Dat mag hij ook, hij heeft z'n straf uitgezeten, en dan mag je gewoon weer wat jij en ik ook mogen.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is wel erg simplistisch volgens die redenatie zou ook een (als ik het even in het extreme trek) een Volkert van der G. een programma mogen krijgen op tv, onder de mom van 'dan kijk je toch niet' als je het niet bevalt.

Omdat je sommige mensen geen platform moet willen geven en 'we' dat als maatschappij onderling prima kunnen bepalen.quote:

Verkrachting verjaart inmiddels ook niet meer...quote:Op woensdag 27 april 2022 13:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Verjaringstermijn in getuime tijd verstreken. Van dat andere gaat dat niet.

Dan kan hij al 10 jaar en hij zegt ook al 10 jaar dat hij er nu echt mee stopt maar blijkbaar is meer geld toch wel lekker.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:26 schreef Marsenal het volgende:
Straks wordt ie lekker ontslagen en kan hij eindelijk weer thuis op z'n geld zitten en plaatjes opzetten.

Tuurlijk niet, als 'maatschappij' hebben wij ook maatstaven naast de wettelijke en kunnen wij dus gewoon mensen cancellen zoals bijv. een Marco B. of Ali B. en een Volkert.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:28 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat mag hij ook, hij heeft z'n straf uitgezeten, en dan mag je gewoon weer wat jij en ik ook mogen.

Zo sta ik er wel in. Ze mogen die Volkert rustig een programma op tv laten hosten, dan staat het mij vrij om er wel of niet naar te kijken. Als ik me mateloos aan iemand irriteer, waarom zou ik er dan elke dag op tv naar gaan zitten kijken? Wat is dat voor bizarre vorm van zelfkastijding?quote:Op woensdag 27 april 2022 13:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is wel erg simplistisch volgens die redenatie zou ook een (als ik het even in het extreme trek) een Volkert van der G. een programma mogen krijgen op tv, onder de mom van 'dan kijk je toch niet' als je het niet bevalt.

Dus als het slachtoffer het verhaal herkent en nu aangifte doet, dan is er gewoon een zaak? Met bekentenis op tv nota bene.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verkrachting verjaart inmiddels ook niet meer...

Blijkbaar wel ja, dat hij niet moe wordt van zichzelf is wel opmerkelijkquote:Op woensdag 27 april 2022 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kan hij al 10 jaar en hij zegt ook al 10 jaar dat hij er nu echt mee stopt maar blijkbaar is meer geld toch wel lekker.

Dat is natuurlijk wat anders. Maar als Volkert een programma maakt gaan mensen uit nieuwsgierigheid heus wel kijken dus het cancellen zal niet via de kijkcijfers gaanquote:Op woensdag 27 april 2022 13:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, als 'maatschappij' hebben wij ook maatstaven naast de wettelijke en kunnen wij dus gewoon mensen cancellen zoals bijv. een Marco B. of Ali B. en een Volkert.

Dat was het al toen ze stopten met voetbal analiseren. In het begin probeerde ik het nog wel te volgen, maar het is gewoon niet leuk meer, gewoon het zoveelste programma met mensen met een meningkje. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze nog net zoveel kijkers trekken als toen het nog een voetbaltalkshow was.quote:

Wat boeit het dat die binnen is? Ik heb het over het fenomeen Derksen op de Nederlandse tv.quote:

Ze hebben ook ooit Holleeder een programma laten doen, en dat zegt mij dat het met die maatstaven in Nederland allemaal wel mee valt.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, als 'maatschappij' hebben wij ook maatstaven naast de wettelijke en kunnen wij dus gewoon mensen cancellen zoals bijv. een Marco B. of Ali B. en een Volkert.

Nummer 16 in de dag top 25... 1,1 miljoen!quote:Op woensdag 27 april 2022 13:31 schreef Hathor het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze nog net zoveel kijkers trekken als toen het nog een voetbaltalkshow was.

Maar hoeveel keken er toen het nog puur en alleen over voetbal ging?quote:Op woensdag 27 april 2022 13:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nummer 16 in de dag top 25... 1,1 miljoen!

Jaja, zal wel weer.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:35 schreef Zipportal het volgende:
Talpa Network noemt uitspraken Derksen ernstige zaak: "We gaan in gesprek met Johan"
https://www.nu.nl/media/6(...)sprek-met-johan.html

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |