net even naar de AH geweest. Achterlijk druk overal. Tokkiegehalte was hoogquote:Op woensdag 27 april 2022 17:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
thuis.
Op een gegeven moment was het echt te druk hier. Dus wel blij dat ik thuis ben. 2 acts gezien, en dat was eigenlijk wel goed zo. Was ook mijn bedoeling om rond dit tijdstip naar huis te gaan
ja bijzonder beestje hequote:Op woensdag 27 april 2022 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik dat in het donker tegenkom zou ik gaan meppen hoor
Ik heb de stad maar even overgeslagen. Net wel nog rondje Woensel-West gedaan.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
thuis.
Op een gegeven moment was het echt te druk hier. Dus wel blij dat ik thuis ben. 2 acts gezien, en dat was eigenlijk wel goed zo. Was ook mijn bedoeling om rond dit tijdstip naar huis te gaan
Dat beest ziet je hand van een km afstand aankomen.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik dat in het donker tegenkom zou ik gaan meppen hoor
Ja... hier uiteraard ook. Iemand vroeg mij om te dansen ik duidelijk NEE.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net even naar de AH geweest. Achterlijk druk overal. Tokkiegehalte was hoog
Hapquote:Op woensdag 27 april 2022 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat beest ziet je hand van een km afstand aankomen.
Tja, ik woon dus gewoon bijna op een van de festivals hier. GIsteren was het echt leuk. Dit was voor mij gewoon te druk..quote:Op woensdag 27 april 2022 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb de stad maar even overgeslagen. Net wel nog rondje Woensel-West gedaan.
O jee, #metoo-tje gehad, Bosquote:Op woensdag 27 april 2022 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja... hier uiteraard ook. Iemand vroeg mij om te dansen ik duidelijk NEE.
Greep ze me vast. Hoezo NEE.. Gelukkig hield iemand anders haar tegen en kon ik doorlopen,,,
Bij Lichtplein in de buurt?quote:Op woensdag 27 april 2022 17:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja, ik woon dus gewoon bijna op een van de festivals hier. GIsteren was het echt leuk. Dit was voor mij gewoon te druk..
alle ervaring meequote:Op woensdag 27 april 2022 16:44 schreef Ama het volgende:
En ik weet uit ervaring nu dat dat ook weinig zegt, morgen kan het zo voorbij zijn.
Mwa viel wel mee. Ze raakte me alleen maar op de arm... Was ook al iets van 50+ dus ook niet echt uitnodigend om op in te gaan...quote:
Nee. Paterskerk..quote:Op woensdag 27 april 2022 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij Lichtplein in de buurt?
Voor mij ook te druk. En vind het echt te gemaakt feestje.
Ziet eruit als een artiest wat ik niet luister.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit was op zich wel leuk
[ afbeelding ]
wie weet wie dit is krijgt kudo's
Ik zeg zo wie het is..
Kleine hint: mijn ondertitel![]()
High fivequote:
Is het waarschijnlijk ook. Ik zou er ook niet snel naar luisteren.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ziet eruit als een artiest wat ik niet luister.
Jeroen boomquote:Op woensdag 27 april 2022 17:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit was op zich wel leuk
[ afbeelding ]
Ik zeg zo wie het is..
goudvisquote:Op woensdag 27 april 2022 17:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit was op zich wel leuk
[ afbeelding ]
Ik zeg zo wie het is..
inhoud wel goed?quote:Op woensdag 27 april 2022 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme zeg. Dus ik eerst dagenlang met die webcare van postnl ruzie lopen maken, ja nee alleen de afzender kan een onderzoek laten doen bla bla. Dat toch maar geprobeerd EN JA HOOR de afzender in Duitsland weet een tracktrace code te noemen en daaruit blijkt dat het op NOG WEER EEN HEEL ANDER pakketpunt aan de andere kant van de stad lag. Net als de brankweer heen gefietst want anders wordt het morgen gewoon teruggestuurd. Vuile stervende aids hoere postnl nikskunners![]()
Nu bier in de zon.
Maar ik heb mijn pakje. Zwaar beschadigd okee maar daar kijken we ook allang niet meer van op.
Je quote jezelf he. Maar omdat je in Thailand zit, vergeef ik jequote:
Ja dat wel. Eind goed al goed.quote:
Hij zong ook Stil in Mij dus jaquote:Op woensdag 27 april 2022 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Van Dik Hout kon nog weleens goed zijn ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |