SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja is een latertje geworden want ik wou F1 nog terugkijkenquote:Op maandag 25 april 2022 05:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je hebt wel goed doorgehaald
Zelfs toen ze in dat rode preutenpakje stond te hupsen zag ik dat het een psychiatrische patiënt is en dat vind ik net zo aantrekkelijk als kattenuitwerpselen.quote:
Helemaal mijn typequote:Op maandag 25 april 2022 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs toen ze in dat rode preutenpakje stond te hupsen zag ik dat het een psychiatrische patiënt is
Weer vieze spinnenplaatjes?quote:Op maandag 25 april 2022 12:32 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Zo tropisch is 'ie niet eens.quote:Op maandag 25 april 2022 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, om Dud0r nou een tropische rode hond te noemen
Red rocket eerderquote:Op maandag 25 april 2022 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, om Dud0r nou een tropische rode hond te noemen
Durf ik dit te googlen?quote:
Het is Gerrie he, dik kans dat het iets onthutsend goors isquote:
Het heeft niks met een spuugpot te maken.quote:Op maandag 25 april 2022 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is Gerrie he, dik kans dat het iets onthutsend goors is
Dacht dat jij al in Finland zatquote:Op maandag 25 april 2022 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is Gerrie he, dik kans dat het iets onthutsend goors is
zien we dan wel weerquote:Op maandag 25 april 2022 12:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Schijnt dat het dan stikt van de muggen daar
niet meer dan in Nederland nabij wateren.quote:Op maandag 25 april 2022 12:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Schijnt dat het dan stikt van de muggen daar
Ja, nee, die weet ik inmiddels.quote:Op maandag 25 april 2022 13:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
US heeft het steeds over lippenstift
Dit ja, meertjes een beetje mijden en het gaat best.quote:Op maandag 25 april 2022 13:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet meer dan in Nederland nabij wateren.
Dank, scheelt weer wazige shit in m'n zoekgeschiedenis.quote:
oh ja dan is het waarequote:Op maandag 25 april 2022 13:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
US heeft het steeds over lippenstift
wist niet dat jij brabants wasquote:
qua praatjes wel jaquote:Op maandag 25 april 2022 13:15 schreef Karzai het volgende:
De Brabanders zijn hier volgens mij wel in de meerderheid
Mooiste, slimste en leukste volk ter wereld, rond Eindje wel wat extra autisten door ASML, de High Tech Campus en Philips maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op maandag 25 april 2022 13:15 schreef Karzai het volgende:
Wonen ook de meeste geiten in brabantquote:Op maandag 25 april 2022 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooiste, slimste en leukste volk ter wereld, rond Eindje wel wat extra autisten door ASML, de High Tech Campus en Philips maar dat mag de pret niet drukken.
Checkquote:Op maandag 25 april 2022 13:15 schreef Karzai het volgende:
Ik identificeer me niet als Brabanderquote:Op maandag 25 april 2022 13:15 schreef Karzai het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2022 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Had ik toch niet achter @:dud0r gezocht, om met zijn rode raket in de dm van Gerrie te sliden
En de extra toeslag als je iets zwaars wilt verzendenquote:Op maandag 25 april 2022 13:45 schreef Ama het volgende:
Wat is de Pets Place webshop kut.Stond er de hele tijd dat ze het naar de winkel verzenden, kon ook niks anders aanklikken. Nu blijkt dat winkel geen eens kan en dat het standaard naar je huis gaat. Hoezo zo verwarrend.
Ze willen dat wel weer maar nu is die hele webshop van de leg daardoor.
Ja dat is ook wel verrot, alsnog 4 euro verzendkosten moeten betalen maar ja verder geen verzendkosten.quote:Op maandag 25 april 2022 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de extra toeslag als je iets zwaars wilt verzenden
hebben ratten een toilet?quote:Op maandag 25 april 2022 13:48 schreef Ama het volgende:
Moest speciaal spul hebben voor in de toiletjes dus moest wel bestellen.Anders moet ik heel Emmen door met iemand. Wil ze wel zindelijk hebben.
geen idee.quote:Op maandag 25 april 2022 13:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Van die hoektoiletjes die konijnen enz ook hebben.
Konijnen enz kan je allemaal zindelijk maken (als ze niet te eigenwijs zijn).quote:Op maandag 25 april 2022 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee.
ik heb ook nooit konijnen met een toilet gezien. dacht dat die gewoon willekeurig in hun kooi piesen
nooit gewetenquote:Op maandag 25 april 2022 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Konijnen enz kan je allemaal zindelijk maken (als ze niet te eigenwijs zijn).
Nee dat zijn cavia's. Die pissen waar ze liggen. Vrijwel alle andere dieren zijn wel normaal.quote:Op maandag 25 april 2022 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee.
ik heb ook nooit konijnen met een toilet gezien. dacht dat die gewoon willekeurig in hun kooi piesen
en blijven ze dan ook liggen?quote:Op maandag 25 april 2022 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat zijn cavia's. Die pissen waar ze liggen. Vrijwel alle andere dieren zijn wel normaal.
Cavia's zijn niet zindelijk te maken?quote:Op maandag 25 april 2022 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat zijn cavia's. Die pissen waar ze liggen. Vrijwel alle andere dieren zijn wel normaal.
Niet dat ik weet.quote:
toppunt van luiheidquote:
Haal gewoon elke dag snel doekje erdoor. En dan elke week goed schoonmaken, tot ze zindelijk zijn. Daarna kan het wel minder denk ik als ik elke dag beetje bij hou.quote:Op maandag 25 april 2022 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Daarom maakte ik de kooi eerst om de drie a vier dagen schoon.
Lekker bezigquote:Op maandag 25 april 2022 14:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis na een postronde van ca 30 km...
Kun je ze vast wel leren.quote:Op maandag 25 april 2022 14:04 schreef datismijnmening het volgende:
Zijn capibara’s wel zindelijk?
Anders moet ik ze van mijn potentiële huisdierenlijst halen.
Bedoel je plonscaafs?quote:Op maandag 25 april 2022 14:04 schreef datismijnmening het volgende:
Zijn capibara’s wel zindelijk?
Anders moet ik ze van mijn potentiële huisdierenlijst halen.
Anders gewoon een luiertje ombindenquote:
is dat briefje van vandaag? dan ben je gewoon te snel geweestquote:Op maandag 25 april 2022 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
godverddekutklote
ligt een briefje in de bus van PostNL dat ik niet thuis was. Ligt het pakketje bij de plus.
Ik naar de plus
Of ik iets besteld had? Waar het vandaan kwam? Wanneer ik dat briefje gekregen had? (Think about that one for a second).
Nee ze hadden het niet. Misschien ligt het bij een ander PostNL punt.![]()
En ik moet het wel binnen een week ophalen anders sturen ze het terug, maar waar ze zeggen dat het ligt is het niet en waar het wel is mag Joost weten. Sterf toch waardeloos grafbedrijf
Vaak kun je zo'n pakketje pas na 3 uur (of nog later) ophalen bij het pakketpunt.quote:Op maandag 25 april 2022 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
godverddekutklote
ligt een briefje in de bus van PostNL dat ik niet thuis was. Ligt het pakketje bij de plus.
Ik naar de plus
Of ik iets besteld had? Waar het vandaan kwam? Wanneer ik dat briefje gekregen had? (Think about that one for a second).
En ik moet het wel binnen een week ophalen anders sturen ze het terug, maar waar ze zeggen dat het ligt is het niet en waar het wel is mag Joost weten. Sterf toch waardeloos grafbedrijf
Schelden en vloeken moet je alleen doen bij groot onrecht of rampspoed van geliefden, niet om een pakketjequote:Op maandag 25 april 2022 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat briefje is van ergens tussen donderdagochtend en gisteravond.
Hou je bek jijquote:Op maandag 25 april 2022 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schelden en vloeken moet je alleen doen bij groot onrecht of rampspoed van geliefden, niet om een pakketje
Staat er geen 3S code op dat briefje???quote:Op maandag 25 april 2022 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
godverddekutklote
Ik naar de plus
Tis watquote:Op maandag 25 april 2022 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
godverddekutklote
Ik naar de plus
Surequote:Op maandag 25 april 2022 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schelden en vloeken moet je alleen doen bij groot onrecht of rampspoed van geliefden, niet om een pakketje
Adem in en adem uit.quote:Op maandag 25 april 2022 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
godverddekutklote
Ik naar de plus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |