Dit klinkt inderdaad logischer.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Dit is geen verkrachting, want dan moet je dwang/geweld hebben. Dit is seks met een wilsonbekwaam persoon. Staat 8 jaar op.
Waarschijnlijk niet, nog steeds genoeg kijkers die deze kansloze pauper TV helemaal geweldig vinden.quote:
Kan me niet voorstellen dat ze hem vanuit Talpa niet van de buis halen, zeker na alles wat daar is gebeurd.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:56 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, nog steeds genoeg kijkers die deze kansloze pauper TV helemaal geweldig vinden.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 27 april 2022 11:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze hem vanuit Talpa niet van de buis halen, zeker na alles wat daar is gebeurd.
Dan moet die kaarsen mevrouw zich eerst gaan melden...quote:Op woensdag 27 april 2022 11:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze hem vanuit Talpa niet van de buis halen, zeker na alles wat daar is gebeurd.
Kotsmisselijk wordt je ervan, mensen met macht/geld die denken dat dit verwerpelijke gedrag allemaal maar kan of kon. Dat ze er vaak ook mee wegkomen is al helemaal schandalig. Ik hoop dat de bewuste mevrouw nu haar verhaal gaat doen bij de politie. Dit is niet normaal, is ook nooit normaal geweest. Verantwoording voor de rechtbank is op zijn plaats.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:27 schreef Fok-it het volgende:
Vooral bijzonder hoe hij het downplayed door te claimen dat iedereen weleens zoiets heeft gedaan
Die leeft misschien niet eens meer.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dan moet die kaarsen mevrouw zich eerst gaan melden...
Jochem Lökkenquote:Op woensdag 27 april 2022 11:58 schreef Idisrom het volgende:
Wie was in die tijd keeper van SC Veendam?
Google krijgt het nu er druk mee.
Oh ik dacht je het over de 'huidige' Johan Derksen hadquote:Op woensdag 27 april 2022 11:51 schreef laforest het volgende:
[..]
Nou dat verhaal lijkt toch ook om alcohol te gaan.
Nu niet meer, toen wel.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:29 schreef Enchanter het volgende:
Volgens mij drinkt Derksen geen alcohol
Nee, dat hoeft helemaal niet. Hij beseft gewoon totaal niet wat wel en niet kan, dat lukt hem al jaren niet overigens maar nu is hij te ver gegaan. Niemand gaat dit zien als een kattekwaad-verhaalquote:Op woensdag 27 april 2022 12:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gestopt nadat hij richting stevig alcoholisme ging.quote:
Eens, behalve dat ik geen idee had of hij toentertijd al enigszins een machtspositie had. Maar je toont je sowieso wel onaantastbaar als je zulke dingen flikt natuurlijkquote:Op woensdag 27 april 2022 12:00 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Kotsmisselijk wordt je ervan, mensen met macht/geld die denken dat dit verwerpelijke gedrag allemaal maar kan of kon. Dat ze er vaak ook mee wegkomen is al helemaal schandalig. Ik hoop dat de bewuste mevrouw nu haar verhaal gaat doen bij de politie. Dit is niet normaal, is ook nooit normaal geweest. Verantwoording voor de rechtbank is op zijn plaats.
Dat jij het goedpraat mag geen verrassing wezen nee.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:03 schreef Hathor het volgende:
Kijk hier de mensen eens over elkaar buitelen in de hoop dat Derksen gecanceled word.
Even op google gezocht en Nederland lijkt een uitzondering te zijn. Veel landen zien het ook als verkrachting als er geen geweld of dwang is.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Dit is geen verkrachting, want dan moet je dwang/geweld hebben. Dit is seks met een wilsonbekwaam persoon. Staat 8 jaar op.
Dat dacht ik eerst ook. Ik vond Derksen best oké. Maar jemig...quote:
Ach want je kent me ook zo goed.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat jij het goedpraat mag geen verrassing wezen nee.
Nee, het gaat er niet zozeer om of hij dat bewijsbaar heeft gedaan, maar dat hij lacherig op TV vertelt over een semi-verkrachting zonder blijk te geven van enig inlevingsvermogen in ge gevoelens van het slachtoffer.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja precies, als een soort kwajongensstreek. Boy will be boys.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:27 schreef Fok-it het volgende:
Vooral bijzonder hoe hij het downplayed door te claimen dat iedereen weleens zoiets heeft gedaan
En dat iedereen met hem meelacht. Genee lijkt het wel door te hebben dat het te ver gaat en probeert Derksen nog te redden door iets te zeggen over wederzijdse instemming omdat ze allemaal hadden gedronken.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, het gaat er niet zozeer om of hij dat bewijsbaar heeft gedaan, maar dat hij lacherig op TV vertelt over een semi-verkrachting.
Zou erg mooi zijn als hij gecanceld wordt inderdaadquote:Op woensdag 27 april 2022 12:03 schreef Hathor het volgende:
Kijk hier de mensen eens over elkaar buitelen in de hoop dat Derksen gecanceled word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |