Ah, mijn tweet over Poch.quote:
Even een update betreffende de mok (ik weet dat dit ook jou bezig houdt): er werd in de podcast gevraagd en min of meer bevestigd dat ik de mok al binnen heb maar helaas. Heb er een tweetje aan gespendeerd.quote:
mokkiemokquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even een update betreffende de mok (ik weet dat dit ook jou bezig houdt): er werd in de podcast gevraagd en min of meer bevestigd dat ik de mok al binnen heb maar helaas. Heb er een tweetje aan gespendeerd.
Bedankt voor de update.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even een update betreffende de mok (ik weet dat dit ook jou bezig houdt): er werd in de podcast gevraagd en min of meer bevestigd dat ik de mok al binnen heb maar helaas. Heb er een tweetje aan gespendeerd.
Ik begin dit erg schandalig te vinden.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hulpje Sjoerd neemt ook alleen de dick voor mekaarpodcast serieus.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En terechtquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat hulpje Sjoerd neemt ook alleen de dick voor mekaarpodcast serieus.
Ik heb nog geen idee Drizzt.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bami
Pasta met gehaktballetjes en courgette.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tonijn, rijst, boontjesquote:Op dinsdag 26 april 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oei.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
@:afcniels oef onze Splinter heldin maakt een flinke misstap op Twitter
Link?quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
@:afcniels oef onze Splinter heldin maakt een flinke misstap op Twitter
Dat is wel erg hoog.quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:38 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E03
9,2/10
@:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:de_boswachter @:Lenny_Leonard @:Coco
Ik ga nu kijken. TOP REVIEW!quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:38 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E03
9,2/10
@:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:de_boswachter @:Lenny_Leonard @:Coco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |