Chocolade of een prostituee werkt beter dan verzadigd vet.quote:Op maandag 25 april 2022 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
voel me chagrijnig. Zin om kapsalon te bestellen
Bedankt voor de tip. Doen we niks mee.quote:Op maandag 25 april 2022 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chocolade of een prostituee werkt beter dan verzadigd vet.
quote:Op maandag 25 april 2022 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Doen we niks mee.
Zeg nooit nee tegen chocola.quote:Op maandag 25 april 2022 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik, anders had je nu wel een tiet in je handen in plaats van een Turks telefoonnummer.quote:Op maandag 25 april 2022 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon verbrandenquote:Op maandag 25 april 2022 16:26 schreef Ama het volgende:
Echt net nu ik veel bestel komt oud papier niet komende maand.
Post-treinrondje blues?quote:Op maandag 25 april 2022 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
voel me chagrijnig. Zin om kapsalon te bestellen
Captain's log: kliko is hier nog steeds niet geleegdquote:Op maandag 25 april 2022 16:26 schreef Ama het volgende:
Echt net nu ik veel bestel komt oud papier niet komende maand.
O ja moet ik ook nog wegbrengen.quote:Op maandag 25 april 2022 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja, oud papier. Dat moet ik ergens deze week ook op straat kwakken.
Kutweer denk ik. Komt morgen wel weer goed schijnbaar.quote:
quote:Op maandag 25 april 2022 17:20 schreef kwiwi het volgende:
Had een dag vrij maar was alsnog de halve dag op kantoor
Zat vandaag naar de koeien te kijken toen ik zat te wachten op de werklui. Ze waren aan het spelen en eentje gleed uit, daarna stond ze op en keek direct in mijn richting zo van "oh shit heeft ze dat gezien?"quote:
Gewoon vragen. Vinden ze vast leukquote:Op maandag 25 april 2022 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Bij het verpleegtehuis een eindje verderop zitten blijkbaar alpaca's voor entertainment van de oude mensjes en daar is vorige week een jonkie geboren. Jonge alpaca dus. Geen jonge bejaarde.
Ik vraag me af of ik daar ook mag komen ook al kom ik niet op bezoek ofzo.
Normaal is het super relaxt, maar nu m'n baas nog steeds op personal leave is heb ik 2 banen. Het goede is dat ik nu haar job titel als "interim" op m'n CV kan zetten en dat is wel handigquote:Op maandag 25 april 2022 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Op dat front vind ik je nieuwe werkgever geen verbetering Kwiwi
Gewoon binnenlopen en zeggen "hee oma!", er zal vast een dement iemand op reagerenquote:Op maandag 25 april 2022 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Bij het verpleegtehuis een eindje verderop zitten blijkbaar alpaca's voor entertainment van de oude mensjes en daar is vorige week een jonkie geboren. Jonge alpaca dus. Geen jonge bejaarde.
Ik vraag me af of ik daar ook mag komen ook al kom ik niet op bezoek ofzo.
Vrees dat het tegenvaltquote:Op maandag 25 april 2022 17:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zat vandaag naar de koeien te kijken toen ik zat te wachten op de werklui. Ze waren aan het spelen en eentje gleed uit, daarna stond ze op en keek direct in mijn richting zo van "oh shit heeft ze dat gezien?"Soms zou ik willen weten wat dieren denken
Met een beetje geluk krijg je zakgeldquote:Op maandag 25 april 2022 17:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon binnenlopen en zeggen "hee oma!", er zal vast een dement iemand op reageren
Dat zou wat zijn, als blijkt dat ze de hele dag tijdens het gras eten filosofische gesprekken hebben.quote:Op maandag 25 april 2022 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrees dat het tegenvalt![]()
Of ze staan de hele dag te mijmeren over Descartes en de relativiteitstheorie. Kan ook
Hmm, als je maar oppast dat je niet overwerkt raakt als interim-chef fruitschaal.quote:Op maandag 25 april 2022 17:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Normaal is het super relaxt, maar nu m'n baas nog steeds op personal leave is heb ik 2 banen. Het goede is dat ik nu haar job titel als "interim" op m'n CV kan zetten en dat is wel handig
Whehehequote:Op maandag 25 april 2022 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een beetje geluk krijg je zakgeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |