Ik laat het ook bezorgen en eerst brachten ze het naar boven voor me, maar de laatste twee keer knalde ie het beneden net over de drempel heen. En dan is het nog tien meter naar de lift. En van de lift naar de berging.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Steekkarretje is wel handig ja. Ik laat het denk ik gewoon bezorgen in vervolg. Heb ook geen auto ofzo dus scheelt weer zeuren bij anderen.
Jezus wat kut.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik laat het ook bezorgen en eerst brachten ze het naar boven voor me, maar de laatste twee keer knalde ie het beneden net over de drempel heen. En dan is het nog tien meter naar de lift. En van de lift naar de berging.
quote:Op woensdag 27 april 2022 16:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee joh. Dan had ik het wel over flippo's gehad.
Als je onder de 3 verdiepingen woont, moet ie het gewoon netjes bezorgen.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik laat het ook bezorgen en eerst brachten ze het naar boven voor me, maar de laatste twee keer knalde ie het beneden net over de drempel heen. En dan is het nog tien meter naar de lift. En van de lift naar de berging.
Op driequote:Op woensdag 27 april 2022 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je onder de 3 verdiepingen woont, moet ie het gewoon netjes bezorgen.
melding van makenquote:Op woensdag 27 april 2022 16:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon naar boven dirigeren.. je hebt zelfs een lift !quote:
Oh... nou lekkere service danquote:Op woensdag 27 april 2022 16:24 schreef CherryLips het volgende:
Maar het komt niet met PostNL, maar met hun eigen bezorger.
Ik had ook nog drie keer 40 liter potgrond. Vette workout voor me.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh... nou lekkere service dan
In die enkels bijtenquote:Op woensdag 27 april 2022 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon naar boven dirigeren.. je hebt zelfs een lift !
Zaagsel. En er is beneden geen stopcontact. Of nou ja die is er wel, maar die zit in zo'n hok waar ik niet bij kan. Dus dan ruim ik het maar zo goed mogelijk op met stoffer en blik en de kruimeldief tot de schoonmaker vrijdag komt.quote:
Zaagsel is nog kutter.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zaagsel. En er is beneden geen stopcontact. Of nou ja die is er wel, maar die zit in zo'n hok waar ik niet bij kan. Dus dan ruim ik het maar zo goed mogelijk op met stoffer en blik en de kruimeldief tot de schoonmaker vrijdag komt.
Netjes. Hier laten ze het gewoon liggen.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zaagsel. En er is beneden geen stopcontact. Of nou ja die is er wel, maar die zit in zo'n hok waar ik niet bij kan. Dus dan ruim ik het maar zo goed mogelijk op met stoffer en blik en de kruimeldief tot de schoonmaker vrijdag komt.
Nou ja, ik had ooit boodschappen laten bezorgen, gaat die bezorger mij vertellen dat ik naar beneden moet komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |