Ik smeer de oven en de roosters enzo de avond vantevoren in met groene zeep, zet een bakje ammoniak in de oven en dan kan je de volgende dag zo alle aangebakken spetters en vlekken er af poetsen.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Deisyy
Dat is ook al wat en zo vroeg op de dag, lekker actief
Helaas, dat niet. Alleen vandaag even vrij, maar het is een drukke week.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker een beetje niets doen vandaag
Heb je nu de hele week vrij GG?
@Deisyy TT moet Deisyy ipv Deissy zijnquote:Op woensdag 27 april 2022 09:41 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
@:Deisyy TT moet avond ipv dag zijn
O dat is een goed tip, zou dat ook kunnen in de combimagnetron?quote:Op woensdag 27 april 2022 09:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik smeer de oven en de roosters enzo de avond vantevoren in met groene zeep, zet een bakje ammoniak in de oven en dan kan je de volgende dag zo alle aangebakken spetters en vlekken er af poetsen.
Mijn man doet dat altijd de oven, want ik kom niet bij achterin en ik doe de accessoires
En ik tikte net al Daisyy...quote:Op woensdag 27 april 2022 09:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
@:Deisyy TT moet Deisyy ipv Deissy zijn
Oeps Deisyy kan je dit aanpassenquote:Op woensdag 27 april 2022 09:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
@:Deisyy TT moet Deisyy ipv Deissy zijn
Moest je huis helemaal leeg, ook de meubels enzo?quote:
O dan maar lekker genieten van deze extra vrije dagquote:Op woensdag 27 april 2022 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Helaas, dat niet. Alleen vandaag even vrij, maar het is een drukke week.
Taart van Deisyy?![]()
quote:Op woensdag 27 april 2022 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan maar lekker genieten van deze extra vrije dag
Ik zou niet weten waarom niet, het werkt echt als een mallequote:Op woensdag 27 april 2022 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een goed tip, zou dat ook kunnen in de combimagnetron?
Yep. Om 10.50uur begint de uitzending op televisie.quote:
Ik heb het genoteerd. Thnxquote:Op woensdag 27 april 2022 09:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet, het werkt echt als een malle
Handige apparaten hè, zo'n ping.quote:
Gaan jullie kijken?quote:Op woensdag 27 april 2022 09:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yep. Om 10.50uur begint de uitzending op televisie.
Misschien ga ik wel kijken.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yep. Om 10.50uur begint de uitzending op televisie.
Ja heb een leuke kleine poppenwagen voor kleindochter gekocht (¤3,00)voor als ze kan lopen.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Je was de vrijmarkt al overgeweest. Niks leuks zien liggen?
Na 11.15 uur aub moet ze eerst naar de fysioquote:Op woensdag 27 april 2022 09:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe laat ongeveer kunnen we de lekkernijen verwachten Deisyy?
Dan sta ik klaar met de koffie.
10.50 natuurlijkquote:Op woensdag 27 april 2022 09:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe laat ongeveer kunnen we de lekkernijen verwachten Deisyy?
Dan sta ik klaar met de koffie.
Heb je geen toet-toet-toet op je scoot?quote:Op woensdag 27 april 2022 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb een leuke kleine poppenwagen voor kleindochter gekocht (¤3,00)voor als ze kan lopen.
Verder was het zo druk dat je nergens bijna bij kon met de scoot
En ik heb van de plantenboer een mooie plant gekregen voor buiten. Omdat ik vast klant bent in zijn zaak hier.
Het moet grotendeels leeg. Wat blijft staan moet ik helemaal afdekken met een zeil.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moest je huis helemaal leeg, ook de meubels enzo?
En sowieso kun je ook ruimte 'maken' met zo'n scoot.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je geen toet-toet-toet op je scoot?
Ah, daar is het er al voor? Even aanzetten.quote:
Flinke klus dan zeg, maar wel de moeite waard natuurlijk.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het moet grotendeels leeg. Wat blijft staan moet ik helemaal afdekken met een zeil.
Oja. Stelten lopen, zaklopen, spelletjes...quote:
Koekhappenquote:Op woensdag 27 april 2022 09:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja. Stelten lopen, zaklopen, spelletjes...
Nee. Maar ik had even gequote en dan zie je de link. Dus even gekeken ja.quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 27 april 2022 10:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee. Maar ik had even gequote en dan zie je de link. Dus even gekeken ja.
Grappig gegaan ja. Alleen had hij daar geen baard.quote:
Inderdaad. Nouja er keken niet veel mensen naar.quote:
Ik weet niet eens wat voor programma het is.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. Nouja er keken niet veel mensen naar.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat voor programma het is.
Mogguh.quote:
Gisteravond even.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:20 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen al naar de vrij markt geweest?
Wat is daar te doen?quote:Op woensdag 27 april 2022 10:20 schreef marcb1974 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
En gescoord?quote:
Troep kopen voor weinigquote:
Soms zit er wel wat leuks tussenquote:Op woensdag 27 april 2022 10:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En gescoord?
[..]
Troep kopen voor weinig
Ik kwam een leuk boek tegen. Maar dat heb ik alquote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 10:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kwam een leuk boek tegen. Maar dat heb ik al
Nog geen 10 graden hier.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:29 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne dag.
Vet warm alweer hiero.
Bij mijn tante had het gevroren vannacht schreef ze.quote:
-1,6 in het oosten.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Bij mijn tante had het gevroren vannacht schreef ze.
Bij mij ben je oranjequote:
Mooiquote:
Woah. Hier wordt het vandaag 27. Straks ff grill aanzetten.quote:
Ja wel een niet zo zachtjes ook, maar ik vind het zelf niet fijn als het zo druk is. IK zie dan alleen de konten van mensen en verder nietsquote:Op woensdag 27 april 2022 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je geen toet-toet-toet op je scoot?
Jemig dat zeg je nu pasquote:Op woensdag 27 april 2022 09:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En sowieso kun je ook ruimte 'maken' met zo'n scoot.
Even subtiel iemand achter tegen de benen rijden en ze gaan wel aan de kant.
Nee, maal om 8.30 uur al naar de kleedjes markt geweeestquote:Op woensdag 27 april 2022 10:20 schreef marcb1974 het volgende:
O wat een lekker manneke die kleinequote:Op woensdag 27 april 2022 10:29 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne dag.
Vet warm alweer hiero.
Hier ook, was -1 vanmorgenquote:Op woensdag 27 april 2022 10:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Bij mijn tante had het gevroren vannacht schreef ze.
Aww dank je. Hij heeft bijna dezelfde naam als onze koning. William-Alexander.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat een lekker manneke die kleine
Dat is ook leuk. Is dat jou zoon?quote:Op woensdag 27 april 2022 11:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Aww dank je. Hij heeft bijna dezelfde naam als onze koning. William-Alexander.
Heb je knap gedaanquote:
Hij is net 3 geworden dus snapt het nog niet helemaal.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij lijkt me nog niet zo gewend aan het Oranje gevoel
Begrijpelijkquote:Op woensdag 27 april 2022 12:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Hij is net 3 geworden dus snapt het nog niet helemaal
Wat een mooie foto!quote:Op woensdag 27 april 2022 10:29 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne dag.
Vet warm alweer hiero.
Awwwquote:
Snap ik. is een mooi manneke. heb je nog meer kids?quote:
Nee, maar we willen nog wel 1. Echter, ik denk dat ik nu te oud ben.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik. is een mooi manneke. heb je nog meer kids?
Ik heb geen idee hoe oud jij en je vrouw zijn. Een man kan wel tot aan zijn dood denk ik kinderen maken. Voor een vrouw is dat anders.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, maar we willen nog wel 1. Echter, ik denk dat ik nu te oud ben.
Nou je ziet waar ik post.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe oud jij en je vrouw zijn. Een man kan wel tot aan zijn dood denk ik kinderen maken. Voor een vrouw is dat anders.
Aan de andere kant wil je je kinderen ook zien opgroeien natuurlijk,
Borger is wel leukquote:Op woensdag 27 april 2022 12:30 schreef Sodeknetters het volgende:
Kon net al over de koppen lopen in Borger. Of all places.
Goeiemiddag en fijne koningsdag allemaal.
Klopt. En de omgeving is ook heel mooi.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Borger is wel leukJij ook een fijne koningsdag [ afbeelding ]
Op vakantie daar?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt. En de omgeving is ook heel mooi.
Thanks! Maar ben er al weer weg hoor. Was me te druk daar. We zoeken vooral de rust op deze week en die is hier zat te vinden.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Leuk veel plezier nog in Borger
Gelijk heb je.. Oh dat sowieso wel jaquote:Op woensdag 27 april 2022 12:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Thanks! Maar ben er al weer weg hoor. Was me te druk daar. We zoeken vooral de rust op deze week en die is hier zat te vinden.
Dat zegt niets als je hier post zitten ook wel jongere hierquote:Op woensdag 27 april 2022 12:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Nou je ziet waar ik post.
Mijn vrouw is 10 jaar jonger. Maar ik wel geen oude opa zijn als mijn kind naar de universiteit gaat.
Hey Sodequote:Op woensdag 27 april 2022 12:30 schreef Sodeknetters het volgende:
Dit is toch voor 40+, deze sc?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zegt niets als je hier post zitten ook wel jongere hier
Maar ik snap je punt wel
Zo druk in Borger? Was het wel gezellig?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:30 schreef Sodeknetters het volgende:
3 geworden op 19 maart.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:52 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Hoe oud is de kleine? Wat een knapperd!
quote:Op woensdag 27 april 2022 10:29 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne dag.
Vet warm alweer hiero.
Je zou het denken hequote:
Was behoorlijk druk inderdaad. Er lopen ook veel toeristen. Heb boodschappen gedaan en weer weg.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:53 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Zo druk in Borger? Was het wel gezellig?
quote:
Hier in de straat echt overal Doe Maarquote:Op woensdag 27 april 2022 14:56 schreef chufi het volgende:
Man3wat een baggermuziek op dat 538 concert...
Geen idee waarmee maar die gast is toch nooit om aan te horen.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:44 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, zou derksen nou eindelijk te ver zijn gegaan?
Hij heeft er altijd wel als een vies mannetje uit gezien.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:44 schreef marcb1974 het volgende:
Overal hardstikke druk zie ik op AT5quote:Op woensdag 27 april 2022 15:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee waarmee maar die gast is toch nooit om aan te horen.
Dat programma mijd ik als de pest
Geen idee, maar het komt wel dichtbij zo.. Zou ook nog zomaar eens een bekende zijn geweestquote:Op woensdag 27 april 2022 14:44 schreef marcb1974 het volgende:
En toch blijft hij steeds dommer worden lijkt het wel,quote:Op woensdag 27 april 2022 15:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee waarmee maar die gast is toch nooit om aan te horen.
Dat programma mijd ik als de pest
Als ze nog leeft? Is 50 jaar geleden.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, maar het komt wel dichtbij zo.. Zou ook nog zomaar eens een bekende zijn geweest
Man3 wat een domboquote:Op woensdag 27 april 2022 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch blijft hij steeds dommer worden lijkt het wel,
nu dit dus weer
Ik welquote:
Whehe, ja ik kon hem niet zonder vindenquote:Op woensdag 27 april 2022 16:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde vragen'hoe kom je daar nou aan?' maar de url staat erop
Ik kan nog net de verleiding weerstaanquote:Op woensdag 27 april 2022 16:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Whehe, ja ik kon hem niet zonder vinden
Het schijnt op de mobiel versie niet zo te zijnquote:Op woensdag 27 april 2022 16:38 schreef D. het volgende:
[..]
Het was eigenlijk ook retorisch, want ik zag al dat we het waren
op de chufi versie kennelijk ook nietquote:Op woensdag 27 april 2022 16:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Het schijnt op de mobiel versie niet zo te zijn
Kinderkopjes zeker?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:30 schreef Sodeknetters het volgende:
Die is alleen de kleur die hij zelf wil zijnquote:
Ik heb een knopje en dan kan ik het wel zienquote:Op woensdag 27 april 2022 16:38 schreef D. het volgende:
[..]
Het was eigenlijk ook retorisch, want ik zag al dat we het waren
Nee dat zou hebberig zijnquote:Op woensdag 27 april 2022 16:44 schreef D. het volgende:
Vaag. Als ik post is 'moderator' oranje, en de D. zwart, als ik refresh is de D. oranje, en 'moderator' blauw.
Beide tegelijk oranje zit er niet in
Cassette teruggespoeld zekerquote:Op woensdag 27 april 2022 16:46 schreef pullup het volgende:
Oh de Doe Maar marathon is weer opnieuw begonnen
Ik heb er maandag in de auto ook eentje gehadquote:Op woensdag 27 april 2022 16:46 schreef pullup het volgende:
Oh de Doe Maar marathon is weer opnieuw begonnen
Snap ikquote:Op woensdag 27 april 2022 16:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er maandag in de auto ook eentje gehad
Ik ging daar wel eens mee omquote:
Niet in Borgerquote:
Ik had de elpeequote:Op woensdag 27 april 2022 16:49 schreef D. het volgende:
Cd van Doe Maar is de enige cd die ik 2 keer gekocht heb
Hier in de buitenwijkjes is nog genoeg plek, maar dat wil ik ook graag zo houdenquote:
Hier ook hoor ...quote:Op woensdag 27 april 2022 17:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier in de buitenwijkjes is nog genoeg plek, maar dat wil ik ook graag zo houden
Er wonen er toch wel meer ?quote:Op woensdag 27 april 2022 17:47 schreef pullup het volgende:
Er zijn 200.000 extra mensen in de stad hier
Liefde en vrijheid zonder dat democratische geneuzel.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:49 schreef pullup het volgende:
Maar het is zeker gezellig deze keer.![]()
Ik was wat gewend geraakt aan die massa overspoelingen met wappies en dit is wel erg tof
Is mij toch iets te druk altijd ..quote:Op woensdag 27 april 2022 17:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Liefde en vrijheid zonder dat democratische geneuzel.
Ja ik snap dat dit dan een stuk leuker isquote:Op woensdag 27 april 2022 17:49 schreef pullup het volgende:
Maar het is zeker gezellig deze keer.![]()
Ik was wat gewend geraakt aan die massa overspoelingen met wappies en dit is wel erg tof
D.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:49 schreef D. het volgende:
Cd van Doe Maar is de enige cd die ik 2 keer gekocht heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 april 2022 18:01 schreef aloa het volgende:
Wat zie je hier?Een bezem in suggestieve houding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Ik zag eerst iets andersquote:Op woensdag 27 april 2022 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een bezem in suggestieve houding?
Wat zie je hier?Een bezemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Wat zie je hier?Een bezemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De illusie werkt beter als je alleen de bovenste helft van het plaatje neemt
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Zo zag ik het ook, toen ik aan scrollen wasquote:Op woensdag 27 april 2022 18:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een bezem![]()
De illusie werkt beter als je alleen de bovenste helft van het plaatje neemt
Daar wilde je blijkbaar graag aan denkenquote:
Ik denk liever daar aan, dan aan een bezemquote:Op woensdag 27 april 2022 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar wilde je blijkbaar graag aan denken
Heb het al opquote:
extraquote:
Goed punt welquote:Op woensdag 27 april 2022 18:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik denk liever daar aan, dan aan een bezem
Klinkt goedquote:Op woensdag 27 april 2022 18:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb het al opHad gebakken krieltjes, lekkerbek en salade
Echt zo'n heksenbezemquote:Op woensdag 27 april 2022 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed punt wel
Tot je iets wil vegen.
Hier is het oranje shakshukaquote:
Die spelletjes zijn dan wel grappig inderdaadquote:
Blijkbaar hadden ze geen hele grote lolly's want dat is door gekrastquote:Op woensdag 27 april 2022 18:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die spelletjes zijn dan wel grappig inderdaadLeuk verzonnen
Èr zijn ook maar 3 Putainsquote:Op woensdag 27 april 2022 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Blijkbaar hadden ze geen hele grote lolly's want dat is door gekrast
En als je niks omgooit krijg als nog een lolly, dat is wel weer aardigquote:
De twee die je krijgt, zien er kleiner uit dan degene die je krijgt bij 0quote:Op woensdag 27 april 2022 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Blijkbaar hadden ze geen hele grote lolly's want dat is door gekrast
Oehhquote:
Yep, maar liever twee dan éénquote:Op woensdag 27 april 2022 18:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De twee die je krijgt, zien er kleiner uit dan degene die je krijgt bij 0
Klinkt ook prima, op de kibbeling na danquote:
Dat is net zoiets als ruige vissticksquote:Op woensdag 27 april 2022 18:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt ook prima, op de kibbeling na dan
Wat ga je laten komen?quote:
Oranje cherrytomaatjes, oranje paprika. Verder wel op basis van tomatensausquote:Op woensdag 27 april 2022 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oranje? Wat heb je er door gegooid?
Leuk!quote:
Lekker!quote:
Ik had gisteren curry gemaakt , maar ik heb geen hongerquote:
Cheers!quote:
Ja klopt ...quote:Op woensdag 27 april 2022 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk!Die Rosa komt echt bij zowat elk ESF event opdraven volgens mij
Is wel irritant idd..quote:Op woensdag 27 april 2022 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
bamboe tussen zn tandjes aan het weg smikkelen
Wel op tijd weer naar huis he !quote:Op woensdag 27 april 2022 19:53 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Thanks. Ben in Utrecht. Echt heel gezellig hier. En gelukkig minder druk als in Amsterdam.
Je bent hier!quote:Op woensdag 27 april 2022 19:53 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Thanks. Ben in Utrecht. Echt heel gezellig hier. En gelukkig minder druk als in Amsterdam.
Nee dat kan ik me voorstellen. Je komt er natuurlijk voor je rust.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Was behoorlijk druk inderdaad. Er lopen ook veel toeristen. Heb boodschappen gedaan en weer weg.
Hou niet zo van drukte, deze week al helemaal niet.
Welke vrijmarkt .....? Gisteren was er een reportage over de Ruiten Aa op NPO2 Binnenstebuitenquote:Op woensdag 27 april 2022 20:02 schreef Sunsy het volgende:
Ben vandaag met de kinderen met de bus naar de vrijmarkt gegaan. Weet gelijk weer waarom ik eigenlijk nooit hier de bus pak.
Ik heb hier de bus nog nooit gebruiktquote:Op woensdag 27 april 2022 20:02 schreef Sunsy het volgende:
Ben vandaag met de kinderen met de bus naar de vrijmarkt gegaan. Weet gelijk weer waarom ik eigenlijk nooit hier de bus pak.
Hopelijk was de bustrip het wel waardquote:Op woensdag 27 april 2022 20:02 schreef Sunsy het volgende:
Jobidingetjequote:Op woensdag 27 april 2022 20:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hopelijk was de bustrip het wel waardJij en de kinderen nog geslaagd?
Die is daar best redelijkquote:Op woensdag 27 april 2022 20:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb hier de bus nog nooit gebruikt
Koenekoningquote:
Wij zijn naar Emmen geweest.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke vrijmarkt .....? Gisteren was er een reportage over de Ruiten Aa op NPO2 Binnenstebuiten
Prima hoor, mag niet klagenquote:
Viel tegen mijn jongste heeft eigenlijk alleen autootjes gekocht en ik asperges, maar zijn ook naar de skatebaan geweest gelijk. Dus was wel gezellig.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hopelijk was de bustrip het wel waardJij en de kinderen nog geslaagd?
Dat gevoel heb ik dus ook al de hele dag.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En had naast Koningsdag de hele dag het gevoel dat het zaterdag was
Ben alleen bang dat ik morgen geen zondaggevoel hebquote:Op woensdag 27 april 2022 20:18 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus ook al de hele dag.
Nee, dat is de kater van morgen.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat ik morgen geen zondaggevoel heb
Naja ik moet niet zeiken, 2 dagen werken en dan 9 dagen soort van vrijquote:
Ze hebben vast wat koffieshops van binnen gezienquote:Op woensdag 27 april 2022 20:29 schreef Koen66 het volgende:
Ben benieuwd hoe onze Hongaarse gasten er aan toe zijn, groep van onze ERP supplier is de hele week in NL, vandaag een dag vrij en ze zouden naar Amsterdam gaan
Ze hebben vast een leuke dag gehad. Alleen de drukte zal hun tegengevallen zijn.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:29 schreef Koen66 het volgende:
Ben benieuwd hoe onze Hongaarse gasten er aan toe zijn, groep van onze ERP supplier is de hele week in NL, vandaag een dag vrij en ze zouden naar Amsterdam gaan
Soort van vrij? Hoe dan?quote:Op woensdag 27 april 2022 20:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Naja ik moet niet zeiken, 2 dagen werken en dan 9 dagen soort van vrij
Dan is hij gewoon vrij.quote:
Die zijn kompleet verdwaald tussen al die mensenmassasquote:Op woensdag 27 april 2022 20:29 schreef Koen66 het volgende:
Ah dat is minderquote:Op woensdag 27 april 2022 20:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prima hoor, mag niet klagen
Wel structureel moe de laatste tijd
En had naast Koningsdag de hele dag het gevoel dat het zaterdag was
En hoest met Jobi?
Klinkt wel als een leuk dagje!quote:Op woensdag 27 april 2022 20:17 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Viel tegen mijn jongste heeft eigenlijk alleen autootjes gekocht en ik asperges, maar zijn ook naar de skatebaan geweest gelijk. Dus was wel gezellig.
Altijd gezellig met de kids.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klinkt wel als een leuk dagje!Al inspiratie voor wat je met de asperges gaat doen?
Lekker!quote:Op woensdag 27 april 2022 20:35 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Altijd gezellig met de kids.Heb vandaag gewoon lekker gekookte asperges gemaakt met een sausje en morgen wil ik heldere aspergesoep maken.
Inderdaad, vooral de witte.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker!Asperges zijn echt lekker, vooral de witte
Hoeveel heb je dr wel dan ?quote:Op woensdag 27 april 2022 20:36 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ja, ik heb hier ook de 2 jongsten thuis. Zoveel scholen hebben 2 weken vakantie, hier maar 1.
Ahhhh dat klinkt lekkerquote:Op woensdag 27 april 2022 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dat is minderOok nog een reden voor of "gewoon"? Hopelijk kun je wat meer uitrusten de komende tijd
![]()
Ja same ik had ook echt zo'n zaterdaggevoel vandaag![]()
Hier gaat het prima! Merk ook sinds die therapie van mij dat het stukje bij beter wat beter gaat en ik veel rustiger ben vanbinnen dan ik in geen twee/drie jaar ben geweest, en ik geniet zo van alle kleine dingetjes
Had vrij gevraagd om op mei vakantie weg te gaan, echter sindsdien heeft mevr Koen na een jaar werkloos te zijn geweest weer een baan. Gelukkig niet geboekt dus want dat zou het hem niet geworden zijn met 3 weken zomervakantie en hopelijk herfstvakantie.quote:
Ik ga om 8:00 eens checken hoe hun staat isquote:Op woensdag 27 april 2022 20:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben vast wat koffieshops van binnen gezien
Bevalt het nieuwe werk een beetje voor mevr Koen?quote:Op woensdag 27 april 2022 20:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had vrij gevraagd om op mei vakantie weg te gaan, echter sindsdien heeft mevr Koen na een jaar werkloos te zijn geweest weer een baan. Gelukkig niet geboekt dus want dat zou het hem niet geworden zijn met 3 weken zomervakantie en hopelijk herfstvakantie.
Maar intussen is er ook een collega vertrokken en een ander ook op vakantie volgende week. Heb maar aangeboden vanuit huis relaxed mee te werken
Daar gaan we wel vanuit ..quote:Op woensdag 27 april 2022 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weer een goede wedstrijd vanavond?
sandwichquote:
Zeker het bevalt d'r prima, nu hopen dat de rust hier thuis ook weer terugkomtquote:Op woensdag 27 april 2022 20:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bevalt het nieuwe werk een beetje voor mevr Koen?
Oh dat is balen, dat je vakantie nu niet door kan gaan. Maar wel fijn dat Mevr. Koen nu een baan heeft.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had vrij gevraagd om op mei vakantie weg te gaan, echter sindsdien heeft mevr Koen na een jaar werkloos te zijn geweest weer een baan. Gelukkig niet geboekt dus want dat zou het hem niet geworden zijn met 3 weken zomervakantie en hopelijk herfstvakantie.
Maar intussen is er ook een collega vertrokken en een ander ook op vakantie volgende week. Heb maar aangeboden vanuit huis relaxed mee te werken
1 uit huis en samenwonend, 1 was het huis uit, maar wilde weer terug alleen die is erg druk, dus zie ik amper. En dan de 2 jongsten dus nog wel thuis.quote:
Klinkt druk ...quote:Op woensdag 27 april 2022 21:18 schreef Sunsy het volgende:
[..]
1 uit huis en samenwonend, 1 was het huis uit, maar wilde weer terug alleen die is erg druk, dus zie ik amper. En dan de 2 jongsten dus nog wel thuis.
Is het ook. Haha, wel gezellig druk (al kan ik ze soms ook wel achter het behang plakken hoor).quote:
Tsja, ze zat in een ietwat gevoelige branche (reiswezen, ze werkte bij D-Reizen) en is psychisch ietwat instabiel, was dus een lastig jaarquote:Op woensdag 27 april 2022 21:17 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Oh dat is balen, dat je vakantie nu niet door kan gaan. Maar wel fijn dat Mevr. Koen nu een baan heeft.En geduld loont, zeggen ze.
4quote:Op woensdag 27 april 2022 21:18 schreef Sunsy het volgende:
[..]
1 uit huis en samenwonend, 1 was het huis uit, maar wilde weer terug alleen die is erg druk, dus zie ik amper. En dan de 2 jongsten dus nog wel thuis.
Ach dat is zwaar. Gaat het nu wel beter met dr?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, ze zat in een ietwat gevoelige branche (reiswezen, ze werkte bij D-Reizen) en is psychisch ietwat instabiel, was dus een lastig jaar
Mwah het gaat. Blijvende psychische issues na zware PND na zoonlief 2. Als er geen tegenslag is dan gaat het prima maar bij tegenslagquote:Op woensdag 27 april 2022 21:24 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ach dat is zwaar. Gaat het nu wel beter met dr?
Oei dat is lastig. Zware PND, heftig hoor.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mwah het gaat. Blijvende psychische issues na zware PND na zoonlief 2. Als er geen tegenslag is dan gaat het prima maar bij tegenslag
Ja dat kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Na die 2e en alle ellende was het zeker welletjes
Destijds ook qua werk naar beneden getrapt door mijn lieve manager destijds in een periode dat ik al op de grond lag. De meest zwarte periode in m'n levenquote:Op woensdag 27 april 2022 21:28 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Oei dat is lastig. Zware PND, heftig hoor.
Nee dat geloof ik gelijk. Knap dat jullie jullie staande hebben gehouden.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Destijds ook qua werk naar beneden getrapt door mijn lieve manager destijds in een periode dat ik al op de grond lag. De meest zwarte periode in m'n leven
Tsja, is er een keus? Je bent samen in goede en slechte tijdenquote:Op woensdag 27 april 2022 21:31 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik gelijk. Knap dat jullie jullie staande hebben gehouden.
Ik hoop het voor julliequote:Op woensdag 27 april 2022 21:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeker het bevalt d'r prima, nu hopen dat de rust hier thuis ook weer terugkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |