Idemquote:Op woensdag 27 april 2022 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Zij hebben ervoor gewerkt, ik hoef het niet. Heb al zat gehad van ze.
Liefquote:Op woensdag 27 april 2022 16:44 schreef Karzai het volgende:
Maar dubbel pensioen, huis afbetaald, hij geeft zelf nauwelijks iets uit
hij had een bmw gekocht en gunt zijn kinderen ook wat
Blijkbaar moet ik ermee beginnen.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:57 schreef Karzai het volgende:
Maar met dit weer smeer ik nog niet hoor
Als ik dat in het donker tegenkom zou ik gaan meppen hoorquote:Op woensdag 27 april 2022 16:58 schreef bitterbal het volgende:
@:Uitstraling
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Net even naar de AH geweest. Achterlijk druk overal. Tokkiegehalte was hoogquote:Op woensdag 27 april 2022 17:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
thuis.
Op een gegeven moment was het echt te druk hier. Dus wel blij dat ik thuis ben. 2 acts gezien, en dat was eigenlijk wel goed zo. Was ook mijn bedoeling om rond dit tijdstip naar huis te gaan
ja bijzonder beestje hequote:Op woensdag 27 april 2022 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik dat in het donker tegenkom zou ik gaan meppen hoor
Ik heb de stad maar even overgeslagen. Net wel nog rondje Woensel-West gedaan.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
thuis.
Op een gegeven moment was het echt te druk hier. Dus wel blij dat ik thuis ben. 2 acts gezien, en dat was eigenlijk wel goed zo. Was ook mijn bedoeling om rond dit tijdstip naar huis te gaan
Dat beest ziet je hand van een km afstand aankomen.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik dat in het donker tegenkom zou ik gaan meppen hoor
Ja... hier uiteraard ook. Iemand vroeg mij om te dansen ik duidelijk NEE.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net even naar de AH geweest. Achterlijk druk overal. Tokkiegehalte was hoog
Hapquote:Op woensdag 27 april 2022 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat beest ziet je hand van een km afstand aankomen.
Tja, ik woon dus gewoon bijna op een van de festivals hier. GIsteren was het echt leuk. Dit was voor mij gewoon te druk..quote:Op woensdag 27 april 2022 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb de stad maar even overgeslagen. Net wel nog rondje Woensel-West gedaan.
O jee, #metoo-tje gehad, Bosquote:Op woensdag 27 april 2022 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja... hier uiteraard ook. Iemand vroeg mij om te dansen ik duidelijk NEE.
Greep ze me vast. Hoezo NEE.. Gelukkig hield iemand anders haar tegen en kon ik doorlopen,,,
Bij Lichtplein in de buurt?quote:Op woensdag 27 april 2022 17:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja, ik woon dus gewoon bijna op een van de festivals hier. GIsteren was het echt leuk. Dit was voor mij gewoon te druk..
alle ervaring meequote:Op woensdag 27 april 2022 16:44 schreef Ama het volgende:
En ik weet uit ervaring nu dat dat ook weinig zegt, morgen kan het zo voorbij zijn.
Mwa viel wel mee. Ze raakte me alleen maar op de arm... Was ook al iets van 50+ dus ook niet echt uitnodigend om op in te gaan...quote:
Nee. Paterskerk..quote:Op woensdag 27 april 2022 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij Lichtplein in de buurt?
Voor mij ook te druk. En vind het echt te gemaakt feestje.
Ziet eruit als een artiest wat ik niet luister.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit was op zich wel leuk
[ afbeelding ]
wie weet wie dit is krijgt kudo's
Ik zeg zo wie het is..
Kleine hint: mijn ondertitel![]()
High fivequote:
Is het waarschijnlijk ook. Ik zou er ook niet snel naar luisteren.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ziet eruit als een artiest wat ik niet luister.
Jeroen boomquote:Op woensdag 27 april 2022 17:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit was op zich wel leuk
[ afbeelding ]
Ik zeg zo wie het is..
goudvisquote:Op woensdag 27 april 2022 17:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit was op zich wel leuk
[ afbeelding ]
Ik zeg zo wie het is..
inhoud wel goed?quote:Op woensdag 27 april 2022 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme zeg. Dus ik eerst dagenlang met die webcare van postnl ruzie lopen maken, ja nee alleen de afzender kan een onderzoek laten doen bla bla. Dat toch maar geprobeerd EN JA HOOR de afzender in Duitsland weet een tracktrace code te noemen en daaruit blijkt dat het op NOG WEER EEN HEEL ANDER pakketpunt aan de andere kant van de stad lag. Net als de brankweer heen gefietst want anders wordt het morgen gewoon teruggestuurd. Vuile stervende aids hoere postnl nikskunners![]()
Nu bier in de zon.
Maar ik heb mijn pakje. Zwaar beschadigd okee maar daar kijken we ook allang niet meer van op.
Je quote jezelf he. Maar omdat je in Thailand zit, vergeef ik jequote:
Ja dat wel. Eind goed al goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |