Mooi zo maat.quote:Op maandag 25 april 2022 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb net heerlijk gesport dus ik zit nu weer helemaal goed in m'n vel!
Aan zijn twitteraccount zie ik het altijd als hij wat tijd over heeft gedurende de dag.quote:Op maandag 25 april 2022 21:17 schreef Scrummie het volgende:
Het was in elk geval geen reactie op @:GGMM want jezus christus wat is die gozer vervelend vandaag.
Ik schrik hier wel een beetje vanquote:Op maandag 4 april 2022 16:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme kneus, maar heb er geen specifieke reden voor. Dat heb ik wel met meer users.
Wowquote:Op maandag 4 april 2022 16:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme kneus, maar heb er geen specifieke reden voor. Dat heb ik wel met meer users.
Verstandig. Mooie gezonde tanden zijn ERG belangrijk.quote:Op maandag 25 april 2022 22:28 schreef KingRoland het volgende:
volgende week ook afspraak bij de tandarts
welke gele apen?quote:Op maandag 25 april 2022 22:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verstandig. Mooie gezonde tanden zijn ERG belangrijk.
Daar kunnen die walgelijke gele apen nog wat van leren.
Mijn xG ging flink omlaag toen we met buitenspel op een heel veld gingen spelen. Kon ik het fysiek niet meer belopen. Enige techniek en motoriek had ik ook niet dus dan loop je vooral in de weg.quote:Op maandag 25 april 2022 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Uitstekende xG dus.
Waarom ben je uiteindelijk gestopt?
JOSSEDquote:Op maandag 25 april 2022 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn xG ging flink omlaag toen we met buitenspel op een heel veld gingen spelen. Kon ik het fysiek niet meer belopen. Enige techniek en motoriek had ik ook niet dus dan loop je vooral in de weg.
Je blijft maar gewoon in Rotterdamquote:Op maandag 25 april 2022 22:02 schreef KingRoland het volgende:
Wanneer ik langs Eindhoven moet hoor ik dit lied elke keer @:coco
Rotterdam heeft dezequote:Op maandag 25 april 2022 22:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je blijft maar gewoon in Rotterdam
Erg mooi. Toen ging mijn spel pas renderen.quote:Op maandag 25 april 2022 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn xG ging flink omlaag toen we met buitenspel op een heel veld gingen spelen. Kon ik het fysiek niet meer belopen. Enige techniek en motoriek had ik ook niet dus dan loop je vooral in de weg.
wtfquote:Op maandag 25 april 2022 22:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onhygiënische beesten waar jij op geilt. Je kent ze wel.
Waarom staat er een giftige plant in dit rijtje?quote:Op maandag 25 april 2022 22:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
berenklauw, jos brinkie of frikandel speciaal
Jammer dat je niet meespeelde.quote:Op maandag 25 april 2022 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom staat er een giftige plant in dit rijtje?
Ja ik was het wel van plan maar door onvoorziene gebeurtenissen liep mijn avond ineens anders.quote:Op dinsdag 26 april 2022 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meespeelde.
@:oriente en ik miste je
Volgende keer beterquote:Op dinsdag 26 april 2022 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik was het wel van plan maar door onvoorziene gebeurtenissen liep mijn avond ineens anders.
Netjes.quote:Op dinsdag 26 april 2022 07:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 311 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛🟨🟨🟨
🟩🟩🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 107 6/6
⬛🟨⬛⬛🟨⬛
⬛🟨🟨🟨⬛⬛
🟨🟨🟨⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛🟨🟨🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik ontsnap @:scrummie
mistequote:Op dinsdag 26 april 2022 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meespeelde.
@:oriente en ik miste je
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 april 2022 08:57 schreef RamboDirk het volgende:
Ik sla woordle een keer over als jullie het niet erg vinden.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 08:57 schreef RamboDirk het volgende:
Ik sla woordle een keer over als jullie het niet erg vinden.
jaaaaaaaaquote:
bcs?quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:44 schreef GGMM het volgende:
Woordle 311 5/6
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟨🟨🟨
🟨🟩🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 107 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨🟨🟨
🟨🟨🟨⬛🟨⬛
🟨🟩🟨🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Die 6e poging is eigenlijk totaal nutteloos
Fijne BCS dag allemaal
quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
o
ik kijk geen slappe aftreksels van goede series
Dit kan niet.quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
o
We own this city dagquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:44 schreef GGMM het volgende:
Woordle 311 5/6
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟨🟨🟨
🟨🟩🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 107 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨🟨🟨
🟨🟨🟨⬛🟨⬛
🟨🟩🟨🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Die 6e poging is eigenlijk totaal nutteloos
Fijne BCS dag allemaal
Nee. Dit kan niet.quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
o
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |