Zowel hoor dat kan prima. Dat heet vrijheid van meningsuitingquote:Op woensdag 27 april 2022 11:39 schreef LXIV het volgende:
Je kunt mensen niet veroordelen voor dingen die ze in een andere tijd gedaan hebben toen de normen anders lagen.

Ik kan alleen voor mijzelf spreken. Ik vind beide walgelijk en onacceptabel.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:25 schreef SpecialK het volgende:
[..]
jij gelooft daadwerkelijk dat dat exact deze ophef zou veroorzaken?
Dat wordt gewoon afgedaan als "dudebro verhaaltje #329" lachen, ogen rollen en move on.

Waarom toch altijd zo obsessief bezig zijn met de politieke voorkeuren van mensen, helemaal bij onderwerpen die totaal niet over politiek gaan?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:24 schreef Bocaj het volgende:
Als ik alle klagers hier in een politieke hoek mag drukken dan kom ik aan VOLT & D66...
Nou, daar weten ze er ook wel raad mee!

Waarschijnlijk zagen die het niet als verkrachting.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja vrouwen konden vroeger nog lachen om dit soort zaken...Verkrachting is nooit grappig geweest

Is heel wat anders...quote:Op woensdag 27 april 2022 12:25 schreef -XOR- het volgende:
NWS / Webdesigner krijgt 40 maanden cel voor verkrachting stagiares
Hier waren de reacties van 'het rechtse kamp' toch wat anders.

Dat was dan ook een buitenlander.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:25 schreef -XOR- het volgende:
NWS / Webdesigner krijgt 40 maanden cel voor verkrachting stagiares
Hier waren de reacties van 'het rechtse kamp' toch wat anders.

Sorry, maar ik heb er altijd politieke gedachten bij... Moraalridders!quote:Op woensdag 27 april 2022 12:26 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Waarom toch altijd zo obsessief bezig zijn met de politieke voorkeuren van mensen, helemaal bij onderwerpen die totaal niet over politiek gaan?

Beide gevallen vrijwillig dronken geworden, beide gevallen in slaap gevallen en niet in staat om nee te zeggen, beide gevallen penetratie.quote:

Dit jaquote:Op woensdag 27 april 2022 12:26 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Waarom toch altijd zo obsessief bezig zijn met de politieke voorkeuren van mensen, helemaal bij onderwerpen die totaal niet over politiek gaan?

Ja als je dit walgelijk vind moet je wel een moraalridder zijnquote:Op woensdag 27 april 2022 12:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb er altijd politieke gedachten bij... Moraalridders!

Ja, fijn zo'n tijd waarin dit allemaal nog kon. Jezus christus.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een ophef over niks. Voor de zoveelste keer deze maand ben ik blij dat ik ben opgegroeid/jong was in de jaren 80 en niet nu.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |