Kun je je ratten gewoon in je halve huis rond laten lopenquote:Op woensdag 27 april 2022 16:26 schreef Ama het volgende:
Zou ook wel janken als mijn halve huis ineens vol beukensnippers ligt.
Ik kocht alleen ooit hooi of stro voor de hamster om netjes te maken maar dan doe je maanden met 1 klein pakje.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Hooi haal ik per pak bij de welkoop want dat moet een beetje vers blijven. Een keer zo'n baal hooi van de boer gehad, rook heel vreemd en daar zit gewoon zo'n touw omheen. Wat een drama. Hele berging lag onder. En daar doe ik een eeuwigheid mee dus was helemaal niet goed meer.
Picnic komt altijd keurig naar boven, als ze m'n voordeur hebben gevonden.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik had ooit boodschappen laten bezorgen, gaat die bezorger mij vertellen dat ik naar beneden moet komen.
Dus ik heb gezegd dat ie naar boven moet komen en dat ik niet naar beneden kom, omdat ik 5 euro betaal voor de bezorger
Ging de bezorger eerst 10 minuten lopen mokken in zn auto en daarna kwam ie het toch netjes boven brengen.![]()
Zeker met de baas gebeld en die vond dat het wél naar boven moest.
Ja dat is wel wat mensen willen dat je dat doet maar gaat niet gebeuren. Mijn computerkamer is wel prima om rond te lopen trouwens.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je je ratten gewoon in je halve huis rond laten lopen![]()
Ik heb daar nooit problemen mee, het hooi wat ik haal bij zo'n veevoederbedrijf ruikt altijd lekker vers en kruidigquote:Op woensdag 27 april 2022 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Hooi haal ik per pak bij de welkoop want dat moet een beetje vers blijven. Een keer zo'n baal hooi van de boer gehad, rook heel vreemd en daar zit gewoon zo'n touw omheen. Wat een drama. Hele berging lag onder. En daar doe ik een eeuwigheid mee dus was helemaal niet goed meer.
Met of zonder auto ?quote:Op woensdag 27 april 2022 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Picnic komt altijd keurig naar boven, als ze m'n voordeur hebben gevonden.
Wat zijn dat voor mensen?quote:Op woensdag 27 april 2022 16:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat is wel wat mensen willen dat je dat doet maar gaat niet gebeuren. Mijn computerkamer is wel prima om rond te lopen trouwens.
quote:Op woensdag 27 april 2022 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik had ooit boodschappen laten bezorgen, gaat die bezorger mij vertellen dat ik naar beneden moet komen.
Dus ik heb gezegd dat ie naar boven moet komen en dat ik niet naar beneden kom, omdat ik 5 euro betaal voor de bezorger
Ging de bezorger eerst 10 minuten lopen mokken in zn auto en daarna kwam ie het toch netjes boven brengen.![]()
Zeker met de baas gebeld en die vond dat het wél naar boven moest.
Rattenmensen. Van die zelfde mensen die je hebt met cavia's enz waar je nooit iets goed genoeg doet.quote:
Winkelgebied, die arme stakkers lopen de hele straat door met die zooiquote:
Bezorgers van m'n bank toen ook, karwei. Maar ik was de dag ervoor door m'n rug gegaan dus ik kon niet eens naar beneden komen om iets te ondertekenen en toen hebben ze het toch voor me naar boven gebracht. Heb 1 deel uitgepakt zodat ik tenminste ergens op kon zitten tot m'n ouders 's avonds kwamen.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Bezorgers van Ikea deden ook zo moeilijk. Maar voor een tientje brachten ze mijn zooi wel tot over de drempel
Maar wel 40 euro bezorgkosten ofzo vragen.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Bezorgers van Ikea deden ook zo moeilijk. Maar voor een tientje brachten ze mijn zooi wel tot over de drempel
Kutvolk.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:30 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips weet precies wat voor mensen ik bedoel.
Zag gisteren ofzo nog iemand die 2 ratten in een konijnkooitje met hooi had staan. Oke ja dan wil ik ook wel iets zeggen.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kutvolk.
Misschien hoor ik er tot op zekere hoogte ook wel bij hoor, want soms zie je foto's voorbijkomen dat ik denk, Jezus knip die nagels. Maak dat hok schoon. Dat kán toch niet in zo'n klein kuthokje.
Maar je kan ook overdrijven
Zoietsquote:Op woensdag 27 april 2022 16:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar wel 40 euro bezorgkosten ofzo vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vriendin van me moest eens op de rat van iemand passen. Beestje was alleen en zat in zo'n duna kooi. Was al een oudje en zij had hem ook weer van iemand anders, maar ze had meer van die kneuzenbeestjes overgenomen. Maar dat beestje was nu niet beter af bij haar in die kooi, zo werkt "opvangen" niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Zag gisteren ofzo nog iemand die 2 ratten in een konijnkooitje met hooi had staan. Oke ja dan wil ik ook wel iets zeggen.
Duna kooien zijn alleen goed voor tijdelijk als rat geopereerd is ofzo.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me moest eens op de rat van iemand passen. Beestje was alleen en zat in zo'n duna kooi. Was al een oudje en zij had hem ook weer van iemand anders, maar ze had meer van die kneuzenbeestjes overgenomen. Maar dat beestje was nu niet beter af bij haar in die kooi, zo werkt "opvangen" niet.
quote:Op woensdag 27 april 2022 16:35 schreef liesje1979 het volgende:
Wooooow!2 weken albaantje erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik heb er ook eentje gekocht toen ik een zieke caaf had.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Duna kooien zijn alleen goed voor tijdelijk als rat geopereerd is ofzo.
quote:Op woensdag 27 april 2022 16:35 schreef liesje1979 het volgende:
Wooooow!Wow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ik hou marktplaats wel even in de gaten. Geen zin om nieuw te kopen.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook eentje gekocht toen ik een zieke caaf had.
Ik kreeg vorige week 30 euro, dat is denk ik alvast mijn erfenis hehe.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:38 schreef Karzai het volgende:
kreeg begin dit jaar tien ruggen van mijn vader, alvast een voorschot op de erfenis, mijn meubels en reis van madrid van betaald, maar had niet echt gehoeven. Toch lekker!
En de nieuwe vloer? En idd het hoeft echt niet maar is wel super lief en fijn.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:38 schreef Karzai het volgende:
kreeg begin dit jaar tien ruggen van mijn vader, alvast een voorschot op de erfenis, mijn meubels en reis van madrid van betaald, maar had niet echt gehoeven. Toch lekker!
ja dat kan ook,quote:Op woensdag 27 april 2022 16:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige week 30 euro, dat is denk ik alvast mijn erfenis hehe.
Mijn ouders hebben dit jaar hun huis verkocht en wonen nu in een luxe flat en ze hebben een chalet gekocht. Dus veel erfenis verwacht ik ook niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Mijn ouders hebben de erfenis uitgegeven aan een verbouwing geloof ik.
Is het einde al in zicht danquote:Op woensdag 27 april 2022 16:41 schreef Ama het volgende:
Ik krijg binnenkort wel te horen welke liedjes er op zijn uitvaart moeten. Jeetje.
Nee maar mijn vader wil dat het allemaal goed geregeld is enz.quote:
M'n vader roept weleens een titel van een liedje en dan krijgt ie altijd als antwoord SCHRIJF HET EVEN OP.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:41 schreef Ama het volgende:
Ik krijg binnenkort wel te horen welke liedjes er op zijn uitvaart moeten. Jeetje.
Die van de Aldi is erg goed.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Is die zonnebrand van Kruidvat een beetje oké? Of Etos?
denk het welquote:Op woensdag 27 april 2022 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Is die zonnebrand van Kruidvat een beetje oké? Of Etos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |