Ik vind een vrijmarkt altijd ERG leuk. Daarnaast ben ik een groot liefhebber van overdag bier drinken.quote:Op maandag 25 april 2022 15:52 schreef maxi-mus het volgende:
Koningsdag is voor vlaggetjesvolk en proleten.
Ik ga werken.quote:Op maandag 25 april 2022 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind een vrijmarkt altijd ERG leuk. Daarnaast ben ik een groot liefhebber van overdag bier drinken.
Maar dan blijven jullie toch lekker thuis hee. @:kingroland check deze FOK! autisten en boomers.
Lekker andermans afgedankte rotzooi kopen.quote:Op maandag 25 april 2022 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind een vrijmarkt altijd ERG leuk. Daarnaast ben ik een groot liefhebber van overdag bier drinken.
Maar dan blijven jullie toch lekker thuis hee. @:kingroland check deze FOK! autisten en boomers.
Eens.quote:Op maandag 25 april 2022 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij nou 3 kwartier lang was
Maar dit gifje had makkelijk 958kb gekund
Je dikke hoerenmoeder.quote:Op maandag 25 april 2022 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij nou 3 kwartier lang was
Maar dit gifje had makkelijk 958kb gekund
Dankzij @JR-Style-93 weet ik dat die vrouw in zijn bed heeft gepoept.quote:Op maandag 25 april 2022 16:19 schreef RamboDirk het volgende:
SjonnieGod zit er alweer klaar voor. Amerika
Dit is geil.quote:Op maandag 25 april 2022 16:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dankzij @:JR-Style-93 weet ik dat die vrouw in zijn bed heeft gepoept.
Moeten ze er niet zo'n lange zit van maken.quote:Op maandag 25 april 2022 16:24 schreef GGMM het volgende:
Mensen die een film in delen kijken neem ik niet serieus
Jij gaat niet tussendoor naar het toilet/eten/drinken ?quote:Op maandag 25 april 2022 16:24 schreef GGMM het volgende:
Zo'n kleine blaas heb ik nietquote:Op maandag 25 april 2022 16:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij gaat niet tussendoor naar het toilet?
Ik ben er vandaag pas mee begonnen, imbeciel.quote:Op maandag 25 april 2022 16:24 schreef GGMM het volgende:
Enorm vies wijf.quote:Op maandag 25 april 2022 16:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dankzij @:JR-Style-93 weet ik dat die vrouw in zijn bed heeft gepoept.
Dan hoef jij je niet aangesproken te voelen geloof ik?quote:Op maandag 25 april 2022 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag pas mee begonnen, imbeciel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |