SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja is een latertje geworden want ik wou F1 nog terugkijkenquote:Op maandag 25 april 2022 05:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je hebt wel goed doorgehaald
Zelfs toen ze in dat rode preutenpakje stond te hupsen zag ik dat het een psychiatrische patiënt is en dat vind ik net zo aantrekkelijk als kattenuitwerpselen.quote:
Helemaal mijn typequote:Op maandag 25 april 2022 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs toen ze in dat rode preutenpakje stond te hupsen zag ik dat het een psychiatrische patiënt is
Weer vieze spinnenplaatjes?quote:Op maandag 25 april 2022 12:32 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Zo tropisch is 'ie niet eens.quote:Op maandag 25 april 2022 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, om Dud0r nou een tropische rode hond te noemen
Red rocket eerderquote:Op maandag 25 april 2022 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, om Dud0r nou een tropische rode hond te noemen
Durf ik dit te googlen?quote:
Het is Gerrie he, dik kans dat het iets onthutsend goors isquote:
Het heeft niks met een spuugpot te maken.quote:Op maandag 25 april 2022 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is Gerrie he, dik kans dat het iets onthutsend goors is
Dacht dat jij al in Finland zatquote:Op maandag 25 april 2022 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is Gerrie he, dik kans dat het iets onthutsend goors is
zien we dan wel weerquote:Op maandag 25 april 2022 12:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Schijnt dat het dan stikt van de muggen daar
niet meer dan in Nederland nabij wateren.quote:Op maandag 25 april 2022 12:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Schijnt dat het dan stikt van de muggen daar
Ja, nee, die weet ik inmiddels.quote:Op maandag 25 april 2022 13:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
US heeft het steeds over lippenstift
Dit ja, meertjes een beetje mijden en het gaat best.quote:Op maandag 25 april 2022 13:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet meer dan in Nederland nabij wateren.
Dank, scheelt weer wazige shit in m'n zoekgeschiedenis.quote:
oh ja dan is het waarequote:Op maandag 25 april 2022 13:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
US heeft het steeds over lippenstift
wist niet dat jij brabants wasquote:
qua praatjes wel jaquote:Op maandag 25 april 2022 13:15 schreef Karzai het volgende:
De Brabanders zijn hier volgens mij wel in de meerderheid
Mooiste, slimste en leukste volk ter wereld, rond Eindje wel wat extra autisten door ASML, de High Tech Campus en Philips maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op maandag 25 april 2022 13:15 schreef Karzai het volgende:
Wonen ook de meeste geiten in brabantquote:Op maandag 25 april 2022 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooiste, slimste en leukste volk ter wereld, rond Eindje wel wat extra autisten door ASML, de High Tech Campus en Philips maar dat mag de pret niet drukken.
Checkquote:Op maandag 25 april 2022 13:15 schreef Karzai het volgende:
Ik identificeer me niet als Brabanderquote:Op maandag 25 april 2022 13:15 schreef Karzai het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2022 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Had ik toch niet achter @:dud0r gezocht, om met zijn rode raket in de dm van Gerrie te sliden
En de extra toeslag als je iets zwaars wilt verzendenquote:Op maandag 25 april 2022 13:45 schreef Ama het volgende:
Wat is de Pets Place webshop kut.Stond er de hele tijd dat ze het naar de winkel verzenden, kon ook niks anders aanklikken. Nu blijkt dat winkel geen eens kan en dat het standaard naar je huis gaat. Hoezo zo verwarrend.
Ze willen dat wel weer maar nu is die hele webshop van de leg daardoor.
Ja dat is ook wel verrot, alsnog 4 euro verzendkosten moeten betalen maar ja verder geen verzendkosten.quote:Op maandag 25 april 2022 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de extra toeslag als je iets zwaars wilt verzenden
hebben ratten een toilet?quote:Op maandag 25 april 2022 13:48 schreef Ama het volgende:
Moest speciaal spul hebben voor in de toiletjes dus moest wel bestellen.Anders moet ik heel Emmen door met iemand. Wil ze wel zindelijk hebben.
geen idee.quote:Op maandag 25 april 2022 13:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Van die hoektoiletjes die konijnen enz ook hebben.
Konijnen enz kan je allemaal zindelijk maken (als ze niet te eigenwijs zijn).quote:Op maandag 25 april 2022 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee.
ik heb ook nooit konijnen met een toilet gezien. dacht dat die gewoon willekeurig in hun kooi piesen
nooit gewetenquote:Op maandag 25 april 2022 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Konijnen enz kan je allemaal zindelijk maken (als ze niet te eigenwijs zijn).
Nee dat zijn cavia's. Die pissen waar ze liggen. Vrijwel alle andere dieren zijn wel normaal.quote:Op maandag 25 april 2022 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee.
ik heb ook nooit konijnen met een toilet gezien. dacht dat die gewoon willekeurig in hun kooi piesen
en blijven ze dan ook liggen?quote:Op maandag 25 april 2022 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat zijn cavia's. Die pissen waar ze liggen. Vrijwel alle andere dieren zijn wel normaal.
Cavia's zijn niet zindelijk te maken?quote:Op maandag 25 april 2022 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat zijn cavia's. Die pissen waar ze liggen. Vrijwel alle andere dieren zijn wel normaal.
Niet dat ik weet.quote:
toppunt van luiheidquote:
Haal gewoon elke dag snel doekje erdoor. En dan elke week goed schoonmaken, tot ze zindelijk zijn. Daarna kan het wel minder denk ik als ik elke dag beetje bij hou.quote:Op maandag 25 april 2022 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Daarom maakte ik de kooi eerst om de drie a vier dagen schoon.
Lekker bezigquote:Op maandag 25 april 2022 14:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis na een postronde van ca 30 km...
Kun je ze vast wel leren.quote:Op maandag 25 april 2022 14:04 schreef datismijnmening het volgende:
Zijn capibara’s wel zindelijk?
Anders moet ik ze van mijn potentiële huisdierenlijst halen.
Bedoel je plonscaafs?quote:Op maandag 25 april 2022 14:04 schreef datismijnmening het volgende:
Zijn capibara’s wel zindelijk?
Anders moet ik ze van mijn potentiële huisdierenlijst halen.
Anders gewoon een luiertje ombindenquote:
is dat briefje van vandaag? dan ben je gewoon te snel geweestquote:Op maandag 25 april 2022 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
godverddekutklote
ligt een briefje in de bus van PostNL dat ik niet thuis was. Ligt het pakketje bij de plus.
Ik naar de plus
Of ik iets besteld had? Waar het vandaan kwam? Wanneer ik dat briefje gekregen had? (Think about that one for a second).
Nee ze hadden het niet. Misschien ligt het bij een ander PostNL punt.![]()
En ik moet het wel binnen een week ophalen anders sturen ze het terug, maar waar ze zeggen dat het ligt is het niet en waar het wel is mag Joost weten. Sterf toch waardeloos grafbedrijf
Vaak kun je zo'n pakketje pas na 3 uur (of nog later) ophalen bij het pakketpunt.quote:Op maandag 25 april 2022 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
godverddekutklote
ligt een briefje in de bus van PostNL dat ik niet thuis was. Ligt het pakketje bij de plus.
Ik naar de plus
Of ik iets besteld had? Waar het vandaan kwam? Wanneer ik dat briefje gekregen had? (Think about that one for a second).
En ik moet het wel binnen een week ophalen anders sturen ze het terug, maar waar ze zeggen dat het ligt is het niet en waar het wel is mag Joost weten. Sterf toch waardeloos grafbedrijf
Schelden en vloeken moet je alleen doen bij groot onrecht of rampspoed van geliefden, niet om een pakketjequote:Op maandag 25 april 2022 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat briefje is van ergens tussen donderdagochtend en gisteravond.
Hou je bek jijquote:Op maandag 25 april 2022 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schelden en vloeken moet je alleen doen bij groot onrecht of rampspoed van geliefden, niet om een pakketje
Staat er geen 3S code op dat briefje???quote:Op maandag 25 april 2022 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
godverddekutklote
Ik naar de plus
Tis watquote:Op maandag 25 april 2022 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
godverddekutklote
Ik naar de plus
Surequote:Op maandag 25 april 2022 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schelden en vloeken moet je alleen doen bij groot onrecht of rampspoed van geliefden, niet om een pakketje
Adem in en adem uit.quote:Op maandag 25 april 2022 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
godverddekutklote
Ik naar de plus
quote:Op maandag 25 april 2022 15:07 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)n-doe-maar-overleden
quote:Op maandag 25 april 2022 15:07 schreef CherryLips het volgende:
oei, snel de radio slopenquote:
Ik heb er helemaal niks mee.quote:
Gaat wel hard de afgelopen tijd met de popiconen van weleerquote:Op maandag 25 april 2022 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Ja of ik loop er morgen wel even langs of zo. Zo'n briefje als dit heb ik ook geen reet aan.quote:Op maandag 25 april 2022 15:02 schreef Ama het volgende:
Bel anders dat andere PostNL punt even om te vragen of het daar ligt?
Laat maar.
De Bom is best leukquote:Op maandag 25 april 2022 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal niks mee.
Sterker nog. ik heb er een hekel aan
Dat is jouw meningquote:
Jij hoort zeker liever de Def Rhymz versiequote:Op maandag 25 april 2022 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening
En ik ben het hier niet mee eens
Ocharme, lieve rechtschapen man.quote:Op maandag 25 april 2022 15:07 schreef CherryLips het volgende:
wat een aannames weerquote:Op maandag 25 april 2022 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hoort zeker liever de Def Rhymz versie
Jeetjequote:Op maandag 25 april 2022 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat ooit achter een Helčne aan te vangen en toen draaide ik deze ook grijs.quote:Op maandag 25 april 2022 15:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
Vond dit toch wel het leukste nummerook omdat iemand die ik kende ooit Helčne met mijn naam verving
![]()
Belle Foshizzle is wel net iets lastiger zingenquote:Op maandag 25 april 2022 15:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
Vond dit toch wel het leukste nummerook omdat iemand die ik kende ooit Helčne met mijn naam verving
![]()
Mn echte naam dan hčquote:Op maandag 25 april 2022 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Belle Foshizzle is wel net iets lastiger zingen
Is Foshizzle niet je echte naam?quote:Op maandag 25 april 2022 15:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mn echte naam dan hč![]()
klinkt dan toch wat beter, en is op zich ook een Franse naam
Lolquote:
Belle Genevičve?quote:Op maandag 25 april 2022 15:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mn echte naam dan hč![]()
klinkt dan toch wat beter, en is op zich ook een Franse naam
Hahaha nee, gelukkig niet zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
hoeveel pogingen hebben we nog?quote:
Zoveel als jullie willenquote:
quote:Op maandag 25 april 2022 15:36 schreef UitStraling het volgende:
Aangepast voor GRMBL
Oe bal Hélčne
Hélčne ma ballen
Ik weet niet of het goed of slecht is
Dat ik je insmeren wou
En wat een ander ook mag zeggen
Ik vond het eng bij jou
Zoals je naast me ligt te scheten
Zo heb ik jou nog niet geroken
Je lijkt ineens geen kind meer
Maar zo bruin en bijna toch wel veertig
Bertha!quote:
Dusss.....quote:
Ontelbare middelvingers die het vochtige pretgaatje zijn binnengetreden door Henny en Ernst.quote:Op maandag 25 april 2022 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook groot geworden door de Brabantse hippie-jaren.
dan ga ik voor Juliëttequote:
Nee jammer genoeg niet , mooie naam wel, die van mij is wat normalerquote:
Frederique zou ik prima vindenquote:Op maandag 25 april 2022 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ik een goede keuze vinden.
Hoop niet op Frederique.
Mariëlle?quote:Op maandag 25 april 2022 15:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee jammer genoeg niet , mooie naam wel, die van mij is wat normaler
Ok Marleenquote:Op maandag 25 april 2022 15:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ken wel een leuke Emanuelle. Schrijf die ook maar even op bij de lijst voor baby-namen.quote:Op maandag 25 april 2022 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Frederique zou ik prima vinden
Emanuelle misschien wat minder
Jezusquote:Op maandag 25 april 2022 15:36 schreef UitStraling het volgende:
Aangepast voor GRMBL
Oe bal Hélčne
Hélčne ma ballen
Ik weet niet of het goed of slecht is
Dat ik je insmeren wou
En wat een ander ook mag zeggen
Ik vond het eng bij jou
Zoals je naast me ligt te scheten
Zo heb ik jou nog niet geroken
Je lijkt ineens geen kind meer
Maar zo bruin en bijna toch wel veertig
Francien? Dat is wel erg Frans.quote:Op maandag 25 april 2022 15:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dan zou ik toch Emmy als roepnaam aanhoudenquote:Op maandag 25 april 2022 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken wel een leuke Emanuelle. Schrijf die ook maar even op bij de lijst voor baby-namen.
Lijkt teveel op Bonduelle.quote:Op maandag 25 april 2022 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken wel een leuke Emanuelle. Schrijf die ook maar even op bij de lijst voor baby-namen.
Kan.quote:Op maandag 25 april 2022 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan zou ik toch Emmy als roepnaam aanhouden
Romana dan maarquote:
Komende uur op StuBru volledig Doe Maarquote:
Op de scooterquote:
Een uur is ook weer niet nodig.quote:Op maandag 25 april 2022 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komende uur op StuBru volledig Doe Maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 25 april 2022 16:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit is toch wel de beste Doe Maar tekst, al is het wel uit het Pré -Vrienten tijdperkAh ja oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nee, De Bom is natuurlijk veel beter en zo hebben ze nog wel meer betere nummers. Dat wat ik postte is gewoon grappig op zijn tijd.quote:
Nu zit die gifje voor altijd gekoppeld aan fosh in m'n hoofdquote:
Had sowieso wel verwacht dat ze zwoel kon dansen.quote:Op maandag 25 april 2022 16:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nu zit die gifje voor altijd gekoppeld aan fosh in m'n hoofd
Handjes boven de tafel hequote:
Kan dat niet even in een spoiler ajb...quote:
Mijn post?quote:Op maandag 25 april 2022 16:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kan dat niet even in een spoiler ajb...
Dat wordt naar de stort brengenquote:Op maandag 25 april 2022 16:26 schreef Ama het volgende:
Echt net nu ik veel bestel komt oud papier niet komende maand.
Ben bang van wel ja want heb geen zin om er een maand tegenaan te loeren.quote:
Nee, dat gifje van Romanaquote:Op maandag 25 april 2022 16:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn post?
Kan wel maar of het nut heeft
Snel weer ben jequote:
Zij ook haha. Ja morgenvroeg kan ik wel zegt ze.quote:
Doe eens ff normaal johquote:Op maandag 25 april 2022 16:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nu zit die gifje voor altijd gekoppeld aan fosh in m'n hoofd
Nou vooruit dan maarquote:Op maandag 25 april 2022 16:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal johje weet dat ik er niet zo uitzie
quote:Op maandag 25 april 2022 16:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal johje weet dat ik er niet zo uitzie
Dus datquote:
Chocolade of een prostituee werkt beter dan verzadigd vet.quote:Op maandag 25 april 2022 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
voel me chagrijnig. Zin om kapsalon te bestellen
Bedankt voor de tip. Doen we niks mee.quote:Op maandag 25 april 2022 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chocolade of een prostituee werkt beter dan verzadigd vet.
quote:Op maandag 25 april 2022 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Doen we niks mee.
Zeg nooit nee tegen chocola.quote:Op maandag 25 april 2022 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik, anders had je nu wel een tiet in je handen in plaats van een Turks telefoonnummer.quote:Op maandag 25 april 2022 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon verbrandenquote:Op maandag 25 april 2022 16:26 schreef Ama het volgende:
Post-treinrondje blues?quote:Op maandag 25 april 2022 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
voel me chagrijnig. Zin om kapsalon te bestellen
Captain's log: kliko is hier nog steeds niet geleegdquote:Op maandag 25 april 2022 16:26 schreef Ama het volgende:
O ja moet ik ook nog wegbrengen.quote:Op maandag 25 april 2022 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja, oud papier. Dat moet ik ergens deze week ook op straat kwakken.
Kutweer denk ik. Komt morgen wel weer goed schijnbaar.quote:
quote:Op maandag 25 april 2022 17:20 schreef kwiwi het volgende:
Had een dag vrij maar was alsnog de halve dag op kantoor
Zat vandaag naar de koeien te kijken toen ik zat te wachten op de werklui. Ze waren aan het spelen en eentje gleed uit, daarna stond ze op en keek direct in mijn richting zo van "oh shit heeft ze dat gezien?"quote:
Gewoon vragen. Vinden ze vast leukquote:Op maandag 25 april 2022 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Bij het verpleegtehuis een eindje verderop zitten blijkbaar alpaca's voor entertainment van de oude mensjes en daar is vorige week een jonkie geboren. Jonge alpaca dus. Geen jonge bejaarde.
Ik vraag me af of ik daar ook mag komen ook al kom ik niet op bezoek ofzo.
Normaal is het super relaxt, maar nu m'n baas nog steeds op personal leave is heb ik 2 banen. Het goede is dat ik nu haar job titel als "interim" op m'n CV kan zetten en dat is wel handigquote:Op maandag 25 april 2022 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Op dat front vind ik je nieuwe werkgever geen verbetering Kwiwi
Gewoon binnenlopen en zeggen "hee oma!", er zal vast een dement iemand op reagerenquote:Op maandag 25 april 2022 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Bij het verpleegtehuis een eindje verderop zitten blijkbaar alpaca's voor entertainment van de oude mensjes en daar is vorige week een jonkie geboren. Jonge alpaca dus. Geen jonge bejaarde.
Ik vraag me af of ik daar ook mag komen ook al kom ik niet op bezoek ofzo.
Vrees dat het tegenvaltquote:Op maandag 25 april 2022 17:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zat vandaag naar de koeien te kijken toen ik zat te wachten op de werklui. Ze waren aan het spelen en eentje gleed uit, daarna stond ze op en keek direct in mijn richting zo van "oh shit heeft ze dat gezien?"Soms zou ik willen weten wat dieren denken
Met een beetje geluk krijg je zakgeldquote:Op maandag 25 april 2022 17:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon binnenlopen en zeggen "hee oma!", er zal vast een dement iemand op reageren
Dat zou wat zijn, als blijkt dat ze de hele dag tijdens het gras eten filosofische gesprekken hebben.quote:Op maandag 25 april 2022 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrees dat het tegenvalt![]()
Of ze staan de hele dag te mijmeren over Descartes en de relativiteitstheorie. Kan ook
Hmm, als je maar oppast dat je niet overwerkt raakt als interim-chef fruitschaal.quote:Op maandag 25 april 2022 17:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Normaal is het super relaxt, maar nu m'n baas nog steeds op personal leave is heb ik 2 banen. Het goede is dat ik nu haar job titel als "interim" op m'n CV kan zetten en dat is wel handig
Whehehequote:Op maandag 25 april 2022 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een beetje geluk krijg je zakgeld
"Hoe krijg ik mijn machtige stierenzaad in de grote cloaca van dikke Bertha zonder dat ze me compleet onder schijt"quote:Op maandag 25 april 2022 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrees dat het tegenvalt![]()
Of ze staan de hele dag te mijmeren over Descartes en de relativiteitstheorie. Kan ook
Gewoon met je rapportcijfers langsgaanquote:Op maandag 25 april 2022 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koe met een cloaca ja?quote:Op maandag 25 april 2022 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hoe krijg ik mijn machtige stierenzaad in de grote cloaca van dikke Bertha zonder dat ze me compleet onder schijt"
Ik heb gisteren 160 Schotse Hooglanders van dichtbij bewonderd, maar daar leken ze niet heel erg mee bezigquote:Op maandag 25 april 2022 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hoe krijg ik mijn machtige stierenzaad in de grote cloaca van dikke Bertha zonder dat ze me compleet onder schijt"
Het hele bejaardenhuis langsquote:Op maandag 25 april 2022 17:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon met je rapportcijfers langsgaan
Nadat wilde Enrique de toreadorstier zijn balans verloor op Bertha's vakantie naar de Costa del Sol.quote:
Het wiel zullen ze wel nooit uitvinden die koeden maar ze smaken lekkerquote:Op maandag 25 april 2022 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 160 Schotse Hooglanders van dichtbij bewonderd, maar daar leken ze niet heel erg mee bezig
quote:Op maandag 25 april 2022 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het wiel zullen ze wel nooit uitvinden die koeden maar ze smaken lekker
Ja 35 cent voor een ijsjequote:Op maandag 25 april 2022 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van Schotten verwacht ik het juist meer.quote:Op maandag 25 april 2022 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 160 Schotse Hooglanders van dichtbij bewonderd, maar daar leken ze niet heel erg mee bezig
quote:Op maandag 25 april 2022 18:09 schreef dud0r het volgende:
Heeft er iemand zin om voor me te koken? Ik heb er geen zin in.
gehaktbal kassiewijle voor bakkenquote:Op maandag 25 april 2022 18:35 schreef Ama het volgende:
Hondjes van de buurvrouw blaffen al de hele dag. Iemand twee hondjes hebben?
kopen voor 50 cent en op de grond smijten.quote:Op maandag 25 april 2022 18:35 schreef Ama het volgende:
Nee dank jequote:Op maandag 25 april 2022 18:35 schreef Ama het volgende:
Ik zal de Waterkoker aanzettenquote:Op maandag 25 april 2022 18:09 schreef dud0r het volgende:
Heeft er iemand zin om voor me te koken? Ik heb er geen zin in.
nog duur ook, kom er ook niet meerquote:Op maandag 25 april 2022 18:41 schreef Moeraskat het volgende:
Wat een pauper pubers in de Mc Donaldsnu weet ik direct (o.a ) waarom ik daar dus nooit kom. Buiten het smerige eten om.
Ga je instant noodles voor me maken?quote:
Vertel ons alles! Waarom waren het pauper pubersquote:Op maandag 25 april 2022 18:41 schreef Moeraskat het volgende:
Wat een pauper pubers in de Mc Donaldsnu weet ik direct (o.a ) waarom ik daar dus nooit kom. Buiten het smerige eten om.
burger maken en patat bakken kan ik zelf nog welquote:
wat je overhoud morgen in de magnetron doen voor de lunchquote:Op maandag 25 april 2022 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
had eerlijk gezegd wel met een snekkie minder gekund, maar ja, de aids die "minimum bestelbedrag" heet.
Daarom laat ik nooit iets bezorgen, heb meestal genoeg aan eten voor de helft van het bedragquote:Op maandag 25 april 2022 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
had eerlijk gezegd wel met een snekkie minder gekund, maar ja, de aids die "minimum bestelbedrag" heet.
Als je gewoon even naar de snackbar loopt, heb je daar geen last vanquote:Op maandag 25 april 2022 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom er eigenlijk alleen als ik op vakantie benquote:Op maandag 25 april 2022 18:41 schreef Moeraskat het volgende:
Dat krijg ik allemaal echt niet op haha maar het is wel lekker.quote:
Dan doe ik meestal een milkshake ofzo erbij.quote:Op maandag 25 april 2022 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Grillhouse hier bezorgt gewoon vanaf 5 euroquote:Op maandag 25 april 2022 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daarom laat ik nooit iets bezorgen, heb meestal genoeg aan eten voor de helft van het bedrag
Goeie docu wel.quote:Op maandag 25 april 2022 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Ga maar eens beginnen aan de docu over de moordclown
Netjesquote:Op maandag 25 april 2022 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Grillhouse hier bezorgt gewoon vanaf 5 euro
Nu een beetje laat voorquote:Op maandag 25 april 2022 18:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
wat je overhoud morgen in de magnetron doen voor de lunch
Dat jeugdheld zal wel mee vallen, anders had je zijn voornaam wel goed geschreven...quote:Op maandag 25 april 2022 18:30 schreef Karzai het volgende:
Hennie Vrienten overleden, zo'n beetje al mijn jeugdhelden leggen het loodje nu
Dat lijkt me niet lekker.quote:Op maandag 25 april 2022 18:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
wat je overhoud morgen in de magnetron doen voor de lunch
Is ook zo. Maar ik heb de schoenen al uitquote:Op maandag 25 april 2022 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je gewoon even naar de snackbar loopt, heb je daar geen last van
Blikje cola.quote:Op maandag 25 april 2022 18:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan doe ik meestal een milkshake ofzo erbij.
ja heb ook nog wel wat magnetronbakken staan. Maar beter voor bijv woensdag. Dan zullen de levertijden wel oplopen ben ik bangquote:Op maandag 25 april 2022 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daarom laat ik nooit iets bezorgen, heb meestal genoeg aan eten voor de helft van het bedrag
Heeft ook goede porties, een broodje döner van 5 euro is een complete maaltijdquote:
Kun je tenminste bewaren. En whisky vies mee maken of zo.quote:
is ook zo, was net voor mijn tijdquote:Op maandag 25 april 2022 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat jeugdheld zal wel mee vallen, anders had je zijn voornaam wel goed geschreven...
Die kun je ook weer aantrekkenquote:Op maandag 25 april 2022 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar ik heb de schoenen al uit
'T is wel goed. Sta nu op 6000 stappen vandaag. Afgelopen weekend al actief genoeg geweest (8k, 15k, 11k, 9k).quote:
met dit voedsel is dat niet genoegquote:Op maandag 25 april 2022 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is wel goed. Sta nu op 6000 stappen vandaag. Afgelopen weekend al actief genoeg geweest (8k, 15k, 11k, 9k).
Ja het eerste dat ik doe zodra ik binnenkom is schoenen uit, dus trek wel meermaals per dag schoenen aanquote:
Ik ook, no shoe policy in huisquote:Op maandag 25 april 2022 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het eerste dat ik doe zodra ik binnenkom is schoenen uit, dus trek wel meermaals per dag schoenen aan
Gisteren hebben we helemaal niet gegeten. Was om over half tien pas thuis.quote:
verschrikkelijkquote:Op maandag 25 april 2022 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het eerste dat ik doe zodra ik binnenkom is schoenen uit, dus trek wel meermaals per dag schoenen aan
wat zegt de weegschaal, maak je al vooruitgang?quote:Op maandag 25 april 2022 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
'T is wel goed. Sta nu op 6000 stappen vandaag. Afgelopen weekend al actief genoeg geweest (8k, 15k, 11k, 9k).
Jawel, afgelopen 2 weken al ruim een kilo afgevallenquote:Op maandag 25 april 2022 19:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
wat zegt de weegschaal, maak je al vooruitgang?
Voor bezoekers ben ik niet zo moeilijk, maar heb het liefste zo min mogelijk schoenen aan, en nu het weer warmer begint te worden kunnen de sokken ook gelijk uitquote:
Jij loopt met schoenen aan zodra je je bed uitkomt en doet ze weer uit als je er in gaat?quote:
Good busyquote:Op maandag 25 april 2022 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar inderdaad, een after-dinner blokkie om is eigenlijk wel lekker. Zo nog even de schoenen aan dus.
Ja dat bewegen is het wel he. Ik dacht altijd dat het van het bier kwam, maar dat ben ik nou al een jaar of 5 stug aan het afbouwen (drink nu minder dan de helft van 5-6 jaar geleden). Maar dat merk je dus nauwelijks in gewichtquote:Op maandag 25 april 2022 19:02 schreef Karzai het volgende:
ik wil ook nog vijf kilo en mijn buikje kwijt, ga even keto doen
Bewegen doe ik genoeg in de winkel. loop en til de hele dag
Nee douchen wel zonder schoenenquote:Op maandag 25 april 2022 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij loopt met schoenen aan zodra je je bed uitkomt en doet ze weer uit als je er in gaat?
bijna wel ja..quote:Op maandag 25 april 2022 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij loopt met schoenen aan zodra je je bed uitkomt en doet ze weer uit als je er in gaat?
Ja dat verschil merk je echt snel, ben nu de afgelopen maanden wat minder aan het wandelen maar eet nog ongeveer hetzelfde en er komt nu voor het eerst in 3 jaar weer een beetje bijquote:Op maandag 25 april 2022 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat bewegen is het wel he. Ik dacht altijd dat het van het bier kwam, maar dat ben ik nou al een jaar of 5 stug aan het afbouwen (drink nu minder dan de helft van 5-6 jaar geleden). Maar dat merk je dus nauwelijks in gewichtmoet toch echt aan de bewegerij
Mja ik heb ze het liefste zo min mogelijk aan, dus dan ontkom je daar niet aanquote:Op maandag 25 april 2022 19:05 schreef mschol het volgende:
[..]
bijna wel ja..
continue aan uit is echt verschrikkelijk kut
ik ga het even met minder, brood, aardappelen, rijst en pasta proberenquote:Op maandag 25 april 2022 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat bewegen is het wel he. Ik dacht altijd dat het van het bier kwam, maar dat ben ik nou al een jaar of 5 stug aan het afbouwen (drink nu minder dan de helft van 5-6 jaar geleden). Maar dat merk je dus nauwelijks in gewichtmoet toch echt aan de bewegerij
Bezoekers ook schoenen uit hier, loop graag op blote voeten rond en wil niet in het vuil van buiten staanquote:Op maandag 25 april 2022 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor bezoekers ben ik niet zo moeilijk, maar heb het liefste zo min mogelijk schoenen aan, en nu het weer warmer begint te worden kunnen de sokken ook gelijk uit
Ja zoveel bezoek krijg ik ook weer nietquote:Op maandag 25 april 2022 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bezoekers ook schoenen uit hier, loop graag op blote voeten rond en wil niet in het vuil van buiten staan
Heb je papucs voor je bezoekers?quote:Op maandag 25 april 2022 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bezoekers ook schoenen uit hier, loop graag op blote voeten rond en wil niet in het vuil van buiten staan
Wat zijn papucs? Heb sloffen voor bezoekers.quote:Op maandag 25 april 2022 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je papucs voor je bezoekers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |