Je zou dan wel als Oekrane een speciale militaire operatie mogen uitvoeren op een Russisch ammo depot?quote:Op woensdag 27 april 2022 08:08 schreef Megumi het volgende:
[..]
Officieel verklaar je elkaar de oorlog en dan zijn ook aanvallen op het grondgebied van je vijand toegestaan.
Natuurlijk mag dat nu. En dat weten de Russen zelf ook. En zo niet dan zijn het niet de slimste strategen?quote:Op woensdag 27 april 2022 08:11 schreef BBach het volgende:
M
[..]
Je zou dan wel als Oekrane een speciale militaire operatie mogen uitvoeren op een Russisch ammo depot?
Nu ja 'mogen'. Wie beslist dat dan, of wie oordeelt daar over? Als zij (UA) dat zouden doen is het toch ook een oorlogsmisdaad? Serieuze vraag BTW, ik ben niet thuis in de regelgeving rond oorlogen.quote:Op woensdag 27 april 2022 08:12 schreef Megumi het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat nu. En dat weten de Russen zelf ook. En zo niet dan zijn het niet de slimste strategen.
Tja Rusland is aan een oorlog begonnen. En is het derhalve logisch dat Oekrane als ze de mogelijkheid hebben ook strategische doelen in Rusland zelf aanvallen.quote:Op woensdag 27 april 2022 08:17 schreef BBach het volgende:
[..]
Nu ja 'mogen'. Wie beslist dat dan, of wie oordeelt daar over? Als zij (UA) dat zouden doen is het toch ook een oorlogsmisdaad? Serieuze vraag BTW, ik ben niet thuis in de regelgeving rond oorlogen.
speciale militaire operaties die mogen gewoon,, gaan wij met luxemburg doen binnekort hoorde ikquote:Op woensdag 27 april 2022 08:11 schreef BBach het volgende:
M
[..]
Je zou dan wel als Oekrane een speciale militaire operatie mogen uitvoeren op een Russisch ammo depot?
Is ook niet uniek, https://nl.wikipedia.org/wiki/Operatie_Just_Causequote:Op woensdag 27 april 2022 08:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
speciale militaire operaties die mogen gewoon,, gaan wij met luxemburg doen binnekort hoorde ik
Heb ik ook gehoord. Er schijnen daar enorm veel mensen met groene pruiken Sims3 te spelen. Daar mag best iets aan gedaan worden.quote:Op woensdag 27 april 2022 08:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
speciale militaire operaties die mogen gewoon,, gaan wij met luxemburg doen binnekort hoorde ik
Ik dacht dan meer aan dit soort sims, populair in de Urheimat van de nazi's:quote:
Heb je een bron?quote:Op woensdag 27 april 2022 08:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bulgaren krijgen toch gewoon gas nadat ze vonden dat in roebels betalen contractbreuk was.
Verassend weer.
Ha, was NOS live feed, maar net weer een update met dat het toch wel gestopt isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://nos.nl/liveblog/2(...)-straaljagers-krijgtOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
Vaag stukje Oekrane is dat ook zeg.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:39 schreef Hyperdude het volgende:
Was wel te verwachten.
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Je krijgt die beelden maar niet uit je gedachten h. Het is ok, geef eraan toe. Make love not war.quote:Op woensdag 27 april 2022 02:49 schreef Za het volgende:
[..]
Liever dat dan een driedubbel gevaccineerde fan van die met de tong uit de mond in latex erotisch dansende president/acteur.
Op 17 mei helemaalquote:Op woensdag 27 april 2022 10:01 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je krijgt die beelden maar niet uit je gedachten h. Het is ok, geef eraan toe. Make love not war.
[ afbeelding ]
Ben toch wel benieuwd hoe het met Moldavi gaat verlopen want het rommelt al een paar dagen in die afvallige regio. Paar duizend Russische militairen zitten gesoleerd daar in Transnistri en kunnen waarschijnlijk zelfs tegen Moldavi weinig uitrichten. Russen zijn nu net voorbij Kherson op een paar honderd kilometer hemelsbreed verwijderd en lijken nog steeds weinig tot geen vooruitgang te maken.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 08:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ha, was NOS live feed, maar net weer een update met dat het toch wel gestopt isDus ik weet het ook ff niet
Volgens nu.nl was het inderdaad gestopt. Ze hebben ook een link naar een press artikel van gazprom zelf, maar volgens mij is die lichtelijk overbelast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://nos.nl/liveblog/2(...)-straaljagers-krijgt
ik denk dat zijn voorgeschiedenis als komiek juist een goede voorbereiding was voor Zelensky.quote:Op woensdag 27 april 2022 03:09 schreef Za het volgende:
[..]
Geen idee of Zelensky gay is, ook niet boeiend.
Het enige is, je wilt een beetje serieuze aanloop naar je functie als leider van een land ipv met je lul op een piano slaan of in latex erotische dansjes doen.
PS, "we"?
Je spreekt namens allen hier of zit je gezellig met het hele gezin achter de computer?
Het is jouw realiteit.quote:Op woensdag 27 april 2022 01:23 schreef Za het volgende:
[..]
Het is de realiteit, daarom wilde ik het in de TT.
Het heeft daarnaast alles, te maken met de oorlog in de Oekraine, het gaat allang niet meer om Donetsk en Loegantsk, en is voor $2.300.000.000 vanuit de VS aan wapens die kant op gegaan of onderweg.
Dat is geen lokale kwestie meer.
Ben je nu echt zo dom of doe je alsofquote:Op woensdag 27 april 2022 03:09 schreef Za het volgende:
[..]
Geen idee of Zelensky gay is, ook niet boeiend.
Het enige is, je wilt een beetje serieuze aanloop naar je functie als leider van een land ipv met je lul op een piano slaan of in latex erotische dansjes doen.
PS, "we"?
Je spreekt namens allen hier of zit je gezellig met het hele gezin achter de computer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |