burger maken en patat bakken kan ik zelf nog welquote:
wat je overhoud morgen in de magnetron doen voor de lunchquote:Op maandag 25 april 2022 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
had eerlijk gezegd wel met een snekkie minder gekund, maar ja, de aids die "minimum bestelbedrag" heet.
Daarom laat ik nooit iets bezorgen, heb meestal genoeg aan eten voor de helft van het bedragquote:Op maandag 25 april 2022 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
had eerlijk gezegd wel met een snekkie minder gekund, maar ja, de aids die "minimum bestelbedrag" heet.
Als je gewoon even naar de snackbar loopt, heb je daar geen last vanquote:Op maandag 25 april 2022 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom er eigenlijk alleen als ik op vakantie benquote:Op maandag 25 april 2022 18:41 schreef Moeraskat het volgende:
Wat een pauper pubers in de Mc Donaldsnu weet ik direct (o.a ) waarom ik daar dus nooit kom. Buiten het smerige eten om.
Dat krijg ik allemaal echt niet op haha maar het is wel lekker.quote:
Dan doe ik meestal een milkshake ofzo erbij.quote:Op maandag 25 april 2022 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Grillhouse hier bezorgt gewoon vanaf 5 euroquote:Op maandag 25 april 2022 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daarom laat ik nooit iets bezorgen, heb meestal genoeg aan eten voor de helft van het bedrag
Goeie docu wel.quote:Op maandag 25 april 2022 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Ga maar eens beginnen aan de docu over de moordclown
Netjesquote:Op maandag 25 april 2022 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Grillhouse hier bezorgt gewoon vanaf 5 euro
Nu een beetje laat voorquote:Op maandag 25 april 2022 18:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
wat je overhoud morgen in de magnetron doen voor de lunch
Dat jeugdheld zal wel mee vallen, anders had je zijn voornaam wel goed geschreven...quote:Op maandag 25 april 2022 18:30 schreef Karzai het volgende:
Hennie Vrienten overleden, zo'n beetje al mijn jeugdhelden leggen het loodje nu
Dat lijkt me niet lekker.quote:Op maandag 25 april 2022 18:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
wat je overhoud morgen in de magnetron doen voor de lunch
Is ook zo. Maar ik heb de schoenen al uitquote:Op maandag 25 april 2022 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je gewoon even naar de snackbar loopt, heb je daar geen last van
Blikje cola.quote:Op maandag 25 april 2022 18:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan doe ik meestal een milkshake ofzo erbij.
ja heb ook nog wel wat magnetronbakken staan. Maar beter voor bijv woensdag. Dan zullen de levertijden wel oplopen ben ik bangquote:Op maandag 25 april 2022 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daarom laat ik nooit iets bezorgen, heb meestal genoeg aan eten voor de helft van het bedrag
Heeft ook goede porties, een broodje döner van 5 euro is een complete maaltijdquote:
Kun je tenminste bewaren. En whisky vies mee maken of zo.quote:
is ook zo, was net voor mijn tijdquote:Op maandag 25 april 2022 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat jeugdheld zal wel mee vallen, anders had je zijn voornaam wel goed geschreven...
Die kun je ook weer aantrekkenquote:Op maandag 25 april 2022 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar ik heb de schoenen al uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |