Ik deed helemaal geen normatieve uitspraak. Die dus laat ik me niet over uit.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe kostbaarder (militair, economisch, en politiek) deze oorlog voor Rusland wordt hoe eerder Poetin geneigd zal zijn om daadwerkelijk te willen onderhandelen omdat het alternatief (namelijk: doorvechten) slechter is. En hoe meer het Oekraense leger het de Russen moeilijk weet te maken hoe beter hun onderhandelingspositie zal zijn.
Dus: Oekrane helpen en Rusland tegenwerken, op alle mogelijke manieren.
Zoiets idd, al gaat dit over Crimea en wat ik las ging over Donetsk in de Donbass.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dit https://www.ad.nl/buitenl(...)op-de-krim~a36267d3/
?
Aha dus Oekrane moet zich volgens jou overgeven en toegeven aan de “best wel redelijke eisen” van Putain.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:22 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Oekrane is op dit moment helemaal niet bezig om de Russen te stoppen. Ze bieden beter weerstand dan verwacht en de successen die ze de afgelopen weken hebben geboekt drogen ook een beetje op op dit moment. Rusland boekt langzaam maar zeker vooruitgang. Jammer voor Oekrane maar ze gaan dit niet winnen.
Hier hebben we het eerder al over gehad en wat je hier neerzet is bewezen onzin en populistisch geneuzel. Dat zijn niet de doelen van Rusland.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:34 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Aha dus Oekrane moet zich volgens jou overgeven en toegeven aan de “best wel redelijke eisen” van Putain.
Opgeven oostelijk en zwarte zee grondgebied, defensie opdoeken, geen internationale betrekkingen mogen aangaan buiten Rusland, regering inruilen voor Putain puppets, grondstoffen en economische mogelijkheden kwijtraken aan Russische oligarchen. decennia geen democratisch bestuur, maar een slaafje van grote broer Rusland zijn. En dan moeten de “denazificaties” nog beginnen.
Dat zijn in het kort de “best wel redelijke eisen” vriend.
Vertel, wat zijn de eisen van Putain oh grote verzamelaarquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:38 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Hier hebben we het eerder al over gehad en wat je hier neerzet is bewezen onzin en populistisch geneuzel. Dat zijn niet de doelen van Rusland.
Het Skylock anti drone systeem van Israel is stiekem ook aanwezig in Ukraine.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:35 schreef ExTec het volgende:
Wist niet dat het een ding was.
[ twitter ]
Kaart klopt niet, lees ook:quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:30 schreef slashdotter3 het volgende:
Mooi kaartje van het conflict gebied:
[ afbeelding ]
Hoe hoger de verliezen en de economische schade oplopen, hoe moeilijker het wordt voor Putin om een aftocht, een nederlaag te aanvaarden.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:30 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Het is niet anders. Maar zolang Ukraine niet Rusland massaal binnenvalt na hun aftocht zal het risico wel meevallen.
En wat zijn die doelen dan wel? Want wat volgens het Kremlin de doelen zijn is gedurende de oorlog ondertussen al een paar keer veranderd.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:38 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Hier hebben we het eerder al over gehad en wat je hier neerzet is bewezen onzin en populistisch geneuzel. Dat zijn niet de doelen van Rusland.
Dat zegt helemaal niemand. Niemand beweert dat. Dat is aan helemaal aan Oekrane zelf.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:34 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Aha dus Oekrane moet zich volgens jou overgeven en toegeven aan de “best wel redelijke eisen” van Putain.
Opgeven oostelijk en zwarte zee grondgebied, defensie opdoeken, geen internationale betrekkingen mogen aangaan buiten Rusland, regering inruilen voor Putain puppets, grondstoffen en economische mogelijkheden kwijtraken aan Russische oligarchen. decennia geen democratisch bestuur, maar een slaafje van grote broer Rusland zijn. En dan moeten de “denazificaties” nog beginnen.
Dat zijn in het kort de “best wel redelijke eisen” vriend.
De afvallige seperatisten regio's plus afzien van het NAVO lidmaatschap.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:39 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Vertel, wat zijn de eisen van Putain oh grote verzamelaar
Grote Verzamelaar gaat ons zo vertellen dat Putain een aanbod heeft gedaan waarin:quote:
Dit zijn nog de verstandige mensen, de wappies komen straks aflossen met de WEF puppets die babymoordende nazi gays de EU in een gaslockdown storten.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bijna middernacht, dus wappieuurtje.
Dat Putain grapje, Franse kaas h, nou dat was in het begin al niet grappig.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:48 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Grote Verzamelaar gaat ons zo vertellen dat Putain een aanbod heeft gedaan waarin:
- Oekrane gewoon haar volledige grondgebied behoudt
- Oekrane gewoon haar volledige bodemschatten en economie behoudt
- Oekrane zich gewoon als soeverein land mag aansluiten bij EU en NATO
- Oekrane geen zorgen meer hoeft te hebben dat Rusland zich met haar binnenlandse zaken bemoeit
Ik heb begrepen dat grote verzamelaar zelfs herstelbetalingen door Rusland heeft bedongen!
En dan sturen wij wapens! Ondankbare honden!
Wanneer je niet weet wat een Putain is dan is het inderdaad niet grappig. Wanneer je dat wel weet dan begrijp je dat het uitermate treffend is.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Da
[..]
Dat Putain grapje, Franse kaas h, nou dat was in het begin al niet grappig.
Zeg dan Poetin-hond, Poetin-naarling, iets nieuws ofzo.
Ik noemde mijn vriendin altijd zo omdat het zo romantisch klinktquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:55 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Wanneer je niet weet wat een Putain is dan is het inderdaad niet grappig. Wanneer je dat wel weet dan begrijp je dat het uitermate treffend is.
Tja ik weet niet waar jij je vriendinnen scoort en wat hun beroep is.quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik noemde mijn vriendin altijd zo omdat het zo romantisch klinkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |