Ik smeer de oven en de roosters enzo de avond vantevoren in met groene zeep, zet een bakje ammoniak in de oven en dan kan je de volgende dag zo alle aangebakken spetters en vlekken er af poetsen.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Deisyy
Dat is ook al wat en zo vroeg op de dag, lekker actief
Helaas, dat niet. Alleen vandaag even vrij, maar het is een drukke week.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker een beetje niets doen vandaag
Heb je nu de hele week vrij GG?
@Deisyy TT moet Deisyy ipv Deissy zijnquote:Op woensdag 27 april 2022 09:41 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
@:Deisyy TT moet avond ipv dag zijn
O dat is een goed tip, zou dat ook kunnen in de combimagnetron?quote:Op woensdag 27 april 2022 09:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik smeer de oven en de roosters enzo de avond vantevoren in met groene zeep, zet een bakje ammoniak in de oven en dan kan je de volgende dag zo alle aangebakken spetters en vlekken er af poetsen.
Mijn man doet dat altijd de oven, want ik kom niet bij achterin en ik doe de accessoires
En ik tikte net al Daisyy...quote:Op woensdag 27 april 2022 09:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
@:Deisyy TT moet Deisyy ipv Deissy zijn
Oeps Deisyy kan je dit aanpassenquote:Op woensdag 27 april 2022 09:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
@:Deisyy TT moet Deisyy ipv Deissy zijn
Moest je huis helemaal leeg, ook de meubels enzo?quote:
O dan maar lekker genieten van deze extra vrije dagquote:Op woensdag 27 april 2022 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Helaas, dat niet. Alleen vandaag even vrij, maar het is een drukke week.
Taart van Deisyy?![]()
quote:Op woensdag 27 april 2022 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan maar lekker genieten van deze extra vrije dag
Ik zou niet weten waarom niet, het werkt echt als een mallequote:Op woensdag 27 april 2022 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een goed tip, zou dat ook kunnen in de combimagnetron?
Yep. Om 10.50uur begint de uitzending op televisie.quote:
Ik heb het genoteerd. Thnxquote:Op woensdag 27 april 2022 09:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet, het werkt echt als een malle
Handige apparaten hè, zo'n ping.quote:
Gaan jullie kijken?quote:Op woensdag 27 april 2022 09:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yep. Om 10.50uur begint de uitzending op televisie.
Misschien ga ik wel kijken.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yep. Om 10.50uur begint de uitzending op televisie.
Ja heb een leuke kleine poppenwagen voor kleindochter gekocht (¤3,00)voor als ze kan lopen.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Je was de vrijmarkt al overgeweest. Niks leuks zien liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |