abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204550869
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 00:32 schreef Za het volgende:

[..]
Hem vernederen lukt niet.
Men probeert, maar daar leent hij zich niet voor.
Dank dat je het vorige topic met zo'n grapje kon afsluiten :* Ik moest lachen, ik moest gieren, Poetin moest brullen. Wat een avond!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_204550875
quote:
99s.gif Op woensdag 27 april 2022 01:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Dank dat je het vorige topic met zo'n grapje kon afsluiten :* Ik moest lachen, ik moest gieren, Poetin moest brullen. Wat een avond!
Niet correct, ze sloot het vorige topic af met vol zodat ze een nieuw deel kon openen en wat aan de OP kon toevoegen wat niets te maken heeft met de oorlog in Oekraine.
  woensdag 27 april 2022 @ 01:19:11 #4
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204550877
Hij zoekt het maar uit met z'n raket. Als we gaan, dan gaan we met z'n allen. Gezellig.
pi_204550878
Putin vernederd zichzelf wel, daar heeft hij geen hulp bij nodig.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_204550881
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 01:18 schreef Tijger_m het volgende:

Niet correct, ze sloot het vorige topic af met vol zodat ze een nieuw deel kon openen en wat aan de OP kon toevoegen wat niets te maken heeft met de oorlog in Oekraine.
Het is de realiteit, daarom wilde ik het in de TT.

Het heeft daarnaast alles, te maken met de oorlog in de Oekraine, het gaat allang niet meer om Donetsk en Loegantsk, en is voor $2.300.000.000 vanuit de VS aan wapens die kant op gegaan of onderweg.
Dat is geen lokale kwestie meer.
pi_204550882
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 01:23 schreef Za het volgende:

[..]

Het heeft daarnaast alles, te maken met de oorlog in de Oekraine, het gaat allang niet meer om Donetsk en Loegantsk, en is vaan 2.300.000.000 aan wapens vanuit de VS die kant op gegaan.
Het is compleet offtopic. TR gezet voor de NWS mods om ernaar te kijken.
pi_204550890
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 01:23 schreef Za het volgende:
Meid toch, dat is het nooit geweest. En dat is ook nooit de bedoeling geweest.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 27 april 2022 @ 01:27:42 #10
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204550892
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 23:38 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
As yet, little has been done to address the use of nerve agents for assassinations by Russia, despite it being a clear violation of its responsibilities under the Chemical Weapons Conventions. Questions have been asked at the @OPCW, but no real action taken.
Dat vind ik dus overdreven. Iemand vergiftigen met een nerve agent is niet hetzelfde als een chemisch wapen gebruiken. Een chemisch wapen is munitie die een schadelijke chemische stof verspreid. De conventie is bedoeld om het gebruik van chemische wapens te voorkomen, niet om gifmoorden te vermijden. Daarom is het maken van nerve agents zelf niet verboden, enkel het maken of bezitten van significante hoeveelheden ervan (een lab dat bvb 120 gram Novichok per jaar maakt moet aangegeven worden, een lab dat maar 50 gram per jaar produceert niet).

Het eerste gifgas gebruikt in WO1 was chloor, een gas dat niet op de CWC lijst staat. Maar dat betekent niet dat het gebruik ervan in Syrië geen overtreding van de conventie was. En dat novichok wel op de lijst staat betekent niet dat een moordpoging ermee "gebruik van chemische wapens" is. HCN (waterstofcyanide) staat ook op de lijst, maar we gaan toch niet beweren dat de VS vroeger ter dood veroordeelden met chemische wapens executeerde (in de gaskamer)?
are we infinite or am I alone
pi_204550893
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 01:23 schreef Tijger_m het volgende:

Het is compleet offtopic. TR gezet voor de NWS mods om ernaar te kijken.
Compleet on topic.

Het was een lokaal conflict.
Nu pompt de VS er miljarden in en ook de EU landen dragen bij met wapen leveranties.

Dat is niet de manier om een conflict te deescaleren.

Men vreest de Russen, terecht.
pi_204550895
Kan de TT worden veranderd in 'Waar Za Poetin vreest.'?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  woensdag 27 april 2022 @ 01:35:49 #13
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204550902
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 01:27 schreef Za het volgende:

[..]
Compleet on topic.

Het was een lokaal conflict.
Nu pompt de VS er miljarden in en ook de EU landen dragen bij met wapen leveranties.

Dat is niet de manier om een conflict te deescaleren.

Men vreest de Russen, terecht.
Neuh, als men de Russen zou vrezen zou er geen steun worden verleend. Poetin heeft zich verkeken op de reactie van het westen en zijn legertje staat er ook niet bepaald goed voor.
pi_204550912
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 01:20 schreef Barbusse het volgende:
Putin vernederd zichzelf wel, daar heeft hij geen hulp bij nodig.
Klopt met deze oorlog heeft Poetin alles voor elkaar gekregen wat die niet wou. Het westen de EU en de NAVO zijn meer naar elkaar toe gegroeid. Zweden en Finland willen lid worden van de NAVO. De sancties zijn veel zwaardere dan die ooit gedacht heeft en Duitsland wilt zich gaan herbewapenen. Deze groot strateeg dacht dat die schaak zetten maar heeft zich zelf uiteindelijk mat gezet. Zeker nu duidelijk wordt dat zijn leger helemaal niet veel meer voorstelt door de corruptie en de sancties sinds 2014 waardoor ze belangrijker technologie niet meer konden importeren voor veel moderne wapens.
  Moderator woensdag 27 april 2022 @ 01:48:49 #15
236264 crew  capricia
pi_204550918
Putin kan er nog steeds uitkomen met terreinwinst. De man en zijn land zijn niet verlagen.
En uiteindelijk moet er ergens op een of andere tafel een handtekening gezet worden op een stuk papier.
Dit is Lose-lose van beide kanten. En vooral voor de burgers daar.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204550921
Snap niet dat men nog steeds denkt dat Putin voor rede vatbaar is en dat er een vrede gesloten kan worden wat niet Oekraine compleet kapot maakt. Kan je nog beter vechten dan je land en je leven voor niets weggeven.
pi_204550925
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 01:48 schreef capricia het volgende:
Putin kan er nog steeds uitkomen met terreinwinst. De man en zijn land zijn niet verlagen.
En uiteindelijk moet er ergens op een of andere tafel een handtekening gezet worden op een stuk papier.
Dit is Lose-lose van beide kanten. En vooral voor de burgers daar.
Nee dat gaat Poetin ook niet meer overleven. Vroeg of laat moet die (ook al is het lastig met alle Russische propaganda) verantwoorden waarom er een berg doden zijn en zijn economie naar de klote is voor misschien een minimale overwinning. Dat heeft in de vorige eeuw geen enkele Russische staat overleefd.
pi_204550942
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 01:40 schreef capricia het volgende:

[..]
Persoonlijke aanvallen lijken me ook niet echt nodig.
Het was alleen een waarneming. Alle argumenten komen overeen met Russische propaganda. We moeten niet naïef zijn, in Nederland is er ook Russische propaganda. Dat mag best benoemd worden denk ik.

De de-escalatie moet voornamelijk beginnen bij de agressor en in dit geval is dat toch echt Rusland.
pi_204550962
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 01:35 schreef Poem_ het volgende:

Neuh, als men de Russen zou vrezen zou er geen steun worden verleend. Poetin heeft zich verkeken op de reactie van het westen en zijn legertje staat er ook niet bepaald goed voor.
Ik denk dat hij de reactie van het Westen wel ingecalculeerd heeft.
"Zijn legertje"; het is nogal hot om te pretenderen of de Russen op oude houten barrels Oekraïne zijn binnen getuft, de weg niet kenden, met tanks vast stonden in de klei, Poetin niet goed bij zijn hoofd enzomeer.

Een beetje hetzelfde als elkaar napraten een paar jaar terug over Trump, die een gevaarlijke gek zou zijn. Jankend liepen mensen door de straten, een gevaarlijke idioot in the white house.

Men heeft behoefte aan een soort van gemeenschappelijke vijand, en gelooft er massaal in ook nog, en het geeft zo'n gezellige saamhorigheid.

De realiteit is anders, mensen laten zich hun gedachten dicteren, het gros kent reden van de invasie niet eens. We staan er niet goed voor, we kunnen ons geen energiecrisis of crisis anderzins veroorloven na 2 jaar covid. Financieel gezien maar ook moreel gezien niet.

Een discussie hier is gewoon onmogelijk, dan komen gelijk de vulgariteiten en onzin posts van een zekere groep.
pi_204550981
Oh wow,ik word net wakker en dan deze gare TT :')

Nouja, iedereen mag zijn zegje doen hier gelukkig, het is hier nl geen Rusland.

Dus ook Za mag hier posten met haar debiele gedachtes.
pi_204550987
Speciaal voor @Za in de herhaling:

pi_204550990
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 03:10 schreef mascara-klodder het volgende:

Oh wow,ik word net wakker en dan deze gare TT :')
Werk je in een brandweer kazerne?

quote:
Nouja, iedereen mag zijn zegje doen hier gelukkig, het is hier nl geen Rusland.

Dus ook Za mag hier posten met haar debiele gedachtes.
Nu de Russische president Vladimir Poetin recent het woord ‘kernwapens’ weer heeft laten vallen, lijken steeds meer mensen op zoek te zijn naar een potje met jodiumtabletten. Het wordt momenteel door de overheid niet aangeraden om deze pillen te slikken, omdat er geen sprake is van een kernaanval.

Ik zeg het maar even voor de zekerheid, mocht je zijn wakker geschrokken van knallende melkbussen. Je kunt weer veilig verder slapen, voor nu.
pi_204550993
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 03:32 schreef Za het volgende:

[..]
Werk je in een brandweer kazerne?
[..]
Nu de Russische president Vladimir Poetin recent het woord ‘kernwapens’ weer heeft laten vallen, lijken steeds meer mensen op zoek te zijn naar een potje met jodiumtabletten. Het wordt momenteel door de overheid niet aangeraden om deze pillen te slikken, omdat er geen sprake is van een kernaanval.

Ik zeg het maar even voor de zekerheid, mocht je zijn wakker geschrokken van knallende melkbussen. Je kunt weer veilig verder slapen, voor nu.
Ik heb serieus geen idee wat ik met een potje jodiumtabletten moet :')

Mocht er echt een aanval komen dan gaat een potje pillen je niet redden, me dunkt.

Ben jij er bang voor? Het lijkt er wel op.
pi_204551035
quote:
en is voor $2.300.000.000 vanuit de VS aan wapens die kant op gegaan of onderweg.
Dat is 0,2% van het jaarlijks defensiebudget van de VS. Zoveel stelt dat allemaal niet voor.
  woensdag 27 april 2022 @ 06:15:04 #25
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204551037
quote:

[..]

Het heeft daarnaast alles, te maken met de oorlog in de Oekraine, het gaat allang niet meer om Donetsk en Loegantsk, en is voor $2.300.000.000 vanuit de VS aan wapens die kant op gegaan of onderweg.
Poetin heeft aangegeven dat hij een herstel van het Russische rijk wil. Om dat te voorkomen is een harde opstelling van het westen nodig. En moeten we ons niet laten chanteren met een dreiging van een kernoorlog wat zeker zelfmoord is voor Rusland.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')