SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPYour beauty never ever scared me.
En iets oranje.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
k ben ook weer van het terras af. Moet je trouwens verplicht een witte broek of legging aan vandaag?
Ja was een flink eind lopen maar eenmaal daar stond ik binnen twee minuten weer buiten gelukkig.quote:
Nee kennelijk is het hebben van een gevulde toneelzolder genoegquote:Op woensdag 27 april 2022 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
k ben ook weer van het terras af. Moet je trouwens verplicht een witte broek of legging aan vandaag?
Vrouwen met witte leggingsquote:Op woensdag 27 april 2022 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mannen in witte leggings vind je wel ok?quote:
In het vliegtuig laatst was een fitnessgriet met strakke witte legging en een klein topje aan. De hele vulva kwam gedetailleerd in zicht.quote:
Ik ben vanmorgen naar die in Wateringen geweest in het park, en ben net thuis van de Fred. Gezellig druk.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:40 schreef liesje1979 het volgende:
Drie vrijmarkten bezocht, lekker druk en gezellig. Die dichtbij mijn werk waren zoveel (oud) bekenden.
Maar niets gekocht want ik zocht vooral loombandjes.
Lekker met je kut te koop lopen als je gezicht kut is.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In het vliegtuig laatst was een fitnessgriet met strakke witte legging en een klein topje aan. De hele vulva kwam gedetailleerd in zicht.
Opzich gewoon raar.
Die in wateringen ken ik niet maar ben daar wel eens geweest naar euhm, waterpop? Maar geloof wel dat het daar gezellig was met die westlanders.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen naar die in Wateringen geweest in het park, en ben net thuis van de Fred. Gezellig druk.
Ga rond half 5 naar het Zuiderpark om af te sluiten met een feestje.
vooralsnog 1 bezig met bezoeken, is wel groot, en drukquote:Op woensdag 27 april 2022 14:40 schreef liesje1979 het volgende:
Drie vrijmarkten bezocht, lekker druk en gezellig. Die dichtbij mijn werk waren zoveel (oud) bekenden.
Maar niets gekocht want ik zocht vooral loombandjes.
In Zoetermeer? Is het anders dan bij ons?quote:Op woensdag 27 april 2022 14:48 schreef mschol het volgende:
[..]
vooralsnog 1 bezig met bezoeken, is wel groot, en druk
Ah Pex daar kom ik ook graagquote:Op woensdag 27 april 2022 14:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die in wateringen ken ik niet maar ben daar wel eens geweest naar euhm, waterpop? Maar geloof wel dat het daar gezellig was met die westlanders.Fred vind ik altijd net niets zeg maar. Zelf ging ik naar Pex, maar kwam onderweg langs de Thomsonlaan en daar zou dit jaar geen vrijmarkt zijn. Maar zeg dat maar eens tegen die eigenwijze Hagenezen. Dus was gewoon weer ouderwets gezellig. Pex dus vooral veel bekenden en net nog even naar Koningsplein geweest, is ook altijd gezellig druk. Wat is er in het park dan?
Lol google zegt dat je dan precies op tijd bent voor Dave Roelvink.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ah Pex daar kom ik ook graag
Kingsworld '22 met wat artiesten.
Dan zal Haags wel vooraan staan.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol google zegt dat je dan precies op tijd bent voor Dave Roelvink.
quote:Op woensdag 27 april 2022 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zal Haags wel vooraan staan.
Nu ben ik extra trots dat ik in een zwarte joggingbroek en een bandshirt in m'n eigen achtertuin zitquote:
Welke bandquote:Op woensdag 27 april 2022 14:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nu ben ik extra trots dat ik in een zwarte joggingbroek en een bandshirt in m'n eigen achtertuin zitEn dus niemand lastigval met m'n briljante verschijning
quote:Op woensdag 27 april 2022 14:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol google zegt dat je dan precies op tijd bent voor Dave Roelvink.
ik heb het idee dat in DH er meerdere kleinere zijn, hier ligt volgens mij heel dorp e.o. vol.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In Zoetermeer? Is het anders dan bij ons?
Een nieuwequote:Op woensdag 27 april 2022 14:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nu ben ik extra trots dat ik in een zwarte joggingbroek en een bandshirt in m'n eigen achtertuin zitEn dus niemand lastigval met m'n briljante verschijning
wat hebben ze gezegd over de zonkracht?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben niet gelogen over die zonkracht. Jezus.
Dat ie hoog was vandaag.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat hebben ze gezegd over de zonkracht?
De zon is hier nog niet eens verschenen vandaag. Sterker nog, het is ronduit fris hier met een temperatuur die net aan de 10 graden aantikt.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben niet gelogen over die zonkracht. Jezus.
Ik heb ook wel wat kleur gekregen tijdens het lopen.quote:
ik vond het nog best fris vanmorgen dus was te goed ingepakt om er iets van te merken.quote:
Goede avond.quote:
De zon schijnt wel op zich maar met deze temperaturen is het toch gewoon niet lekker. En er is nog steeds geen warmte in zicht. Tot 10 mei blijft het maximum schommelen tussen 13 en 16 gradenquote:Op woensdag 27 april 2022 15:12 schreef Haags het volgende:
[..]
De zon is hier nog niet eens verschenen vandaag. Sterker nog, het is ronduit fris hier met een temperatuur die net aan de 10 graden aantikt.
doe niet zo raar.quote:
Dimmy begon.quote:
ja, maar die is raar..quote:
Oh.. zal weer normaal doen danquote:
Heb je je niet ingesmeerd?quote:Op woensdag 27 april 2022 15:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net op het balkon gezeten, maar moest na een minuut of twintig even wat pakken binnen en toen zag ik in de spiegel dat m'n nek en decolleté al rood waren.
Ja maar raar ZIJN is geen ontheffing van de verplichting om hier normaal te DOENquote:
Je kat is je niet dankbaarquote:Op woensdag 27 april 2022 15:22 schreef datismijnmening het volgende:
Met mijn domme hoofd kattenvoer vergeten
M'n dagcreme is factor 15, dat is ietsquote:Op woensdag 27 april 2022 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je je niet ingesmeerd?
Mijn wangen voel ik altijd binnen 5 minuten branden
Even een dansje doen hoor.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, nog honger.
Net een tompouce op en 3 vezelrijke crackers met kaas (niet achter elkaar).
Ik denk dat ik het broccolisoepje maar ga verwarmen
Je bent echt beetje een opa he.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga even op de bank liggen onder het warme dekentje. Is nodig. Brrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |