quote:
jaaaquote:Je koe Piëmontees 1026 is deze week geslacht. Het vlees wordt momenteel nat gerijpt. Hierdoor wordt het vlees zachter van structuur en voller van smaak. Dit duurt zo’n 21 dagen.
Hieronder staat de datum waarop jouw pakket wordt geleverd. De avond voor de levering ontvang je een email met track en trace. Hiermee kun je jouw pakket gemakkelijk online volgen.
Zeker. Maar die loopt tegen hetzelfde aan hè.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
klagen bij de leverancier een optie?
DHL is net als de duivel.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kun jij bidden voor Lans? Hij zit in de hoek waar de klappen vallen.
Hij is toch degene die zaken doet met DHL? Wat een lul.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Maar die loopt tegen hetzelfde aan hè.
nog steeds niks, wtfquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoerige hoerige DHL. Man man man wat een club zeg.
Hij kan bij mij weinig fout doen. De eerste leverancier heeft verzaakt tijdig te notificeren. Maar die is nu bezig met een alternatief.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij is toch degene die zaken doet met DHL? Wat een lul.
Pakketdiensten - en dan met name de helpdesk - zijn het duivelsgebroed van de de huidige economie.quote:
zijn wel meer dingen waar ik me aan erger, het uitbuiten van de bezorgers bijvoorbeeld en niet alleen die van DHLquote:Op dinsdag 26 april 2022 13:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pakketdiensten - en dan met name de helpdesk - zijn het duivelsgebroed van de de huidige economie.
Bezorgers zelf zijn ook niet allemaal 100% hoor. Daar kun je afspraken mee maken, maar 2 dagen later zijn ze dat weer vergeten. Ik heb neerzettoestemming en laat de poort altijd open als ik weet dat er pakketjes komen. Inmiddels vind ik mijn pakketjes overal terug, maar nooit meer op de plek die daar eigenlijk voor bestemd is.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn wel meer dingen waar ik me aan erger, het uitbuiten van de bezorgers bijvoorbeeld en niet alleen die van DHL
if you pay peanuts you get monkeysquote:Op dinsdag 26 april 2022 13:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bezorgers zelf zijn ook niet allemaal 100% hoor. Daar kun je afspraken mee maken, maar 2 dagen later zijn ze dat weer vergeten. Ik heb neerzettoestemming en laat de poort altijd open als ik weet dat er pakketjes komen. Inmiddels vind ik mijn pakketjes overal terug, maar nooit meer op de plek die daar eigenlijk voor bestemd is.
Dat is wel erg hoog.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
BCS Seizoen 6 aflevering 3: 9.5/10.
@:ggmm
Maar niet perfect zo te lezen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is ook een onwijs goede aflevering.
Er is altijd ruimte voor verbetering.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar niet perfect zo te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |