Dat we het pillendraaien zelf uitbesteden aan een minimumloon chinees maakt niet uit. Wat uitmaakt is dat wij in de praktijk de meeste medicijnen uitvinden. Kunnen we echt wel zelf maken als dat er op aan komt.quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:36 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De EU hoeft helemaal niet sterk te staan in dergelijke landen, gewoon meer betalen dan de orks en met echt geld ipv het Russische monopolygeld.
Ga eerst eens kritisch naar jezelf kijken voordat je het andere mensen weer laat voorkauwen en jij het vervolgens weer in de wind kan slaan.quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:56 schreef Discombobulate het volgende:
Noem eens een voorbeeld dan? Wat ik vooral merk is dat mensen dingen voor mij invullen en de nuance missen. Ik zeg helemaal nergens de dingen waar ik van beticht wordt. Want ja, er is zo'n emotie.
"Toch wel eng..." aldus expert Bob Deen.quote:
Wat begrijp je niet aan "Geef eens een voorbeeld"? Ik kan jou blijkbaar ook wel overal van beschuldigen als ik geen voorbeelden hoe te geven. Als dat hier zo werkt...quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ga eerst een kritsch naar jezelf kijken voordat je het andere mensen weer laat voorkauwen en jij het vervolgens weer in de wind kan slaan.
Ik trap daar iig niet in.
Wil je aub in normale letters schrijven? Ik ga dit dus niet ontcijferen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:59 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
"Toch wel eng..." aldus expert Bob Deen.
"JA MaAR RuSLaNd KlLOotZak KK pUtAIN, StEllEtjE LaFaARds BlAbLaaBla" aldus mensen hier.
Dit bedoel ik nou hier... Vermoeiend.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de VS daar niet zo bang voor is. In elk geval minder bang dan Scholz in DL.
Nou scheelt het natuurlijk ook dat de VS wat verder weg ligt.
Hoe dan ook, daar RUS niet aan repareren doet, vliegtuig minder.quote:
Hoe vaak ik mensen hier wel niet zo zie typen om iets uit te beelden. Super selectief weer dit. Ik weet ook wel waarom.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Wil je aub in normale letters schrijven? Ik ga dit dus niet ontcijferen.
Daarom nu sturen op een totaal verzwakt Rusland en daarna via een Marshallhulp-achtige constructie Rusland bij het vrije westen betrekken.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:24 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Vooral een natte droom van China. Dat ze nu vrienden zijn is in het verleden ook niet altijd zo geweest.
Ik heb geen idee. Ben geen mod hier. Ik spreek je aan als user.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoe vaak ik mensen hier wel niet zo zie typen om iets uit te beelden. Super selectief weer dit. Ik weet ook wel waarom.
Bullshit. Het enige wat we moeten doen, is Poetin een (tijdelijke) uitweg bieden. Daar is de tijd nu rijp voor.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:13 schreef Za het volgende:
Poetin zal reageren met een Sarmat-raket op de toetreding van Zweden en Finland tot de NAVO
Zweden en Finland, in een acute aanval van Russofobie, zijn klaar om hun neutraliteit op te geven en zich bij de NAVO aan te sluiten. Al hadden ze de gevolgen van zo'n stap goed moeten doorrekenen. Immers, praktisch het hele grondgebied van niet-blokstaten bevindt zich in de zone van zelfverzekerde vernietiging van Russische raketten. Bovendien heeft Rusland gisteren met succes de Sarmat intercontinentale ballistische raket gelanceerd, die geen analogen heeft in de wereld en niet wordt verwacht. Er is echter weinig hoop dat het gezond verstand daar zal zegevieren onder de politici. Daarom zullen er waarschijnlijk binnenkort extra wapensystemen verschijnen in de regio Kaliningrad.
https://www.rubaltic.ru/a(...)i-finlyandii-v-nato/
Zonder twijfel.
Dan moet het volk daar eerst gedenazicifeerd worden. De haat jegens het westen is te groot bij de gewone Rus.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:12 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Daarom nu sturen op een totaal verzwakt Rusland en daarna via een Marshallhulp-achtige constructie Rusland bij het vrije westen betrekken.
China buiten spel, westen heeft grondstoffen.
Probleempje: In het totaal gepolariseerde westen geld vrij zien te maken voor steun aan Rusland.
Geef het een half jaar en een competent PR-team en het is gefixt.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:16 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dan moet het volk daar eerst gedenazicifeerd worden. De haat jegens het westen is te groot bij de gewone Rus.
Weer ruim aan het drinken van de kremlin koolaid?quote:Op woensdag 27 april 2022 00:13 schreef Za het volgende:
Poetin zal reageren met een Sarmat-raket op de toetreding van Zweden en Finland tot de NAVO
Zweden en Finland, in een acute aanval van Russofobie, zijn klaar om hun neutraliteit op te geven en zich bij de NAVO aan te sluiten. Al hadden ze de gevolgen van zo'n stap goed moeten doorrekenen. Immers, praktisch het hele grondgebied van niet-blokstaten bevindt zich in de zone van zelfverzekerde vernietiging van Russische raketten. Bovendien heeft Rusland gisteren met succes de Sarmat intercontinentale ballistische raket gelanceerd, die geen analogen heeft in de wereld en niet wordt verwacht. Er is echter weinig hoop dat het gezond verstand daar zal zegevieren onder de politici. Daarom zullen er waarschijnlijk binnenkort extra wapensystemen verschijnen in de regio Kaliningrad.
https://www.rubaltic.ru/a(...)i-finlyandii-v-nato/
Zonder twijfel.
We vragen het aan Zelensky. Die draait daar z'n hand niet voor om.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:18 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Geef het een half jaar en een competent PR-team en het is gefixt.
Ik las nog een andere truc: de deurkruk oid bespuiten met chemisch goedje A en een andere oppervlakte met goedje B. Pas als beide mengen dan wordt het gif actief.quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als Poetin je zou willen vergiftigen dan zou hij de tafel die voor je staat kunnen besmetten met een giftig zenuwgas. Als je dan niks drinkt maar wel gewoon je handen op de tafel legt ben je eigenlijk al de lul.
Alleen moet Poetin dan wel zorgen dat hij een behoorlijk eind uit de buurt zit zodat hij zelf geen last heeft van dat zenuwgas. Het beste kun je dan gaan zitten aan een hele lange tafel.
We hebben helemaal niets te zeggen over wat deze man denkt en doet.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:15 schreef stavromulabeta het volgende:
Bullshit. Het enige wat we moeten doen, is Poetin een (tijdelijke) uitweg bieden. Daar is de tijd nu rijp voor.
Kremlin Wodka, gok ik.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Weer ruim aan het drinken van de kremlin koolaid?
quote:Op woensdag 27 april 2022 00:22 schreef Za het volgende:
[..]
We hebben helemaal niets te zeggen over wat deze man denkt en doet.
Een uitweg heeft hij niet nodig, hij is medogenloos, en zal voor toetreding bij de NAVO van Finland ongenadig toeslaan, dus al rap.
Nee, hij heeft een uitweg nodig. Zodat hij zijn positie kan behouden en uit de impasse kan komen.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:22 schreef Za het volgende:
[..]
We hebben helemaal niets te zeggen over wat deze man denkt en doet.
Een uitweg heeft hij niet nodig, hij is medogenloos, en zal voor toetreding bij de NAVO van Finland ongenadig toeslaan, dus al rap.
En hoe ga je precies een realpolitieke oplossing vinden als één van de twee partijen een volslagen onacceptabele uitgangspositie heeft (puur het bestaan van een soeverein Oekraïne is al een stap te ver voor Vladje)?quote:Op woensdag 27 april 2022 00:25 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een uitweg nodig. Zodat hij zijn positie kan behouden en uit de impasse kan komen.
Dat is in het belang van alle partijen.
Poetin vernederen lijkt leuk maar levert buiten een schoolplein-situatie niets op. Tijd voor reaalpolitik
Hem vernederen lukt niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:25 schreef stavromulabeta het volgende:
Nee, hij heeft een uitweg nodig. Zodat hij zijn positie kan behouden en uit de impasse kan komen.
Dat is in het belang van alle partijen.
Poetin vernederen lijkt leuk maar levert buiten een schoolplein-situatie niets op. Tijd voor reaalpolitik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |